Версия за печат

00752-2014-0026

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция " Управление на собствеността и социални дейности" - Министерство на вътрешните работи, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Сияна Вълчева, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9823653, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.

Електронен достъп до информация: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/MP27_2014.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Дирекция "Планиране и управление на бюджета" - МВР, ул. " Ген. Йосиф Гурко" №32, За: Иванка Червенкова, РБългария 1172, София, Тел.: 02 9823770, Факс: 02 9822623

Място/места за контакт: ДПУБ-МВР

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Живка Даскалова, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9822274, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД-МВР

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багажи, за нуждите на Министерството на вътрешните работи

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 3 (03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Сградата на МВР, гр. София ул. "6-ти септември" №29, или на посочено от възложителя място на територията на гр. София
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багажи, за нуждите на Министерството на вътрешните работи

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

60440000

Описание:

Услуги, свързани с въздушния транспорт

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багажи, за нуждите на Министерството на вътрешните работи - съобразно потребностите на възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
3600000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 20 000.00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по IBAN : BG 09 BNBG 96613300146201, BIC код BNBGBGSD, БНБ-ЦУ на името на Министерство на вътрешните работи. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника/ изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата (Приложение №5 от документацията за участие). Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на поръчката плюс 30 (тридесет) календарни дни (Приложение №12 от документацията за участие). Участникът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Обслужването на банковата гаранция за изпълнение, таксите и другите плащания по нея, банковите преводи, комисионните, както и поддържането на банковата гаранция за изпълнение за целия период на действие на договора са за сметка на Изпълнителя. Участникът/ Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: 1.1. Предлаганите цени да са в лева и да се формират на база най-ниски преференциални цени на авиокомпаниите, валидни към датата на пътуването, увеличени с договорената такса за осигуряване на самолетния билет. Участникът подробно описва начинът на формиране на цената на билетите без ДДС. 1.2. Участникът следва да предложи: 1.2.1. Максимални нетни стойности на самолетните билети за съответните дестинации, посочени от възложителя в документацията за участие в процедурата съгласно образеца на Ценова оферта. Максималните нетни стойности на самолетните билети не включват такса обслужване, дължимите летищни такси, такси сигурност, и други такси и данъци, както и такива, установени от местното законодателство.Те се определят в български лева (по курса на БНБ в деня на закупуване на билета). 1.2.2.Такса за осигуряване на самолетен билет, която включва такса обслужване, дължими летищни такси, такси за сигурност, медицински застраховки и други такси и данъци, както и такива, установени от местното законодателство в български лева. 1.2.3.Отстъпка, представляваща фиксиран процент от предлаганата от авиокомпаниите цена на билетите. 1.3.Максималните нетни стойности на самолетните билети, стойността на таксите за обслужване и процента отстъпка са фиксирани за периода на действие на договора. 1.4. Максималните нетни стойности на самолетните билети и на таксите за осигуряване на самолетен билет се посочват в лева, без ДДС, с точност до втория знак след десетичната запетая. 3. Условия и начин на плащане - 100 % банков превод в рамките на 30 / тридeсет / работни дни след издаване на билетите и предаване на оригинални фактури, с двустранно подписани протоколи или дневник за продажба на самолетните билети.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по Булстат на създаденото обединение. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

1. Срок за изпълнението на поръчката - 36 месеца, с възможност за прекратяване на договора след сключване на рамково споразумение от ЦООП със същия предмет на поръчката, без да бъдат начислявани неустойки за възложителя, но не по - рано от 12 месеца от сключването на договора. 2. При извънредни пътувания, свързани със сигурността на служители на МВР, цената на самолетните билети ще бъде определена допълнително между двете страни по договора за обществената поръчка. 3. Когато лимита на цената на самолетния билет е определена от външна организация и стойността на самолетния билет се възстановява от същата, осигуряването на самолетния билет се извършва с допълнително споразумение между двете страни по договора за изпълнение. 4. Възложителят ще отстрани от участие участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1, 4 и 5 и ал. 5 от ЗОП. 5. Възложителят ще отстрани от участие участник,който декларира неверни данни с цел заобикаляне забраните по чл.3 или прилагане изключенията на чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

При спазване разпоредбите на чл. 56, ал.1 и чл.57, ал.2 от ЗОП да се представят: 1. Представяне на участника, което да включва: 1.1. Документ, в който е посочен единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от ЗТР, участниците-юридически лица или еднолични търговци, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. 1.2. Декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1, ал.2, т.1, 4 и 5, и ал.5 от ЗОП, подписана от лицата, които представляват участника (Приложение №1 от документацията за участие). В декларацията се включва и информация относно публичните регистри, в които се съдържат посочените обстоятелства, или компетентния орган, който съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, е длъжен да предоставя информация за тези обстоятелства служебно на възложителя. 2. Когато участникът е обединение/консорциум прилага към офертата си - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 3. Декларация за липса на свързаност с друг учатник или кандидат в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП (Приложение №2 от документацията за участие). 4. Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици (Приложение №3 от документацията за участие). 5. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 ЗОП за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (Приложение №4 от документацията за участие). 5.1. Подизпълнителите декларират съгласие за участие (Приложение №5 от документацията за участие). 5.2. Подизпълнителите представят декларация за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл.47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП. 6. Оригинал на банкова гаранция за участие (Приложение №6 от документацията за участие) или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума с печат на банката, наредила превода ; 7.Доказателства за техническите възможности по чл. 51, посочени от възложителя в раздел III.2.3.) от обявлението за обществена поръчка; 9. Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП; 10. Ценово предложение (Приложение №7 от документацията за участие); 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Приложение №8 от документацията за участие); 12. Декларация за приемане условията и начина на плащане (Приложение №9 от документацията за участие); 13. Декларация за приемане мястото на изпълнение на поръчката (Приложение №10 от документацията за участие); 14. Срок на валидност на офертата (Приложение №11 от документацията за участие); 15. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Не се изискват.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Участникът да представи списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. 2. Копие на документ, удостоверяващ, че участникът е акредитиран агент на IATA за 2014г. и декларация от участника, че може да издава билети за полети на авиокомпаниите, които участват в Billing Settlement Plan (BSP) България с приложен списък. 3.Заверено от участника копие на документ, удостоверяващ професионалната отговорност на IATA агентите по продажба на пътнически въздушен превоз, обезпечаваща задълженията на участника за плащане на самолетните билети - застрахователна полица за 2014г. или банкова гаранция като доказателство за финансова обезпеченост към IATA. 4. Заверено копие на валидна полица по застраховка "Отговорност на туроператора", издадена от лицензирано застрахователно дружество в България или ЕС. 5. Копие на валиден сертификат за управление на качество в съответствие с ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката (туроператорски, турагентски услуги, вкл. продажба на самолетни билети) на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, съответно отговарящ на изискванията за признаване по същия член. 6. Копие на валиден сертификат ISO/IEC 27001:2005 или еквивалент за спазване на приложимите практики по отношение на информационната сигурност с обхват по предмета на поръчката, на името на участника, издаден от лице или орган по чл. 53, ал. 3 от ЗОП, съответно отговарящ на изискванията за признаване по същия член. 7. Декларация, че участникът разполага с представителство на територията на гр. София с посочване на точен адрес и телефони, включително и че притежава IATA акредитирани локации. 8. Заверено от участника копие на документ, доказващ правото на участника да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус"(Amadeus), или "Галилео"(Galileo), или "Уърлдспан" (Worldspan),или "Сейбър" (Sabre) или еквивалент), като системата следва да предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация на наличните цени на самолетните билети. 9. Копие на удостоверение за регистрация на участника като туроператор/турагент съгласно Закона за туризма, придружено с доказателство за валидност/писмо от Министерството на икономиката и енергетиката за валидна регистрация в техните регистри. 10. Копие от удостоверение, че участникът е администратор на лични данни, заверено от Комисията за защита на личните данни, валидно към датата на подаване на офертата. 11. Списък на ръководните служители на участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата (сертифициран персонал за издаване на самолетни билети, непосредствено заети в изпълнението на поръчката) – с посочване на имената им, образованието им, професионалната им квалификация и професионалният им опит.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът да представи доказателства за извършена услуга от минимум двама получателя. 2.Участникът да е акредитиран агент на IATA за 2014г. 3.Участникът да притежава валидна застраховка за 2014г. или банкова гаранция като доказателство за финансова обезпеченост към IATA. 4. Участникът да притежава валидна към датата на подаване на офертата полица по застраховка "Отговорност на туроператора" за 2014г., издадена от лицензирано застрахователно дружество. 5. Участникът да e сертифициран съгласно стандарт за система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката (туроператорски,турагентски услиги, вкл. продажба на самолетни билети). 6.Участникът да e сертифициран съгласно ISO/IEC 27001:2005 или еквивалент за спазване на приложимите практики по отношение на информационната сигурност с обхват по предмета на поръчката. 7.Участникът да разполага с представителство на територията на гр.София и да притежава една или повече IATA акредитирани локации. 8.Участникът да има право да резервира, издава и продава самолетни билети чрез глобална резервационна система ("Амадеус"(Amadeus), или "Галилео"(Galileo), или "Уърлдспан" (Worldspan),или "Сейбър" (Sabre) или еквивалент), която предлага висока степен на пълна, достоверна и актуална информация на наличните цени на самолетните билети. 9.Участникът да е туроператор/турагент съгласно Закона за туризма, с валидна регистрация в регистрите на Министерството на икономиката и енергетиката. 10. Участникът да е администратор на лични данни. 11. Участникът да разполага с минимум трима служителя, които извършват резервации и продажби на самолетни билети, от които двама ще бъдат непосредствено заети при извършване на услугата, с квалификация и опит съгласно Наредба за изискванията на персонала на туроператорите или туристическите агенти, към лицето осъществяващо функции по управление на туроператорска или туристическа агентска дейност, и към помещенията за извършване на туроператорска или туристическа агентска дейност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ФО1- претеглена стойност на маскималните нетни стойности на самолетните билети до дестинации, посочени в списъци; тежест: 60
Показател: ФО2 - такса за осигуряване на самолетен билет (такса обслужване, дължими летищни такси, такси за сигурност, медицински застраховки и други такси и данъци, както и такива, установени от местното законодателство) ; тежест: 30
Показател: ФО3 - процент отстъпка на предложените от участника стойности на самолетни билети ; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.01.2015 г.  Час: 14:00
Място

Д "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР, ул."Княз Борис І" №124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на действията на комисията по чл. 68, ал.3 и чл. 69а, ал.3 от ЗОП. Датата, часът и мястото на отваряне на ценовите оферти ще бъдат посочени в профила на купувача.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на профила на купувача. Заинтересованите лица могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm. 2. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл. 29, ал.1 от ЗОП на български език. Разясненията се публикуват на профила на купувача - www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm в законоустановения срок от постъпване на искането съгласно чл.29, ал.2 от ЗОП. 3. Участниците в процедурата представят документите в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик съгласно изискванията на чл.57, ал.1 от ЗОП. Общият плик, съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП, съдържа отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: плик № 1 с надпис “Документи за подбор” , плик № 2 с надпис “Предложение за изпълнение на поръчката ” и плик № 3 с надпис "Предлагана цена”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок съгласно чл.120, ал.5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "Правно-нормативно обслужване" - ДУССД - МВР, ул."Княз Борис I" № 124, РБългария 1301, София, Тел.: 02 9825645, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ