Версия за печат

00056-2014-0031

BG-Харманли: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, Площад "Възраждане" №1, За: Красимира Димитрова, България 6450, Харманли, Тел.: 037 382727, E-mail: obshtina@harmanli.bg

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: http://harmanli.nit.bg/obshhestveni-porchki/obuchenie-po-opak-id-28-3-2014/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Харманли, ул."Петко Каравелов" № 4, За: Снежа йорданова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83383, E-mail: obshtina@harmanli.bg, Факс: 0373 82525

Място/места за контакт: Информационен център

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ВЪНШНИ СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ОБУЧЕНИЯ ПО КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНТНОСТИ ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ „ОБУЧЕНИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОБЩИНА ХАРМАНЛИ ЗА ПОСТИГАНЕ НА ПО-ЕФЕКТИВНА АДМИНИСТРАЦИЯ”, ФИНАНСИРАН ПО ОПАК”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 24
Място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Целта на настоящата обществена поръчка е повишаване на административния капацитет в Община Харманли чрез обучение на служителите в общинската администрация за ефективно и по-качествено изпълнение на служебните задължения. Общата цел ще бъде постигната чрез реализирането на две специфични цели: 1. Придобиване на ключови компетентности от общинските служители за качествено и ефективно изпълнение на задълженията. Постигането на целта ще способства за постигане на Цел 3 „Изграждане на лидери, способни да постигнат обвързаност на поставените стратегически цели на администрацията с управлението на човешките ресурси в нея” и на Цел 5 „Мотивиране на служителите за постигане на необходимото качество и ефективност на влагания труд” на Стратегия за управление на човешките ресурси в държавната администрация 2006-2013 г.; 2. Повишаване професионалните знания и умения на общинските служители в Община Харманли. Общата цел ще допринася за постигане на целта на подприоритет 2.2 „Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията”. Обществената поръчка включва следните поддейности: Поддейност 1: Обучение на тема: Етични норми и правила за поведение на служителите; Поддейност 2: Обучение на тема: Бизнес комуникация и умение за работа в екип; Поддейност 3: Обучение на тема: Повишаване на компетеността на служители при работа със специфични групи потребители на общински административни услуги; Поддейност 4: Обучение на тема: Обвързаност на личните цели на служителите с целите на общинската администрация като гаранция за ефективност и ефикасност в работата; Поддейност 5: Обучение на служители от администрацията за работа с бежанския контингент на територията на Община Харманли.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

80000000, 80400000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Образование за възрастни и други образователни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията на възложителя.

Прогнозна стойност без ДДС
73583.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

В офертата трябва да бъде представена гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на 1% или 735 (седемстотин тридесет и пет) лева. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде 120 дни, от крайния срок за приемане на оферти. Всеки участник избира сам формата на гаранцията за участие. Когато гаранцията се представя в парична сума, тя трябва да е внесена по банков път: Банка "Първа инвестиционна банка" АД, клон Харманли, IBAN: FINVBGSF, BIC: BG67FINV91503316216296. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 3 (три) процента от стойността на договора. Банковата гаранция трябва да е безусловна, неотменяема, с възможност да се усвои изцяло или на части и със срок на валидност съгласно проекта на договор, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията по договора ще се извършват след представянето на доклад за всяко проведено обучение, приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ с приемо-предавателен протокол, ведно с присъствени списъци, снимки от обученията, анкетни карти, анализ на анкетните карти и оригинална фактура при следната схема: a) Авансово плащане в размер на 20% от цената по ал. 1 по-горе в срок от 10 (десет) дни от сключването на настоящия договор; b) Междинни плащания в размер на 100% (сто процента) от стойността на всяко изпълнено от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по настоящия договор обучение, до 10 (десет) дни след приемане на неговото изпълнение и издаване на надлежно оформена фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Няма такова изискване.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма такива изисквания.
Минимални изисквания: Няма такива изисквания.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ІІ. Списък на изпълнени услуги с предмет, сходен на предмета на настоящата поръчка за последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на настоящата оферта от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността му) (Приложение №8), с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка и услуга. Участникът представя доказателство за извършването на услугата/ите, която може да бъде препоръка за добро изпълнение от получателя на съответната услуга, удостоверение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. ІІ. Списък на предложения от участника екип, ангажиран в изпълнението на поръчката - Приложение №9;
Минимални изисквания: І. Участникът следва да е изпълнил минимум 1 (една) услуга с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка, през последните 3 (три) години, считано до датата на подаване на офертата от съответния участник (или от датата на учредяване/започване на дейността). Забележка: Под "предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка", следва да се разбират услуги, свързани с организиране и провеждане на обучения на възрастни (лица над 18-годишна възраст). ІІ. Участникът следва да осигури най-малко следните експерти, отговарящи на следните изисквания: 1) Ръководител на екипа a) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социалните, педагогически, стопански и правни науки, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления; b) общ професионален стаж – минимум 3 (три) години; c) специфичен професионален опит: - участие на ръководна позиция в организирането, управлението и провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни и/или публични събития за възрастни (конференции, семинари); 2) Експерт „Обучение по ключови компетентности” a) образование - завършено висше образование с минимална образователна степен "магистър" в областта на Социалните, , педагогически, стопански и правни науки, професионално направление "Социология, антропология и науки за културата" и/или "Психология" и/или „Педагогика” и/или „Администрация и управление”, съгласно ПМС №125/24.06.2002 относно класификатора на областите на висшето образование и професионалните направления. b) общ професионален стаж – минимум 3 години; c) специфичен професионален опит - участие в провеждането на минимум 2 (две) обучения за възрастни;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Методология за провеждане на обученията; тежест: 40
Показател: Оптимален срок за подготовка и организиране на всяко отделно обучение, в цели календарни дни, считан от момента на уведомление за започване на даденото обучение; тежест: 30
Показател: Предложена от участника цена, в лева, без ДДС; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 8.56 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да получат документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това, като я изтеглят от официалния сайт на Община Харманли www.harmanli.bg, „Профил на купувача”. При постъпило искане от страна на участника за получаване на документацията за участие на хартиен носител, възложителят може да я изпрати на участника за негова сметка, след като последният е заплатил цената й в размер на 8.56 лв. когато сумата е внесена по сметка IBAN BG15FINV91508416216302 BIC: FINVBGSF в "Първа инвестиционна банка” АД, клон Харманли.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

Община Харманли

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Административен капацитет” с бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-14.Проект:"Обучение на служителите в община Харманли за постигане на по-ефективна администрация" по Договор М13-22-44/18.08.2014г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ