Версия за печат

00056-2014-0032

BG-Харманли: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, пл. "Възраждане" 1, За: Петя Бонева, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Община Харманли

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/smr-chitalishha/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007– 2013 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: Община Харманли (село Лешниково и село Иваново)
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предвижда се извършване на ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45400000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Довършителни строителни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Мястото, където се предвижда СМР, е: Община Харманли (село Иваново и село Лешниково).Ремонтът предвижда: Сградата на читалището в с. Иваново, Община Харманли е на 2 етажа и приземно ниво. Проектът (предметът на настоящата обществена поръчка) обхваща ремонт на двете нива. На І-ви етаж са разположени кино зала, складови помещения и съществуващи помещения. На ІІ –ри етаж е разположена библиотека, читалня, хранилище и апаратната на киносалона. Приземният етаж не е предмет на настоящия проект. При заснемането на читалището се установи какви ремонтните работи ще бъдат изпълнени по време на строителството, а те са следните: - шлайфане на всички съществуващи мозайки; - нови настилки от балатум на заседателната зала; - циклене на дюшеме на кино залата и терасата към нея; - частична вътрешна вар.мазилка, шпакловка и латекс на компрометирана мазилка; - цялостен демонтаж и монтаж на прозорци и врати; - кърпежи по вътрешна мазилка; - демонтаж и ремонт на седалки в кинозалата; - възстановяване мозайки по външни стълбища; - кърпежи по външна мазилка; - ремонт на покривна конструкция; - пренареждане на керемиди по покрив; - ремонт на цокъла на сградата; - улуци; - водостоци тръби и казанчета; - обшивка с ламарина по покрив; - външни настилки; - подмяна завеси на сцената. Технико-икономически показатели: 1. Застроена площ - І-ви етаж – 435,98 m. 2. Застроена площ - ІІ-ри етаж – 220,05 m. 3. РЗП на сградата - 656,03 m. За необходимите ремонтно – строителни дейности е издадено Разрешение за строеж 72/30.10.2013 г. на Община Харманли. Строежът е пета категория. Сградата на читалището в с. Лешниково, Община Харманли е на 2 етажа и приземно ниво. Проектът (предметът на настоящата обществена поръчка) обхваща ремонт на трите нива. На І-ви етаж са разположени кино зала, кабинет със заседателна зала, складови и други съществуващи помещения. На ІІ–ри етаж е разположена библиотека, читалня, хранилище и апаратната на киносалона. В приземния етаж са разположени складови помещения. При заснемането на читалището се установи какви ремонтните работи ще бъдат изпълнени по време на строителството, а те са следните: - шлайфане на всички съществуващи мозайки; - нови настилки от балатум на заседателната зала; - циклене на дюшеме на кино залата и терасата към нея; - частична вътрешна вар.мазилка, шпакловка и латекс на компрометирана мазилка; - цялостен демонтаж и монтаж на прозорци и врати на трите нива; - кърпежи по по вътрешна мазилка; - демонтаж и ремонт на седалки в кинозалата; - мозайки по външни стълбища; - кърпежи по външна мазилка; - ремонт на цокъла на сградата; - улуци; - водостоци тръби и казанчета; - обшивка с ламарина по покрив; - външни настилки; - ремонт на завеси на сцената. Технико-икономически показатели: 1. Застроена площ - сутерен – 382,59 m; 2. Застроена площ - І-ви етаж – 427,96 m; 3. Застроена площ - ІІ-ри етаж – 225,59 m; 4. РЗП на сградата - 1036, 14 m. За необходимите ремонтно – строителни дейности е издадено Разрешение за строеж 73/30.10.2013 г. на Община Харманли. Строежът е четвърта категория.

Прогнозна стойност без ДДС
208798.91 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 2 087.00 лева /две хиляди осемдесет и седем лева/. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: „Първа инвестиционна банка“ АД, IBAN: BG67FINV91503316216296, BIG: FINVBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение и за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение - 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на строежа/обекта от възложителя. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61, чл. 62 и чл. 62а от ЗОП. След подписване на договора за възлагане на обществената поръчка Участникът в процедурата, избран за изпълнител, следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: Банкова гаранция (свободна форма) или парична сума в полза на Възложителя. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от искания аванс, който е 20 % от стойността на договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на гаранцията за авансово плащане (банкова гаранция) е 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на строежа/обекта от възложителя. Образците на банковите гаранции не са задължителни, участниците и бъдещият изпълнител могат да използват образците на банките, които издават гаранциите, но следва да се съобразят с условията за тях, поставени от възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената, сключен между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената по договора, както следва: - Аваносво плащане в размер на 20 % от стойността на договора с ДДС срещу представяне на фактура и гаранция (банкова гаранция или парична сума) в размер на 50 % от искания аванс, който е 20 % от стойността на договора без ДДС. Плащането е платимо в срок до 30 календарни дни от представяне на посочените по-горе документи; - Междинни плащания в размер до 60 % от стойността на договора с ДДС след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнените възложени с договора работи; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, където е приложимо; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от протокола. Междинните плащания могат да бъдат няколко на брой или едно. Плащането/плащанията са платими до 30 календарни дни след представяне на посочените по-горе документи; - Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи чрез подписване на съответните протоколи от негова страна, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното/междинните плащания, платимо в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, когато е приложимо и представяне на оригинална фактура. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, когато е приложимо, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички приети от възложителя работи в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. В случаите, когато при приемането на работата изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, възложителят извършва окончателното плащане по договор за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма такова изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 208 798.91 лв. без ДДС (двеста и осем хиляди седемстотин деветдесет и осем лева и деветдесет и една стотинки) без включен ДДС. Оферти на участниците, които надхвърлят обявения финансов ресурс ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата (бланка за административни и други данни) (Приложение № 2) и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. 2. Списък на документите, и информацията съдържащи се в офертата (Прил. № 2.1.), подписан от представляващия участника, в оригинал. 3. Административни сведения за участника/Представяне на участника (Прил. № 1) в оригинал. 4. Представяне на участника,което включва: а). посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците - юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите заявления за участие или оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. б). Декларация по чл. 47, ал. 9 ЗОП относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 (без буква „е”), т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т. 1, т. 2 (предложение първо), т. 2а (предложение първо), т. 4 и т. 5 и ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП (оригинал) – попълва се и се подписва по приложения образец към настоящата документация (Прил. № 6). Тези обстоятелства са абсолютна пречка за участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на строителство, съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 ЗОП са пречка в участието на настоящата процедура. в). У-ние за вписване в ЦПРС към Стр. камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (I група, IV категория за ремонта на читалищната сграда в с. Лешниково и I група, V категория за с. Иваново) - (заверено копие). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. В случай, че участникът не е вписан в ЦПРС към датата на подаване на офертата си или не притежава някой от документите, посочени по-горе, то същият прилага декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС, отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител на се задължава при подписване на договора да представи изисквания по настоящата точка документ, удостоверяващ вписването му в ЦПРС. 5. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от представл. участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 6. Декларация за приемане на условията в проекта на договора, изготвена в съответствие с образеца от настоящата документация, подписана от участника (Прил. № 5) в оригинал. 7. Декларация по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – (по образец Прил. № 7) - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. 8. Декларация по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС (оригинал) – когато е приложимо (по образец Приложение № 8). В зависимост от правно-организационната форма на участниците, декларацията се представя от едно от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 ЗОП. Останалите документи са изброени в поле VI.3) "Допълнителна информация" от настоящото обявление!!!
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Неприложимо.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на строителството, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности. 2). Справка-декларация за екипа от експерти, отговарящи за изпълнението на поръчката и Автобиографии на експертите по образец с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за извършването на поръчката. 3). Сертификат ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие) 4). Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството - (заверено копие). Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За тези цели трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: 1). Уч-ците трябва да имат опит в изпълнението на минимум 1 строителство, което е еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата. Под еднакво или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка се разбира строителство: ремонт или реконструкция на сграда. 2). Изисквания към екипа за изпълнение на поръчката: Минималният брой лица в екипа е 3 (трима). - Ръководител на строежа - Образование: степен „магистър” в областта на инженерните науки или еквивалентна образователна степен, придобита в чужбина, в еквивалентна на посочената област; Общ проф. опит: мин. 3 г., свързани с изпълнение и/или ръководство на договори в областта на строителството; Спец. проф. опит: опит в управление/координиране на договор за строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сграда. - Технически ръководител: o Лицето следва да има квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно чл. 163а от ЗУТ или еквивалентна; o минимум 2 години опит в изпълнение на строителни обекти; - Координатор по здравословни и безопасни условия на труд с представена информация за притежание на съответното удостоверение. 3). Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството или екв. или други доказателства за екв. мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на ст-вото. 4). Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004 или екв. или други доказателства за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на ст-вото. При участие на обе-я, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва от 1 или повече от уч-ците в обе-ето. В случаите по чл. 49 ЗОП из-нето за рег-ция в ЦПРС към Стр. камара в РБ за изпъ-е на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката или регистр. в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държ.-страна по Спор. за ЕИП се доказва от участника в обединението, който ще изпълни строителството.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение (Работна програма за изпълнение на предмета на поръчката и Обяснителна записка); тежест: 50
Показател: Предлагана цена; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

зала в сградата на Община Харманли, град Харманли, пл. "Възраждане" 1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Обществената поръчка с предмет: Ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. е в изпълнение на проект, финансиран ПО МЯРКА 4.1 „ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИИ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ" ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИЗА ПЕРИОДА 2007- 2013 ГОДИНА (ПРСР), ПОДКРЕПЕНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ, (ЕЗФРСР).

VI.3) Допълнителна информация

1. Изискуеми документи и информация (продължение): 9. Декл. за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпъл. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Прилож. № 9). 10. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация (Прилож. № 10) с приложение декларация според чл. 47, ал. 8 ЗОП. 11. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 12. Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец (Прилож. № 13) или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума - копие. 13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Прилож. № 15); 14. Д-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП по образец (Прилож. № 16). 15. Тех. предложение, изготвено по образец (Прилож. № 3) при съблюдаване на изискванията на Тех. спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага д-ция (свободна форма) относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и да изиска от възложителя да не я разкрива. 16. Ценово предложение, изготвено по образец (Прилож. № 4), представено в оригинал. Чуждестранните юридически/физически лица представят екв. документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на бъл. език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (ЕИК или друга идентифицираща информация, д-цията по чл. 47, ал. 9 ЗОП и еквивалентен документ за вписване в проф. регистър на строителя в съответната държава, в която чуждестранен участник, от държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Спораз. за ЕИП, е установен) се представя в официален превод. 2. До-цията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя, профил на купувача и е безплатна от деня на публикуване на обявлението и решението (във връзка с чл. 64, ал. 3, пред. второ от ЗОП) до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящата до-тация, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публ. в профила на купувача. Информацията за отваряне на цените и резултатите от оценяването на офертите ще бъдат публикувани най-малко 2 работни дни по-рано, преди отварянето на ценовите оферти! С-вете са намалени на осн. чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни, тъй като наст. обявление е изпратено по ел. път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на настоящ. обявление в ел. вид в-телят п-тавя пълен достъп по ел. път до докуме. за участие в про-рата и в настоящ. обявление е посочен Интернет адрес - http://www.harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30, на който тя може да бъде намерена.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ