00268-2014-0025
Технически редакции | ||
20.11.2014 16:06 ч. : | 20/11/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.11.2014 16:06 ч. : | 20/11/2014 16:03 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
Доставки
Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, За: Людмила Александрова - държавен експерт в дирекция "УСОП"; Димитър Мардов - главен експерт в дирекция "УСОП"., България 1233, София, Тел.: 02 8080912; 02 8080916, E-mail: sar@saref.government.bg, Факс: 02 9559476
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.aref.government.bg.
Адрес на профила на купувача: www.aref.government.bg.
Електронен достъп до информация: www.aref.government.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: предоставяне статут на бежанец
НЕ
Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене
Обявлението обхваща обществена поръчка
Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти
15000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Доставка на хранителни продукти за осигуряване на храненето на лицата, настанени в териториалните поделения и в местата за настаняване на чужденци, подали молба за международна закрила на Държавна агенция за бежанците при Министерския съвет /РПЦ - гр. София - ж.к. „Овча купел“, кв. „Враждебна“ и кв. „Военна рампа“, РПЦ - с. Баня, РПЦ - гр. Харманли, ТЦ - с. Пъстрогор, по 7 /седем/ самостоятелно обособени позиции: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти
НЕ
НЕ
31.12.2015 г.
Гаранция за участие. Форма на гаранцията за участие. Размер на гаранцията за участие. 1. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: • IBAN BG37BNBG96613300158501 БНБ-ЦУ; BIC BNBGBGSD Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката и обособените позиции за които участникът кандидатства. Гаранцията за участие е в размер на 1% от прогнозната стойност: - 8 435,75 лв. (осем хиляди четиристотин тридесет и пет лева и седемдесет и пет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 Хляб, хлебни и тестени изделия; - 6 513,46 (шест хиляди петстотин и тринадесет лева и четиридесет и шест стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 Мляко и млечни продукти; - 10 553,33 лв. (десет хиляди петстотин петдесет и три лева и тридесет и три стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3 Месо и месни продукти. - 13 718,09 лв. (тринадесет хиляди седемстотин и осемнадесет лева и девет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 4 Пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви; - 3 977,17 лв. (три хиляди деветстотин седемдесет и седем лева и седемнадесет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 5 Пиле, пилешки разфасовки и яйца; - 1 539,33 лв. (хиляда петстотин тридесет и девет лева и тридесет и три стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 6 Бебешки и детски храни; - 7 238,90 лв. (седем хиляди двеста тридесет и осем лева и деветдесет стотинки) за ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 7 Други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от председателя на ДАБ при МС или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на възложителя. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът й да не бъде по-малък от определения в настоящата поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без ДДС.
Плащането се извършва по банков път в български лева до 30 календарни дни, след извършване на всяка доставка срещу представена фактура от Изпълнителя и двустранно подписана стокова разписка или еквивалентен документ, удостоверяващ предаването и приемането на стоките.
Съгласно изискванията на чл. 56, ал. 1, т. 1 - 3, т. 5- 6, т. 8 и т. 12-14 от ЗОП и с изискванията на Възложителя се представят: 1) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 2) Предложение, попълнено по образец – Приложение № 1 3) Декларация - посочване на единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ или друга идентефицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен. Както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата- Приложение № 2 (образец). 4) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 5) При участници обединения – заверено копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. 6) Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по образец, - Приложение № 3. В случай, че участникът е юридическо лице, декларацията се подписва задължително от лицата, посочени в чл. 47, ал. 4 от ЗОП. В случай, че участникът е обединение, декларация се представя за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, съобразно чл. 56, ал. 3, т. 1 от ЗОП. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията/ите, които са на чужд език се представя и в превод на български език. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документът се представя за всеки един от тях, съобразно чл. 47, ал. 8 от ЗОП. 7) Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл. 51, ал. 1 от ЗОП: 7.1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка – по образец Приложение № 4. Участникът следва да има изпълнени минимум 5 /пет/ договора за доставки еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 7.2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството - заверено от участника копие /отнася се за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5/. 7.3. Списък - декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение на участника за срока на договора. 7.4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните - заверено от участника копие. 7.5. Списък - декларация с всички складови помещения с хладилна техника или хладилни помещения, които са на разположение на участника за срока на договора. 7.6. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП по образец (Приложение №5). 7.7. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие 7.8. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец (Приложение № 6). 7.9. Декларация по чл. 55, ал. 7 от ЗОП – по образец (Приложение № 7). 8) Техническо предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП – по образец (Приложение № 9). 8.1. Валиден сертификат ISO 22000:2005 “Система за управление на безопасността на храните“ или еквивалент. 9) Предлагана цена по образец (Приложение № 10).
Не се изисква доказване на икономически и финансови възможности.
1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. 2. Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството - заверено от участника копие. /отнася се само за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5/. 3. Списък - декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение на участника за срока на договора. Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на ОДБХ . В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на поръчката. Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ОДБХ (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход). Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от ОДБХ. 4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните. 5. Списък - декларация с всички складови помещения с хладилна техника или хладилни помещения, които са на разположение на участника за срока на договора; Към декларацията се прилагат валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на ОДБХ – „Удостоверение за регистрация” от ОДБХ на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника или хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на поръчката.
1. Участникът да има изпълнени минимум 5 /пет/ договора за последните три години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, за доставка на стоки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка. 2. Участниците които участват за Обособени позиции №1, №2, №3, №4, №5 да са с внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката, издаден на името на участника от акредитирано лице за управление на качеството. 3. Да имат собствен или нает транспорт. 4. Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните - заверено от участника копие. 5. Участниците, които участват за обособени позиции № 2, 3 и 5 следва да притежава складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения.
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Държавна агенция за бежанците при МС, гр. София 1233, бул.“Княгиня Мария Луиза“ № 114Б, етаж 6, стая 615, Заседателна зала
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
На основание чл.64, ал.3 от ЗОП обявлението е изпратено по електронен път и е предоставен пълен достъп до документацията и приложенията към нея на интернет-страницата на Държавна агенция за бежанците при МС - раздел "Обществени поръчки-Профил на купувача"
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да се подава в 10-дневен срок, съгласно условията на чл.120 от Закона за обществените поръчки.
20.11.2014 г.
Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на мляко и млечни продукти
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на месо и месни продукти
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на пиле, пилешки разфасовки и яйца
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на бебешки и детски храни
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация
Доставка на други хранителни продукти; пластмасови прибори за хранене
15000000
Описание:
Съгласно техническа спецификация