Версия за печат

00772-2014-0008

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция по горите, бул. "Христо Ботев" № 55, За: Тодор Богомилов, Република България 1040, София, Тел.: 02 98511506, E-mail: bogomilov@iag.bg, Факс: 02 9813736

Място/места за контакт: бул. "Христо Ботев" № 55

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.iag.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.iag.bg/proc/lang/1/id/394/display.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: горско стопанствоДруго (моля пояснете): горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА И ДОПЪЛВАНЕ НА ВЕРСИЯТА НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТООБОРОТА М 2009.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София, бул. "Христо Ботев" № 55, Изпълнителна агенция по горите
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Обхвата на услугата по ал. 1 включва: (а) осигуряване на нормална експлоатация и развитие на АИС М 2009 със 125 плюс 50, общо 175 (сто седемдесет и пет), клиента в рамките на абонаментното сервизно съпровождане; (б) проектна и програмна дейност за отразяване на нормативни промени; (в) предоставяне актуализации чрез интернет; (г) консултации по телефон или интернет; (д) посещения на място при аварийна ситуация; (е) проверка на база данни и отстраняване на възникнали проблеми през интернет и на място; (ж) консултации и техническа помощ за настройки или промяна на параметрите на системата и въвеждане на промени в номенклатурите; (з) приемане за реализация на препоръки разширяващи обхвата на доставената системата, както и решаване на специфични потребности на Възложителя без допълнително заплащане (в рамките на абонамента) изискващи до 15 работни часа; (и) предоставяне за ползване от Възложителя на допълнително необходимите и за осигуряване на ефективна работа клиенти и модули с временен лиценз. За допълнително заявените компоненти с временен лиценз се заплаща абонаментна такса. Тези от тях, които са били на абонамент 24 месеца, получават постоянен лиценз; (к) ОДИТ на абонираната система на всеки 6 месеца, с изготвяне на отчет съдържащ забелязани пропуски в работата на служителите и предложения за повишаване ефективността при експлоатация на системата; (л) модул и/или модули за договори, както следва: граждански договори; договори по ЗОП и общи договори. Допълнения към съществуващата версия на Възложителя М 2009 с модули и клиенти: (а) Доставка, инсталация и първоначално конфигуриране на допълнение към модула за сканиране. Правото на използване е със съдържание, съгласно разпоредбата на Чл.70 и Чл.71 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), считано от датата на инсталация и е валидно за неограничен брой потребители в системата на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; (б) Доставка и конфигуриране на разширение от 50 (петдесет) клиента за осигуряване работата на регионалните структури. Правото на използване е със съдържание, съгласно разпоредбата на чл.70 и чл.71 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), считано от датата на инсталация и е валидно при абонамент от 24 месеца.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

48311100

Описание:

Система за управление на документи


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
79000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 192 / Обособена позиция №: / Заглавие:АБОНАМЕНТНА ПОДДРЪЖКА И ДОПЪЛВАНЕ НА ВЕРСИЯТА НА ИНФОРМАЦИОННАТА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ДОКУМЕНТООБОРОТА М 2009.
V.1) Дата на сключване договора
19.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
12.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"МИКСИ" ООД, ЕИК 202866021, ул. "Милко Бичев" № 5, Република България 1504, София, Тел.: 02 9434440, E-mail: vessy@micsy.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 79000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„МИКСИ” ООД ГР. СОФИЯ РАЙОН ОБОРИЩЕ УЛ. „МИЛКО БИЧЕВ” № 5 П. КОД 1504


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

1. ИАГ работи с автоматизирана информационна система (АИС) М 2009 от 2002 г., а регионалните дирекции по горите въвеждат системата от 2012 г. Последният договор е с № 101/27.08.2012 г. Съгласно клаузите по договора правото на използване е със съдържание, съгласно разпоредбата на чл.70 и чл.71 от Закона за авторското право и сродните му права (ЗАПСП), считано от датата на инсталация и е валидно при абонамент от 24 месеца. Със същият програмен продукт работят всички структури. Кратките срокове определени от законодателя за представяне на различни отговори, проекти на документи, становища и прочие, е основният мотив за преминаване и на останалите структури на агенцията за работа със същата документообработваща програма, а именно най-новата и актуализирана версия, АИС М 2009. Целта е да се постигне единен подход при работа с документообората. Целта е също така да се постигне най-голямо съответствие с Националната политика за развитие на електронното управление и е насочена към реализация на стратегически цели, обединени в четири направления: • Електронни услуги за гражданите и бизнеса; • Цифрова администрация; • Популяризиране, достъп и участие; • Институционално изграждане. Изискванията, заложени в предмета на поръчките се съвместяват в ползваната от Изпълнителна агенция по горите програма за управление на документооборота „М 2009”. Цифровизацията на администрациите ще включи поредица от стъпки, свързани с въвеждане и използване на бази от данни, преминаване изцяло към електронни регистри и електронен обмен на документи, моделиране на процесите за обмен на информацията, формиране на комплексни електронни административни услуги с крайна цел - „свързана администрация”. Информационната система за управление на документооборота М 2009 и модулите в нея са защитени с авторски права над продукта, които се притежават от „МИКСИ” ООД. В резултат на това агенцията може да реорганизира документооборота си без използването на други допълнителни средства и да има отчетност в реално време, базирана на централния сървър, който се намира в централно управление на Изпълнителна агенция по горите. Такава отчетност осигурява съответствие в най-висока степен на Националната политика за развитие на електронното управление, която е насочена към реализация на стратегическите цели, обединени в четирите направления, посочени по-горе. 2. Фирма „МИКСИ” ООД притежава лиценз за изключителни права абонаментна поддръжка и допълване на версията на информационната система за управление на документооборота М 2009.