Версия за печат

00268-2014-0025

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831601932

Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, За: Людмила Александрова - държавен експерт в дирекция "УСОП"; Димитър Мардов - главен експерт в дирекция "УСОП"., България 1233, София, Тел.: 02 8080912; 02 8080916, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.aref.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.

Електронен достъп до информация: www.aref.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: предоставяне статут на бежанец

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Териториални поделения и места за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел, ул. "Монтевидео“ № 21, кв. „Враждебна“, бул. "Ботевградско шосе" № 270 и кв. „Военна рампа“, ул. "Локомотив" № 11 , РПЦ - с. Баня, общ. Нова Загора, РПЦ - гр. Харманли, ж.к. "Дружба" № 23, ТЦ - с. Пъстрогор, общ. Свиленград.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти

Стойност, без да се включва ДДС
5197603 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.12.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: • IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката и обособените позиции за които участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност: - 8 435,75 лв. (осем хиляди четиристотин тридесет и пет лева и седемдесет и пет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия; - 6 513,46 (шест хиляди петстотин и тринадесет лева и четиридесет и шест стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти; - 10 553,33 лв. (десет хиляди петстотин петдесет и три лева и тридесет и три стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти. - 13 718,09 лв. (тринадесет хиляди седемстотин и осемнадесет лева и девет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви; - 3 977,17 лв. (три хиляди деветстотин седемдесет и седем лева и седемнадесет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца; - 1 539,33 лв. (хиляда петстотин тридесет и девет лева и тридесет и три стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни; - 7 238,90 лв. (седем хиляди двеста тридесет и осем лева и деветдесет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от председателя на ДАБ при МС или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път в български лева до 30 календарни дни, след извършване на всяка доставка срещу представена фактура от Изпълнителя и двустранно подписана стокова разписка или еквивалентен документ, удостоверяващ предаването и приемането на стоките.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1 - 3, т. 5- 6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя се представят: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 2) Предложение, попълнено по образец – Приложение № 1 3) Декларация - посочване на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ или друга идентефицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата- Приложение № 2 (образец). 4) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 5) При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 6) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по образец, - Приложение № 3. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 7) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 7.1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка – по образец Приложение № 4. Участникът следва да има изпълнени минимум 5 /пет/ договора за доставки еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 7.2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството - заверено от участника копие /отнася се за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5/. 7.3. Списък - декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение на участника за срока на договора. 7.4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните - заверено от участника копие. 7.5. Списък - декларация с всички складови помещения с хладилна техника или хладилни помещения, които са на разположение на участника за срока на договора. 7.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец (Приложение №5). 7.7. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие 7.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец (Приложение № 6). 7.9. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП – по образец (Приложение № 7). 8) Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – по образец (Приложение № 9). 8.1. Валиден сертификат ISO 22000:2005 “Система за управление на безопасността на храните“ или еквивалент. 9) Предлагана цена по образец (Приложение № 10).

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изисква доказване на икономически и финансови възможности.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството - заверено от участника копие. /отнася се само за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5/. 3. Списък - декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение на участника за срока на договора. Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на ОДБХ . В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ОДБХ (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход). Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОДБХ. 4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните. 5. Списък - декларация с всички складови помещения с хладилна техника или хладилни помещения, които са на разположение на участника за срока на договора; Към декларацията се прилагат валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на ОДБХ – „Удостоверение за регистрация” от ОДБХ на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника или хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има изпълнени минимум 5 /пет/ договора за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 2. Участниците които участват за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5 да са с внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството. 3. Да имат собствен или нает транспорт. 4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните - заверено от участника копие. 5. Участниците, които участват за обособени позиции № 2, 3 и 5 следва да притежава складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Държавна агенция за бежанците при МС, гр. София 1233, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, етаж 6, стая 615, Заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На основание чл.64, ал.3 от ЗОП обявлението е изпратено по електронен път и е предоставен пълен достъп до документацията и приложенията към нея на интернет-страницата на Държавна агенция за бежанците при МС - раздел "Обществени поръчки-Профил на купувача"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок, съгласно условията на чл.120 от Закона за обществените поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб , хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
843575.2 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
651345.95 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни продукти
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1055333.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви
1) Кратко описание

Доставка на пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
1371808.94 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пиле, пилешки разфасовки и яйца
1) Кратко описание

Доставка на пиле, пилешки разфасовки и яйца

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
397716.67 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Бебешки и детски храни
1) Кратко описание

Доставка на бебешки и детски храни

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
153933.33 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

Съгласно техническа спецификация

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
723889.58 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване