Версия за печат

01118-2014-0013

BG-София: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131516795

Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", ул. "Гурко" № 6, За: Радослав Вълков - началник на отдел СДОП, Р България 1000, София, Тел.: 02 9492353; 02 9492260, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Място/места за контакт: гр. София, ул. "Гурко" № 6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.esmis.government.bg.

Адрес на профила на купувача: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9.

Електронен достъп до информация: https://www.esmis.government.bg/page.php?c=9.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: ИА ЕСМИС изгражда, поддържа, развива, експлоатира и управлява Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация и за нуждите на националната сигурност, която е част от Интегрираната комуникационно-информационна система за управление на страната и въоръжените сили при обявяване на извънредно положение, военно положение и/или положение на война.

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Проектиране, обновяване, преустройство и ремонт на технологични помещения във връзка с развитието на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура” по проект: BG161PO001/2.2-01/2011/001 „Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура”, осъществяван с подкрепата на Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013г., Приоритетна ос 2. „Регионална и местна достъпност”, Операция 2.2.„Информационна и комуникационна мрежа”, бюджетна линия BG161PO001/2.2-01/2011, чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Мястото за изпълнението на поръчката е на територията на Република България.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е проектиране, обновяване, преустройство и ремонт на технологични помещения във връзка с развитието на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура” по проект: BG161PO001/2.2-01/2011/001 „Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура”, осъществяван с подкрепата на Оперативна програма „Регионално Развитие” 2007-2013г., Приоритетна ос 2. „Регионална и местна достъпност”, Операция 2.2.„Информационна и комуникационна мрежа”, бюджетна линия BG161PO001/2.2-01/2011, чрез процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71240000, 71220000, 71320000, 45000000, 39300000

Описание:

Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи
Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Строителни и монтажни работи
Различно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Процедурата включва: подмяна/ремонт на електрически, климатични, пожароизвестителни и телекомуникационни инсталации в следните локации: 29 общини, 24 населени места, 14 области или общо 67 локации. С оглед постигане на максимална ефективност на влаганите финансови ресурси, както и в изпълнение на приложимите нормативни изисквания, процедурата ще бъде предшествана от проектиране на обновяването, преустройството и ремонта на технологичните помещения. Пълното описание на обхвата на дейностите се съдържа в Техническата спецификация на одобрената документация за участие.

Стойност, без да се включва ДДС
408040.63 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

20.04.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 4 000 / четири хиляди / лева, а участникът, определен за изпълнител, внася гаранция за изпълнение в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за участие в процедурата и гаранцията за изпълнение на договора се представят по избор на участника като парична сума или като банкова гаранция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът представя банкова гаранция за участие тя трябва да покрива периода на валидност на офертата, а банковата гаранция за изпълнение следва да е издадена както следва: да бъде със срок на валидност един месец след изтичане на срока за изпълнение на СМР по договора. Банковата гаранция се издава в полза на Възложителя. Когато участникът представя гаранция под формата на парична сума тя следва да бъде внесена по сметка на ИА „ЕСМИС”: БНБ – София ВIC код – BNBGBGSD СМЕТКА – BG45 BNBG 9661 3300 1407 03 Междинно плащане по договора е допустимо след представяне от участника определен за изпълнител на сто процентова банкова или парична гаранция за стойността на междинното плащане. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника. Участникът трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не е по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът представя банкова гаранция, то условията по нея трябва да съответстват на тези по приложения в документацията образец. Ако условията на представената от участника гаранция се различават от тези на представения образец и са по-неблагоприятни за Възложителя, то Възложителят следва да поиска нейната корекция. Корекция на представената гаранция за участие е възможна само при прилагане на хипотезата на чл. 68, ал. 8 и ал. 9 ЗОП. Участникът е длъжен да се съобрази с искането на Възложителят, в противен случай се счита, че не е представена изискуемата банкова гаранция. Гаранциите за участие в процедурата се задържат или усвояват, респективно освобождават от възложителя при спазване условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят не дължи лихва върху сумата, представена като гаранция, за периода, през който средствата са престояли у него законосъобразно.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено по проект "Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/2.2-01/2011 „Подкрепа за развитие на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура ”. Начин на плащане: 1. Междинно плащане в размер до 30 % (тридесет процента) от стойността на предвидените за изпълнение строително-монтажни дейности по договора, съгласно посоченото в приложените количествено-стойностните сметки към разработените от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ проекти. Междинно плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приемането с констативен протокол на междинния доклад за изпълнение на договора и представена оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Междинно плащане е допустимо само при предоставена от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на сто процентова банкова или парична гаранция за стойността на междинното плащане. Изпълнителят има право да иска поетапно освобождаване на гаранцията за междинното плащане – пропорционално на стойността на извършените и приети от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ дейности по настоящия договор. 2. Окончателно плащане в размер съгласно посочените единични цени в количествено стойностната сметка за изпълнение на предвидените дейности по договора, приложение към ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, платимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приключване на строително-монтажните работи и дейностите по авторски надзор, приемане с констативен протокол на окончателния доклад за изпълнение на договора и представена оригинална фактура от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от стойността на договора се приспадне усвоеното междинно плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Съставът на консорциума или обединението не могат да бъдат променяни.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

От участие в процедура за възлагане на обществена поръчка ще бъде отстранен участник: 1. който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2. който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл. 136 от Наказателния кодекс, свързано със здравословните и безопасни условия на труд, или по чл. 172 от Наказателния кодекс против трудовите права на работниците; 3. който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; Крайният срок за изпълнение на строително-монтажните работи е до 20.04.2015 г., считано от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Срокът за изпълнение на проектирането е до 1 (един) месец, считано от датата на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят ползва възможността за намаляване на сроковете по чл. 64, ал. 1 от ЗОП на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на интернет сайта на ИАЕСМИС www.esmis.government.bg

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български и чуждестранни физически или юр. лица,както и техни обединения,които отговарят на изискванията, предвидени в ЗОП,изискванията на Възложителя,посочени в документацията за участие,както и на специалните изисквания,предвидени във всички относими нормативни актове,свързани с изпълнение на договора. Съдържание на Плик № 1 - "Документи за подбор": 1.Образец на оферта за участие, съдържаща декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП; 2.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 3. Когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец участниците следва да посочат в своите оферти единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато участникът е физическо лице – Име, ЕГН, адрес и др. Когато участникът е обединение изисканата информация се представя за всяко физическо или юридическо лице включено в обединението. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият.; 4.Доказат. за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и/или квалификация на участника- съгласно III.2.2 и III.2.3 от настоящото обявление; 5. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а - д”, т. 2, 3 и 4, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5, т.1 и т. 2 от ЗОП; 6.Декларация по чл.56,ал.1,т.12 от ЗОП; 7.Декларация за съгласие за участие от подизпълнител; 8. Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума; 9. Декл. по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици; 10. Декл. по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП.; 11.Пълномощно на лицето, подписващо офертата (представя се в случай, че офертата е подписана от лице, което не е законен представител на участника).; В случай, че участникът ще ползва подизп. при изпълнение на поръчката, в т. 3 от оферта – образец №1 се попълва таблицата, като се посочва: наименование на подизп., видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизп. и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на общ. поръчка. С офертата си участниците може без ограничения да предлагат ползването на подизп. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице: документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физ-ко или юрид. лице, включено в обединението. Документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обед-то доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. За обед-то не се прилага документ за ригистрация. Когато участникът в процедура е чуждестранно физ. или юрид. лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по чл. 56, ал. 1, 4, 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Плик № 2 с надпис „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА” в който се поставят документите свързани с изпълнението на поръчката, а именно техническото предложение (включващо и срок за изпълнение), и ако е приложимо - декларация по чл. 33, ал. 4 ЗОП. Плик № 3–“Предлагана цена”, съдържащ ценовото предложение на участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участниците могат да доказват наличието на изисквания от възложителя финансов ресурс с един или няколко от следните документи: 1. удостоверениe от банкa; 2. годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Участникът може да не представя годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и участникът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да разполагат с финансов ресурс за изпълнение на поръчката в размер на 200 000 лв. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за финансовото и икономическото състояние се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за финансовото и икономическото състояние с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основното строителство сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 /пет/ години. В списъка следва да бъдат посочени/ към списъка следва да бъдат представени и: а) посочване на публичните регистри, в които се съдържа информация за актовете за въвеждане на строежите в експлоатация, която информация включва данни за компетентните органи, които са издали тези актове, стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството, или б) удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на строителството, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; удостоверенията съдържат и дата и подпис на издателя и данни за контакт, или в) копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнените строителни дейности; 2. Декларация в която участникът посочва образованието, професионалната квалификация и професионален опит на лицата, които отговарят за изпълнението на поръчката (предложения проектантски екип и инженеро-технически състав). 3. Сертификати за въведена система на управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен,– представят се заверени от участника копия. Съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП, Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват отговарящ на предмета на поръчката (проектиране и строителство).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участниците следва да представят списък на изпълненото строителство през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, сходно с предмета на поръчката. Под „сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира проектиране и изграждане на различни по вид помещения и/или сгради и/или части от сгради. Участниците следва да имат изпълнени минимум два обекта свързани с проектиране и изграждане на различни по вид помещения и/или сгради и/или части от сгради. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за технически възможности се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. 2. Всеки участник трябва да разполага с екип от експерти, които да притежават необх-то образование и опит за изпълнение на всички дейности, включени в обхвата на общ. поръчка. В екипа на участника трябва да бъдат включени най-малко следните експерти: 2.1. За проектантския екип: Проектант по част Архитектурна: Квалификация и умения: Дипломиран архитект с образов. степен „магистър” или екв-на; Спец. проф. опит: - Мин. 5 год. практически опит в проектирането; - Мин. 2 изпълнени договора (обекта) за проектиране с предмет, сходен с предмета на поръчката, съгласно определението за сходни договори;- Да притежава Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, валидно за 2014 г.; Проектант по част ОВиК: Квалификация и умения: Дипломиран инженер с образов. степен „магистър”, специалност инженер „Отоплителни, вентилационни, охладителни системи” или екв-на; Специфичен проф. опит: - Мин. 5 години практически опит в проектирането; - Да притежава Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, валидно за 2014 г.; Проектант по част Електрически инсталации: Квалификация и умения: Дипломиран инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Ел. мрежи и системи, ел. инсталации” или еквивалентна; Специфичен проф. опит: - Мин. 5 год. практически опит в проектирането; - Да притежава Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, валидно за 2014 г.; Проектант по част „Пожароизвестяване“; Квалификация и умения: Дипломиран инженер с образователна степен „магистър”, специалност „Пожарна безопасност” или екв-на; Специфичен проф. опит:- Минимум 5 год. практически опит в проектирането;- Да притежава Удостоверение за Пълна проектантска правоспособност, валидно за 2014 г. Всички проектанти от състава на участника, трябва да са членове на Камарата на инженерите в инвестционното проектиране или на КАБ или екв-на организация и да притежават валидно удостоверение за съответната проектантска правоспособност. 2.2. За инженеро-технически състав, отговарящ за строително-монтажните работи: Технически ръководители (2 бр.) - строителни инженери или строителни техници, с проф. квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 и ал. 4 от ЗУТ, с проф. опит в областта на строит. не по-малко от 5 год.; Отговорник по контрола на качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на строит. продукти влагани в строежите - инженер, с висше образование, с проф. опит като отговорник по контрол на качеството на изпълнение на строит-то не по-малко от 5 год; Лице, отговорно за здравосл. и безопасни усл. на труд при извършване на СМР, което е преминало обучение за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служ-те по правилата за осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд или еквивал. Продължава в поле VI.3) Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение; тежест: 40
Показател: Техническо предложение - Подпоказателите на показателя "Техническо предложение - Т" са, както следва: 1. Технологична последователност на строителните процеси – Т1 - с максимална тежест 40 т., 2. Предложения/мерки за намаляване или предотвратяване на рисковете - Т2 - с максимална тежест - 40 т., 3. Методология и организация за изпълнение на поръчката – Т3 - с максимална тежест - 20 т.;; тежест: 60
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 126 - 223564 от 04.07.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.12.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 05.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Гурко", № 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането е осигурено по проект "Развитие на високоскоростен широколентов достъп в България посредством изграждането на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие“ 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG 161PO001/2.2-01/2011 „Подкрепа за развитие на критична, защитена, сигурна и надеждна обществена ИКТ инфраструктура ”.

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.3.) 3. Участникът трябва да притежава внедрени системи за управление на качеството съгласно стандарта: ISO 9001:2008, или еквивалентен с обхват отговарящ на предмета на поръчката (проектиране и строителство) и ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен, с обхват отговарящ на предмета на поръчката (проектиране и строителство). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с минималното изискване за технически възможности се доказва от един или повече от участниците в обединението. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За трети лица може да бъдат посочените подизпълнители и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях. Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Обменът на информация между Възложителя и участниците се извършва по един от следните начини: Лично - срещу подпис; По пощата – чрез препоръчано писмо с обратна разписка, изпратено на посочения от участника адрес; Чрез куриерска служба с обратна разписка; По факс; По електронен път при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис; Чрез комбинация от тези средства.; За получено уведомление по време на процедурата се счита това, което е достигнало до адресата, на посочения от него адрес/факс номер или получено на ръка лично или от законният представител на юридическото лице или от лицето, посочено за контакти в офертата на участника. Когато участникът е променил своя адрес или факс номер и не е информирал своевременно за това ответната страна, или адресатът не желае да приеме уведомлението, за получено се счита това уведомление, което е достигнало до адреса/факса, известен на изпращача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Изпълнителна агенция "Електронни съобщителни мрежи и информационни системи", ул. "Гурко" № 6, България 1000, София, Тел.: 02 9492353; 02 9492260, E-mail: rvalkov@esmis.government.bg, Факс: 02 9818787

Интернет адрес/и:

URL: www.esmis.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ