00056-2014-0032
Технически редакции | ||
24.11.2014 15:39 ч. : | 24/11/2014 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.11.2014 15:39 ч. : | 24/11/2014 15:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Харманли: Изграждане
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА ХАРМАНЛИ, пл. "Възраждане" 1, За: Петя Бонева, Република България 6450, Харманли, Тел.: 0373 82015, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525
Място/места за контакт: Община ХарманлиИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/smr-chitalishha/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007– 2013 г.
Възлагане на обществена поръчка
Предвижда се извършване на ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. за отпускане на финансова помощ по мярка 4.1 от ПРСР 2007 – 2013 г.
45000000, 45400000, 45200000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Мястото, където се предвижда СМР, е: Община Харманли (село Иваново и село Лешниково).Ремонтът предвижда: Сградата на читалището в с. Иваново, Община Харманли е на 2 етажа и приземно ниво. Проектът (предметът на настоящата обществена поръчка) обхваща ремонт на двете нива. На І-ви етаж са разположени кино зала, складови помещения и съществуващи помещения. На ІІ –ри етаж е разположена библиотека, читалня, хранилище и апаратната на киносалона. Приземният етаж не е предмет на настоящия проект. При заснемането на читалището се установи какви ремонтните работи ще бъдат изпълнени по време на строителството, а те са следните: - шлайфане на всички съществуващи мозайки; - нови настилки от балатум на заседателната зала; - циклене на дюшеме на кино залата и терасата към нея; - частична вътрешна вар.мазилка, шпакловка и латекс на компрометирана мазилка; - цялостен демонтаж и монтаж на прозорци и врати; - кърпежи по вътрешна мазилка; - демонтаж и ремонт на седалки в кинозалата; - възстановяване мозайки по външни стълбища; - кърпежи по външна мазилка; - ремонт на покривна конструкция; - пренареждане на керемиди по покрив; - ремонт на цокъла на сградата; - улуци; - водостоци тръби и казанчета; - обшивка с ламарина по покрив; - външни настилки; - подмяна завеси на сцената. Технико-икономически показатели: 1. Застроена площ - І-ви етаж – 435,98 m. 2. Застроена площ - ІІ-ри етаж – 220,05 m. 3. РЗП на сградата - 656,03 m. За необходимите ремонтно – строителни дейности е издадено Разрешение за строеж 72/30.10.2013 г. на Община Харманли. Строежът е пета категория. Сградата на читалището в с. Лешниково, Община Харманли е на 2 етажа и приземно ниво. Проектът (предметът на настоящата обществена поръчка) обхваща ремонт на трите нива. На І-ви етаж са разположени кино зала, кабинет със заседателна зала, складови и други съществуващи помещения. На ІІ–ри етаж е разположена библиотека, читалня, хранилище и апаратната на киносалона. В приземния етаж са разположени складови помещения. При заснемането на читалището се установи какви ремонтните работи ще бъдат изпълнени по време на строителството, а те са следните: - шлайфане на всички съществуващи мозайки; - нови настилки от балатум на заседателната зала; - циклене на дюшеме на кино залата и терасата към нея; - частична вътрешна вар.мазилка, шпакловка и латекс на компрометирана мазилка; - цялостен демонтаж и монтаж на прозорци и врати на трите нива; - кърпежи по по вътрешна мазилка; - демонтаж и ремонт на седалки в кинозалата; - мозайки по външни стълбища; - кърпежи по външна мазилка; - ремонт на цокъла на сградата; - улуци; - водостоци тръби и казанчета; - обшивка с ламарина по покрив; - външни настилки; - ремонт на завеси на сцената. Технико-икономически показатели: 1. Застроена площ - сутерен – 382,59 m; 2. Застроена площ - І-ви етаж – 427,96 m; 3. Застроена площ - ІІ-ри етаж – 225,59 m; 4. РЗП на сградата - 1036, 14 m. За необходимите ремонтно – строителни дейности е издадено Разрешение за строеж 73/30.10.2013 г. на Община Харманли. Строежът е четвърта категория.
НЕ
2
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всяка оферта трябва да бъде представена с гаранция за участие в размер на 2 087.00 лева /две хиляди осемдесет и седем лева/. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя със срок на валидност 180 дни, считано от крайния срок за подаване на офертата. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, за която се представя гаранцията, по следната сметка на Възложителя: „Първа инвестиционна банка“ АД, IBAN: BG67FINV91503316216296, BIG: FINVBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора за без включен ДДС. Гаранцията за изпълнение и за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Срок на валидност на гаранцията за изпълнение - 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на строежа/обекта от възложителя. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие: Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61, чл. 62 и чл. 62а от ЗОП. След подписване на договора за възлагане на обществената поръчка Участникът в процедурата, избран за изпълнител, следва да внесе гаранция за авансово плащане в следната форма: Банкова гаранция (свободна форма) или парична сума в полза на Възложителя. Размерът на гаранцията за авансово плащане е равен на 50 % от искания аванс, който е 20 % от стойността на договора без ДДС. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за авансово плащане се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Валидността на гаранцията за авансово плащане (банкова гаранция) е 10 календарни дни след крайната дата за приключването на договора, която крайна дата съвпада с приемането на строежа/обекта от възложителя. Образците на банковите гаранции не са задължителни, участниците и бъдещият изпълнител могат да използват образците на банките, които издават гаранциите, но следва да се съобразят с условията за тях, поставени от възложителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за изпълнение на обществената, сключен между Възложителя и Изпълнителя.
Възложителят заплаща цената по договора, както следва: - Аваносво плащане в размер на 20 % от стойността на договора с ДДС срещу представяне на фактура и гаранция (банкова гаранция или парична сума) в размер на 50 % от искания аванс, който е 20 % от стойността на договора без ДДС. Плащането е платимо в срок до 30 календарни дни от представяне на посочените по-горе документи; - Междинни плащания в размер до 60 % от стойността на договора с ДДС след представяне на: а) подписан от упълномощените по договора лица протокол за приемане на изпълнените строително - монтажни работи, удостоверяващ точното завършване на изпълнените възложени с договора работи; б) изискуемите актове и протоколи по Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, където е приложимо; и в) оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за съответната стойност от протокола. Междинните плащания могат да бъдат няколко на брой или едно. Плащането/плащанията са платими до 30 календарни дни след представяне на посочените по-горе документи; - Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на всички признати от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ работи чрез подписване на съответните протоколи от негова страна, извършени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и сумите по авансовото и междинното/междинните плащания, платимо в срок до 30 календарни дни след окончателното приемане на възложената работа, предмет на сключения договор, удостоверено със съставянето на Констативен акт Образец 15 съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, когато е приложимо и представяне на оригинална фактура. Възложителят извършва окончателното плащане по договор за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, когато е приложимо, след като получи от изпълнителя доказателства, че е заплатил на подизпълнителите всички приети от възложителя работи в присъствието на изпълнителя и на подизпълнителя. В случаите, когато при приемането на работата изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя, възложителят извършва окончателното плащане по договор за настоящата обществена поръчка, за който има сключени договори за подизпълнение, без да получи от изпълнителя, посочените в предходното изречение доказателства.
Няма такова изискване.
1. Комуникацията и действията на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участника може да се извършва по един от следните начини: • по пощата - чрез препоръчано писмо с обратна разписка; • чрез куриерска служба; • по факс; • по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис • чрез комбинация от тези средства. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. 2. Максималният разполагаем финансов ресурс на Възложителя за изпълнение на предмета на настоящата поръчка е в размер на 208 798.91 лв. без ДДС (двеста и осем хиляди седемстотин деветдесет и осем лева и деветдесет и една стотинки) без включен ДДС. Оферти на участниците, които надхвърлят обявения финансов ресурс ще бъдат отстранени като неотговарящи на предварително обявените от възложителя условия.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
зала в сградата на Община Харманли, град Харманли, пл. "Възраждане" 1.
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Не се изисква пълномощното да е с нотариална заверка.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Обществената поръчка с предмет: Ремонт на читалищни сгради в с. Лешниково и с. Иваново, Община Харманли във връзка с изпълнение на договор № 45/3/3221036 от 04.08.2014 г. е в изпълнение на проект, финансиран ПО МЯРКА 4.1 „ПРИЛАГАНЕ НА СТРАТЕГИИ ЗА МЕСТНО РАЗВИТИЕ" ОТ ПРОГРАМАТА ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИЗА ПЕРИОДА 2007- 2013 ГОДИНА (ПРСР), ПОДКРЕПЕНИ ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ ЗЕМЕДЕЛСКИ ФОНД ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКИТЕ РАЙОНИ, (ЕЗФРСР).
1. Изискуеми документи и информация (продължение): 9. Декл. за участие на подизпълнители, ако се предвиждат такива (оригинал). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, той следва да заяви видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпъл. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Прилож. № 9). 10. Декл. за съгласие за участие като подизпълнител в оригинал – представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца, приложен към настоящата документация (Прилож. № 10) с приложение декларация според чл. 47, ал. 8 ЗОП. 11. Доказателства за технически възможности и/или квалификация, изброени в поле ІІІ.2.3.) на настоящото обявление. 12. Банкова гаранция за участие в обществената поръчка по образец (Прилож. № 13) или по образеца на банката, която я издава, но съдържаща изискванията и условията на възложителя, когато гаранцията е банкова, представена в оригинал или документ за внесена гаранция за участие под формата на парична сума - копие. 13. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по образец (Прилож. № 15); 14. Д-ция за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 ЗОП по образец (Прилож. № 16). 15. Тех. предложение, изготвено по образец (Прилож. № 3) при съблюдаване на изискванията на Тех. спецификация, изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката, представено в оригинал, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага д-ция (свободна форма) относно това коя част от офертата има конфиденциален характер и да изиска от възложителя да не я разкрива. 16. Ценово предложение, изготвено по образец (Прилож. № 4), представено в оригинал. Чуждестранните юридически/физически лица представят екв. документи, издадени от съответния орган в държавата, в която са установени (документите се представят на оригиналния език и в превод на бъл. език), а съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП (ЕИК или друга идентифицираща информация, д-цията по чл. 47, ал. 9 ЗОП и еквивалентен документ за вписване в проф. регистър на строителя в съответната държава, в която чуждестранен участник, от държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Спораз. за ЕИП, е установен) се представя в официален превод. 2. До-цията ще е достъпна на сайта (интернет страницата) на Възложителя, профил на купувача и е безплатна от деня на публикуване на обявлението и решението (във връзка с чл. 64, ал. 3, пред. второ от ЗОП) до изтичане на срока за получаване на документацията за участие от настоящата до-тация, съвпадащ с крайния срок за получаване на офертите. Отговорите на зададените въпроси по време на процедурата и поканата за отварянето на цените ще бъдат публ. в профила на купувача. Информацията за отваряне на цените и резултатите от оценяването на офертите ще бъдат публикувани най-малко 2 работни дни по-рано, преди отварянето на ценовите оферти! С-вете са намалени на осн. чл. 64, ал. 3 ЗОП със 7 дни, тъй като наст. обявление е изпратено по ел. път, и с още 5 дни, тъй като от датата на публикуване на настоящ. обявление в ел. вид в-телят п-тавя пълен достъп по ел. път до докуме. за участие в про-рата и в настоящ. обявление е посочен Интернет адрес - http://www.harmanli.bg/2012-01-30-07-48-30, на който тя може да бъде намерена.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.
24.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ