Версия за печат

00689-2014-0015

BG-Ямбол: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова- началник отдел "Обществени поръчки", Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет. 3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, За: Нейка Кожухарова- Деловодител, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.tundzha.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонтно-възстановителни дейности на Спортен комплекс „Генерал Инзово”, находящ се в УПИ ІІ, кв. 78, с. Генерал Инзово, Община „Тунджа”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: строително монтажните работи ще се извършат в УПИ ІІ, кв. 78, с. Генерал Инзово, Община „Тунджа”.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката се възлага във връзка с реализацията на проект по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, по проект „Възстановяване на спортен комплекс с. Генерал Инзово“, Община „Тунджа“ в изпълнение на тристранен договор №44/3/3211215/10.09.2014г. между Държавен фонд „Земеделие” от една страна, „Местна инициативна група –Тунджа” от друга страна и Община „Тунджа”. Обществената поръчка включва извършване на ремонт и възстановяване на открит плувен басейн с размери 25х12,50м с необходимата към него инфраструктура, изграждане на съблекални и външни душове към съоръжението. Възстановяване на съблекалнята към футболното игрище, възстановяване на комбинираната площадка за волейбол и баскетбол, оборудвани с баскетболни табла и комплект стойки и мрежи за волейбол.Възстановяване и модернизиране на водопроводната и канализационна инфраструктура и електрическа инсталация на спортния комплекс. Заложените за изпълнение в инвестиционния техническия проект количества и видове СМР са посочени в приложената към документацията Количествена стойностна сметка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45212100, 45212200, 45212212

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за отдих и развлечения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на спортни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на плувни басейни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Заложените за изпълнение в инвестиционния техническия проект количества и видове СМР са посочени в приложената към документацията Количествена стойностна сметка.

Прогнозна стойност без ДДС
311833.05 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

100


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на поръчката и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя.. Възложителят има право да усвои гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. В случаите, когато участникът определен за Изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец № 15; Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Изпълнителят обезпечава отговорността си за периода на гаранционният срок на обекта с гаранция за добро изпълнение. Преди извършване на окончателното плащане, Изпълнителят трябва да представи на Възложителя гаранция за добро изпълнение. Гаранцията за добро изпълнение е банкова и е в размер на 2% от стойността на поръчката със срок на валидност – до изтичане на гаранционният срок на изпълнените строително-монтажни работи съгласно Техническо предложение на Изпълнителя, неразделна част от договора, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №16. В случай че Изпълнителят не представи Гаранция за добро изпълнение Възложителят усвоява Гаранцията за изпълнение на договора. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за добро изпълнение всички дължими суми при неотстраняване на некачествено изпълнени СМР от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в рамките на гаранционният срок. Внесената гаранция за добро изпълнение се освобождава в срок до 20 дни след изтичане на гаранционният срок на обекта. * Образците на банкови гаранции за изпълнение и добро изпълнение са примерни и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира със средства от ДФ „Земеделие“ по мярка 321 “Основни услуги за населението и икономиката в селските райони”, по проект „Възстановяване на спортен комплекс с. Генерал Инзово“, Община „Тунджа“ в изпълнение на тристранен договор №44/3/3211215/10.09.2014г. между Държавен фонд „Земеделие” от една страна, „Местна инициативна група –Тунджа” от друга страна и Община „Тунджа”. Начин на плащане - авансово плащане - 30% от стойността на договора /без стойността на непредвидените СМР в размер на 1,1 %/ ще се плати в 20 дневен срок при подписан договор, подписан протокол обр. 2 в съответствие с Наредба № 3/2003 на МРРБ и представяне на фактура – оригинал, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството. - окончателно плащане - в срок до 30 /тридесет/ дни след представяне на двустранен протокол за стойността на извършени в пълен обем СМР предмет на договора, подписан акт обр.15 без забележки в съответствие с Наредба № 3/2003 на МРРБ, издадено удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта, гаранция за добро изпълнение в размер на 2% от стойността на действително извършени СМР и фактура-оригинал, съдържаща задължителните реквизити по Закона за счетоводството.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или ЮЛ, както и техни обединения които отговарят на изиск. съгласно чл.47,ал.1,б.„а” – „д”,ал.2,т. 2 предложение първо и ал.5 от ЗОП;а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда,освен ако е реабилитиран:за престъпление против финансовата,данъчната или осигурителната система,включително изпиране на пари, по чл.253 - 260 от НК;за подкуп по чл. 301 - 307 от НК;за участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК;за престъпление против собствеността по чл.194 - 217 от НК;за престъпление против стопанството по чл.219 - 252 от НК.б) Участ. да не е обявен в несъстоятелност;в) Участ. да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) Участ. да няма задължения по смисъла на чл.162,ал.2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган,освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията,или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгласно законодателството на държавата,в която кандидатът или участникът е установен;д)Участ. да не е лишен от правото да упражнява определена професия-„Строител” или дейност „Строителство”,съгласно законодателството на държавата,в която е извършено нарушението;е) Участникът да няма лица по чл.47,ал.4 от ЗОП,които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;ж)Участ. да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от ЗПУКИ. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка.Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност–факс и електронен адрес.Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика,както следва:Плик №1 с надпис „Документи за подбор“,в който се поставят документите и информацията по чл.56,ал.1,т.1-6,8,11-14 от ЗОП,изисквани от възложителя.Документите в Плик №1 се изготвят съгл. настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик № 1 следва да съдържа документите: Списък на документите и инф-ята,съдържащи се в офертата,подписан от участника-Обр. №1;Инф-я по чл.56, ал. 1,т.1,б.„а” от ЗОП– Обр.№2;Декл. по чл.47,ал. 9,удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47,ал.1,т.1, б.,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, ал.2, т. 2,предложение първо и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.№3,подписана от всички лица,които представляват участника.Декл. по чл. 47,ал. 9,удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д” т.2, т.3 и т.4 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП-Обр.№3а,подписана от всички лица,които представляват посочения/те подизпълнител/и /ако в офертата има предвидени подизпълнител/и/;Заверено от участника копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълняване на СМР за ПЪРВА група, строежи от V категория или по-висока съгласно чл.5,ал.6,т.1.5.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.*Удостоверението трябва да е придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС.*Всеки участник следва да докаже регистрацията си в професионален регистър в държавата, в която е установен,или да представи декларация или удостоверение за наличието нана такава регистрация от компетентните органи съгласно съответния национален закон,когато наличието на регистрацията е определено със закон като условие за осъществяване на предмета на обществ. поръчка съгласно чл.49 от ЗОП. Док-ва за иконом. и финанс. възможности по чл.50 от ЗОП и Док-ва за техн.възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП-Участ. следва да представи изискуемите документи,удостоверяващи наличието на необх. капацитет за изпълнение на поръчката посочени съответно в поле ІІІ. 2.2 и поле ІІІ.2.3 на настоящото обявление.Прод.... в раздел VI.3
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: -заверено от участника копие на отчет за приходите и разходи и счетоводен баланс за последните три счетоводно приключени години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. * Не се представят отчет за приходите и разходи и счетоводен баланс, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. * Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -списък на строителството еднакво или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 (пет) години считано от датата на подаване на офертите, с посочен възложител на строителството, обект/строеж, изпълнено строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката - Образец № 4; -валиден сертификат ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството (или еквивалент), с обхват в съответствие с предмета на поръчката – заверено от участника копие. В случай, че участникът притежава сертификат, чийто срок на валидност изтича по време на изпълнение на договора, то той следва да представи към офертата си Декларация (във формат по избор на участника), че се задължава да поднови своевременно сертификата за периода на изпълнение на поръчката. - списък на технически лица, с които участникът ще разполага по трудов договор за изпълнение предмета на поръчката- Образец № 5 -Информация за образованието, професионалната квалификация и професионален опит на техническия ръководител съгласно чл. 51, ал.1 т. 7 от ЗОП - попълва се Образец № 6. *В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло с изключение на посочените сертификати, които се представят от всички членове на обединението, съобразно разпределение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението. * Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а,ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях.
Минимални изисквания: *Участникът следва да е изпълнил строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката на не по-малко от 2 (два) строежа през последните 5 (пет) години до датата определена за получаване на офертите, което се доказва с: - посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или - удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, удостоверенията съдържат дата и подпис на издателя и данни за контакт. или - копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. *Участникът следва да разполага по трудов договор с квалифициран персонал, необходим за изпълнение на поръчката от минимум един технически ръководител на обекта, с образователна квалификация „строителен инженер" или „строителен техник" съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията, с минимум 3 години професионален опит. *Под „строителство еднакво или сходно с предмета на поръчката”, навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз следва да се разбира „ново строителство и/или ремонт на сгради и съоръжения, предназначени за спорт, в т.ч. минимум един басейн”.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 38 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Цената на документацията, включваща одобреният инвестиционен технически проект е 38 лв. с вкл. ДДС Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300 * Одобреният инвестиционен технически проект е на разположение за желаещите да го разгледат в административната сграда на Община „Тунджа”, отдел „Обществени поръчки”, ет. 3, стая 309.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” № 1, гр. Ямбол.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Декл. по чл.56,ал.1,т.6 от ЗОП-Обр.№ 7,Декл.по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП-Обр.№ 8;*Изпълнителят сключва договор за подизпълнение само и единствено с подизпълнители,посочени в офертата му.Договор за подизпълнение,съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица,които не са посочени в Обр.№8-Декл. по чл.56,ал.1,т.8 от ЗОП.Декл. по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП,че са спазени изискванията за закрила на заетостта,включително минимална цена на труда и условията на труд-Обр.№9;*За изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд,участниците могат да получат необходимата информация за задълженията,свързани с данъци и осигуровки,закрила на заетостта и условията на труд от НАП,НОИ,АСП,АЗ иМОСВ.Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществ. поръчка-копие,а когато в договора не е посочено лицето,което представлява участниците в обединението– и документ,подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия;Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да подписва офертата и/или представлява участника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето,което представлява участника).Декл. от всички членове на обединението/консорциума– Обр.№10;.Декл.по чл.56, ал. 1, т. 12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договор–Обр. №11; Декл. по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРСИТДС–Обр. №12 * Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1,т.1,буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физ. или ЮЛ, включено в обединението,а документите по чл. 56,ал.1,т.1,б. „в” и т.4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците,чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2,т.6 отЗОП,а декларации по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП се представят само за участниците в обединението,които ще изпълняват дейности свързани със строителството.*Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно).Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците.Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техн. предложение по Обр. №13 и ако е приложимо-декларация (във формат по избор на участника) по чл.33,ал.4 от ЗОП.• Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“,който съдържа Цен-во предл. на участника по Обр.№14.Като приложения към Цен. предложение се прилагат:-Приложение 1-КСС;Приложение 2-Таблица с показателите за ценообразуване на основни и непредвидени СМР;Анализи за доказване на единичната цена за всяка позиция от КСС;При формирането на ед. цена на основните СМР следва да бъдат включени стойностите за труд, механизация и материали,съгласно приетите разходни норми,технически спецификации и начин на измерване,в това число допълнителните и доставно – складовите разходи и печалба.При несъответствие между предложените ед. цени в КСС и посочените анализни цени, валидна ще бъде анализната цена.В случай, че бъде открито такова несъответствие,ед. цени в КСС се превежда в съответствие с ед.анализни цени на офертата.При несъответствие между предложените ед. и обща цена, валидна ще бъде ед. цена на офертата.В случай, че бъде открито такова несъответствие,общата цена се превежда в съответствие с ед. цена на офертата.Изпълнителят трябва да посочи показателите за ценообразуване на основни и непредвидени СМР,с които се остойностяват видовете СМР от КСС.В случай,че участникът не е приложил необходимите анализи за всяка позиция,доказващи образуването на всяка от посочените в КСС ед. цени същият ще бъде отстранен от процедурата.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от участниците крайна цена за изпълнение на поръчкатa не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима стойност.В случай,че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта стойност,участникът ще бъде отстранен от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, Р. България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ