Версия за печат

00087-2014-0085

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Евгения Захариева, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на: • ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци”. • Звено за надзор на услугите - част от Звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”; • Дирекция „Управление на отпадъците”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Адресите за доставка за всяка от обособените позиции са както следва: • За ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци”- с.Яна, район Кремиковци- административна сграда. • За Звено за надзор на услугите - част от Звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”- Столична община - ул. Париж №1, ет.3, стая 3-5 и ул. Париж №3, ет. 5, стая 501; • За Дирекция „Управление на отпадъците”, - ул. Париж №5, ет 2, стая 207, 206 и 206а.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на: • ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъци”. • Звено за надзор на услугите - част от Звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”; • Дирекция „Управление на отпадъците”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30230000, 30213000, 30231000, 30232100, 30234000, 30237270, 30237410, 30237460

Описание:

Компютърно оборудване
Персонални компютри
Компютърни екрани и конзоли
Принтери и плотери
Носители за съхраняване на информация
Чанти за преносими компютри
Компютърна мишка
Компютърни клавиатури

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
250834.5 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 119 - 211559 от 25.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: СО-РД-55-735 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на ОП „Столично предприятие за третиране на отпадъците”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”;ЕИК 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе” № 139, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 83982.47 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО-РД-55-734 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на Звено за надзор на услугите - част от Звено за изпълнение на „Проект №DIR-592113-1-9, „Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„КОНТРАКС” АД;ЕИК 175415627, ж.к. Изток, ул. „Тинтява” №13, РБългария 1113, София, Тел.: 02 96097710, Факс: 02 9609797

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 34803 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: СО-РД-55-736 / Обособена позиция №: 3 / Заглавие на обособената позиция: Доставка на офис оборудване, компютърни и офис машини и принадлежности за нуждите на Дирекция „Управление на отпадъците”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”;, район Младост, бул. „Цариградско шосе” № 139, РБългария 1784, София, Тел.: 02 9766896, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 132049.03 BGN с ДДС 20%
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма Околна среда 2007-2013г." Проект №DIR-592113-1-9 - “Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съфинансиран от оперативна програма „Околна среда 2007-2013.”, съгласно Договор № DIR-592113-C001/27.07.2011

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферти са подадени от двама участници, с които са сключени договорите описани в раздел V от настоящото обявление. 1.„КОНТРАКС” АД с ЕИК 175415627; 2.КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА” с ЕИК 000885099.