Версия за печат

00087-2014-0155

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377246, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9377548

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=19313&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377530

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изграждане на Информационна система „Управление и контрол на обществените поръчки, концесиите, търговете, конкурсите и договорите“ в Столична община“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изграждане на Информационна система „Управление и контрол на обществените поръчки, концесиите, търговете, конкурсите и договорите” в Столична община (ИСУКОПКТКД). Изграждането на ИСУКОПКТКД се извършва в следните основни етапи, дейности и разработка на продукти: Етап 1: Разработка на Детайлизирано техническо задание за изграждане на системата: –Извършване на проучване, анализ и подготовка на Доклад от проучването; –Разработка на Детайлизирано техническо задание за изграждане на системата; Етап 2: Проектиране на системата: –Разработка на Системен проект; Етап 3: Разработка на на системата: –Разработка на софтуерния продукт на системата; –Доставка на лицензи за софтуер на трети лица, който ще бъде част от софтуерния продукт на Системата (ако е необходимо); –Първоначално зареждане на метаданните на системата; –Тестване на софтуерния продукт; Етап 4: Внедряване на системата –Подготовка и проверка на средата в СО за внедряване на системата; –Първоначално зареждане на Базата данни на системата; –Интеграция на системата с налични ИС в СО и с ИС на други институции; –Обучение на потребителите на системата; –Пилотно внедряване; Съпровождане при пилотното внедряване; –Внедряване в опитна експлоатация; Съпровождане при опитната експлоатация; –Внедряване в редовна експлоатация; Етап 5: Гаранционна поддръжка и съпровождане –Съпровождане при редовната експлоатация (минимум 3 месеца) –Гаранционна поддръжка (минимум 12 месеца) при редовната експлоатация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72200000

Описание:

Програмиране и софтуерни консултантски услуги

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно приложената към документацията Техническа спецификация.

Стойност, без да се включва ДДС
517000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

16

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в откритата процедура в размер на 5 170.00 /пет хиляди сто и седемдесет/ лева. представена в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция за срока на валидност на предложенията; Гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 % представена преди подписването му, в една от следните форми: -парична сума, внесена по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; или банкова гаранция. Валидността на банковата гаранция ще изтече с изтичане на последния срок на гаранционната поддръжка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва съгласно клаузите на проекта за договор. Договорът ще влезе в сила след осигуряване на финансирането.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Участниците в процедурата трябва да представят: Единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСАТ и /или друга идентифицираща информация в съответстие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, вкл.електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка членовете на обединението подписват договор за създаване на обединение. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В договорът за обединение Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В него те трябва да определят и наименованието на участника. Когато в договора не е посочено лице, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В договора за създаване на обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. В случай, че Участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Копие на договорът за създаване на обединение задължително се прилага в офертата на участника. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка се посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. В случай, че не е регистрирано и при възлагане изпълнението на дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители се представя декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. Всеки от подизпълнителите трябва писмено да декларира своето съгласие за участие в изпълнението на поръчката и липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За доказване наличието на изисквания финансов ресурс участникът следва да представи Удостоверение от банка и/или годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Участникът може да не представи ГФО или някоя от съставните му части, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да разполага с финансов ресурс към датата на подаване на офертата в размер не по-малко от 250 000 (двеста и петдесет хиляди) лева.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Доказването на опита се извършва с представяне на списък на услугите с предмет еднакъв или сходен с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на: година на внедряване на разработката; период на изпълнение, получателите и адрес за контакт, място на изпълнение стойност на разработката, %-но участие на участника, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4) за разработени, внедрени и успешно функциониращи информационни системи, описани в списъка, издадени от съответните получатели. 2.Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към лицата от екипа, които ще работят по изпълнение на поръчката с опит в изпълнението на ИТ услуги, сходни с предмета на поръчката всеки участник трябва да представи списък , в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за изпълнението на услугата. Всяко лице, включено в списъка на лицата подписва декларация за съгласие за участие в изпълнението на настоящата поръчка. 3.Копие на удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни или разпечатка от електронния регистър на администраторите на лични данни. 4.Копие на притежавани: 1. Сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи; 2. Сертификат за система за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентна обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието 5.Декларация по образец за наличие на развойна среда за проектиране, разработка и тестване на Системата. Декларацията трябва да съдържа следната информация: – Наименование (вид) на техническите средства, оборудване и софтуерни лицензи; – Характеристики на техническите средства, оборудване и софтуерни лицензи; – Собствени/наети/ лизинг.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да има опит в областта на предмета на поръчката. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертите да е реализирал сходни с предмета на поръчката проекти за национални или териториални (общински) институции или за значителни корпоративни клиенти (фирми) със значителен брой потребители (над 1000) със следните характеристики: а. Да е изпълнявал проект за проектиране, разработка, внедряване и поддръжка на минимум 1 (една) информационна система с многослойна архитектура; ИЛИ Да има реализирана и внедрена минимум 1 (една) ИС с подобна комплексност във функционално отношение, според Техническата спецификация; б.Да е проектирал, реализирал и въвел в експлоатация минимум 1 (един) интерфейсен софтуер за оперативно взаимодействие/обмен на данни между информационни системи, които са разработени, внедрени и функционират самостоятелно. 2.Участникът трябва да разполага с екип от минимум 10 (десет) лица, които работят в областта на проектирането, разработката, внедряването и поддръжка на информационни системи, от които ключови експерти: 1. Минимум 1 (един) ръководител на ИТ проекти с над 3 години опит в управлението на софтуерни проекти сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 2. Минимум 1 (един) бизнес анализатор с доказан опит по проекти, сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 3. Минимум 1 (един) системен архитект (проектант) с над 3 години опит в областта на проектирането на информационни системи сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 4. Минимум 4 (четирима) програмисти с над 3 години опит в областта на софтуерната разработка, на информационни системи сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 5. Минимум 1 (един) ръководител по управление на качеството с над 3 години опит по управление на качеството на ИТ проекти сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 6. Минимум 1 (един) специалист с над 3 години опит по внедряване на информационни системи сходни с предмета на поръчката, с висше образование; 7. Минимум 1 (един) специалист с над 3 години опит по обучение на системни администратори и други потребители за работа с информационни системи сходни с предмета на поръчката, с висше образование. Позициите по т.5, 6 и 7 може да бъдат съвместявани от членове на екипа от позиции 1 до 4. 3.Участникът трябва да бъде регистриран като администратор на лични данни. 4.Участникът да е внедрил: 1.Система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи; 2.Система за информационна сигурност ISO 27001:2005 или еквивалентна, обхвата на която включва: проектиране, разработка, интеграция, внедряване и поддръжка на информационни системи. 5.Участникът да има собствена развойна среда или възможност за използването на ресурси на трети лица (под наем или на лизинг) за проектиране, разработка и тестване на Системата.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка (ТО) - оценка на предложените решения в Техническото предложение; тежест: 70
Показател: Оценка на предложената цена (ОПЦ); тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят не поставя изискване за закупуване на документацията за участие. Участниците получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък и в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители,както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко два работни дни преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ