Версия за печат

00158-2013-0009

BG-Павел баня: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павел баня, Ул. Освобождение №15, За: Йордана Енева, Република България 6155, Павел баня, Тел.: 04361 3260, E-mail: mayor_pb@mail.bg, Факс: 04361 2094

Място/места за контакт: Община Павел баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavelbanya.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavelbanya.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ – 2014г.“ в пет обособени позиции както следва : 1.ПОЗИЦИЯ № 2 : „ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ЦДГ“; 2.ПОЗИЦИЯ № 3 : „ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ , КОНСЕРВИ / ЗА ЦДГ“; 3.ПОЗИЦИЯ №4 : “ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОССУ“; 4.ПОЗИЦИЯ №5 : “ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ / ЗА ОССУ.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Населените места в община Павел баня - гр. Павел баня, с. Габарево и с. Александрово
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА БЮДЖЕТНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЩИНА ПАВЕЛ БАНЯ – 2014г.“ в пет обособени позиции както следва : 1.ПОЗИЦИЯ № 2 : „ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ЦДГ“; 2.ПОЗИЦИЯ № 3 : „ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ , КОНСЕРВИ / ЗА ЦДГ“; 3.ПОЗИЦИЯ №4 : “ДОСТАВКА НА ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ ЗА ОССУ“; 4.ПОЗИЦИЯ №5 : “ДОСТАВКА НА ДРУГИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ /ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ, КОНСЕРВИ / ЗА ОССУ. Видовете и количествата хранителни продукти за отделните обособени позиции са описани подробно в приложенията към договорите, като например хляб и хлебни изделия, месо и местни изделия, мляко и млечни изделия, консерви, плодове, зеленчуци и др. Гаранцията на доставените хранителни стоки се определя от вида и характеристиките им съобразно офертата, и изпълнителят отговаря за това и по изискванията на БДС или еквивалент.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
192308.8 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 577110 от 27.12.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 190 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за ЦДГ
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

БРАДЪРС КОМЕРС ООД, ЕИК123735394, ул. Ген. Гурко №98, вх.О, ет.2, ап.6, Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 600114, Факс: 042 601817

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 93750 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 81120 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 187 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка на други хранителни продукти / плодове, зеленчуци, консерви / за ЦДГ
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК115524180, Ул. Заводска №4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525, Факс: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 46250 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 37276.3 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 188 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:Доставка на хранителни продукти за ОССУ
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК115524180, Ул. Заводска №4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525, Факс: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 61666.67 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 56973.9 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 189 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Доставка на други хранителни продукти / плодове, зеленчуци, консерви / за ОССУ
V.1) Дата на сключване договора
18.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.03.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

НАДЕЖДА 2000 ЕООД, ЕИК 115524180, Ул. Заводска №4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 676525, Факс: 032 676525

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 17500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 16938.6 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Решението за избор на изпълнител е влязло в сила на 28.10.2014година.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

УЧАСТНИК №1 ЕТ“ЛИЛЯНА-ХРИСТО РАЧЕВ“, адрес – град Казанлък, ЖК ИЗТОК, бл.6, вх. А, ап.7, тел./факс 0431 64539, e-mail : et_liliana_h.rachev@abv.bg, представил оферта Вх.№30-468-1/27.01.2014г. в 10:11часа, отворена от комисията на 29.01.2014г. в 13:45часа. УЧАСТНИК №2 „ЕС ЕНД ДИ КОРПОРЕЙШЪН“ЕООД, адрес – град Пловдив, ул. Васил Левски №174, тел./факс 032 944 344, e-mail : esenddi@abv.bg, представил оферта Вх.№30-1071-2/28.01.2014г. в 11:37часа, отворена от комисията на 29.01.2014г. в 14:00часа. УЧАСТНИК №3 „БРАДЪРС КОМЕРС“ ООД, адрес – град Стара Загора, ул. Генерал Гурко №98, вх. 0, ет.2, ап.6, тел./факс 042 600114, 042 601818, e-mail : bk2004@abv.bg, представил оферта Вх.№30-1240-1/28.01.2014г. в 13:50час, отворена от комисията на 29.01.2014г. в 14:10часа. УЧАСТНИК №4 „НИК-ИНВЕСТ-КАЗАНЛЪК“ЕООД, адрес – град Казанлък, ул. Розова долина №18, тел. 04361 68593, факс 04361 68590, e-mail : office@nik-invest.com, представил оферта Вх.№30-431-1/28.01.2014г. в 16:14часа, отворена от комисията на 29.01.2014г. в 14:23часа. УЧАСТНИК №5 „НАДЕЖДА 2000“ЕООД, адрес – град Пловдив, ул. Заводска №4, тел. 032 676525, факс 032 676525, e-mail : nadejda_2000@abv.bg, представил оферта Вх.№30-142-1/28.01.2014г. в 16:39часа, отворена от комисията на 29.01.2014г. в 14:40часа.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор