Версия за печат

00038-2014-0038

BG-Габрово: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Габрово, пл. Възраждане № 3, За: Николай Димитров, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 818382, E-mail: n.dimitrov@gabrovo.bg, Факс: 066 809371

Място/места за контакт: Община Габрово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gabrovo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://op.gabrovo.bg/95-.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Неотложна доставка на сол за посипване на пътища /против заледяване/ за нуждите на ОП „Благоустрояване“ гр. Габрово".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Република България, на територията на град Габрово
Код NUTS: BG322
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да извърши доставка на сол за посипване на пътища /против заледяване/ за нуждите на ОП „Благоустрояване“ гр. Габрово, с технически характеристики, в съответствие с чл.21, ал.1, т.2 от Наредба № РД-02-20-19 от 12 ноември 2012 г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството.Стойността на настоящия договор е 53 088 лв. /петдесет и три хиляди осемдесет и осем лева/ без ДДС за 480 тона.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34927100

Описание:

Сол за посипване на пътища (против заледяване)

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
53088 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 644-УР-14 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
14.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“МУЛТИКОМ” ООД, ЕИК 827115643, бул. „Цар Фердинанд“ №1, Република България 7002, Русе, Тел.: 082 841325, Факс: 082 841328

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 53088 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

“МУЛТИКОМ” ООД; ЕИК: 827115643


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

Поради възникнала необходимост от неотложни действия, вследствие на събитие от извънреден характер, Възложителят взема решение за провеждане на процедура на договаряне без обявление по чл.90, ал.1, т.4 от ЗОП. В резултат на природно бедствие – обилен, интензивен снеговалеж с висока плътност, придружен със силен вятър е обявено бедствено положение на територията на Община Габрово със Заповед № 2103/25.10.2014 г. на Кмета на Община Габрово. Вследствие на интензивния снеговалеж Възложителя е изчерпал всичките си налични количества на сол за посипване на пътища намиращи се при ОП „Благоустрояване“ – второстепенен разпоредител с бюджет. Възложителят е провел обществена поръчка с предмет: „Доставка на сол и пясък за обезледяване за нуждите на ОП „Благоустрояване“ гр. Габрово по две обособени позиции”: Обособена позиция №1 – „Доставка на сол” и обособена позиция №2 - „Доставка на пясък”, открита с решение № 62/25.08.2014г. В резултат на проведената процедура и на осн. чл. 39, ал. 1, т. 3 от ЗОП, обособена позиция №1 – „Доставка на сол” е прекратена с решение № 74/16.10.2014 г. Нуждата от неотложна доставка на сол за посипване на пътища /против заледяване/, както и атмосферните условия през настъпилия зимен сезон водят до необходимост от спешна доставка на сол. Доставката на сол в най-кратки срокове ще защити обществения интерес и няма да създаде предпоставки за заледяване на пътища, и нарушаване на нормалния ритъм на живот на населението на община Габрово. Общественият интерес от извършване на спешна и неотложна доставка на сол за посипване на пътища /против заледяване/ надделява над общите правила за избор на изпълнител на обществени поръчки. С оглед посоченото Възложителят не може да спази сроковете за провеждане на открита или ограничена процедура или процедура на договаряне с обявление.