00338-2014-0018
Технически редакции | ||
18.11.2014 16:29 ч. : | 18/11/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
18.11.2014 16:29 ч. : | 18/11/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул."Бели Лом"№37А, За: Нели Добрева и Виргиния Станкова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618146; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: Ръководител на проекта и ст.юрисконсулт-"обществени поръчки" в Дирекция "Правно и нормативно обслужване"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул."Бели Лом" №37 А, За: Силвия Янева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213
Място/места за контакт: деловодствоРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Предмет на настоящата обществена поръчка е: „Услуги по организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференции, публикации в медиите, изработване на информационни брошури и рекламни материали свързани с информираност и публичност по Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 „Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013
Възлагане на обществена поръчка
Описанието на поръчката включва избор на изпълнител за осъществяване на мерките за публичност и информираност при реализирането на дейностите по Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 „Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013 г., Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12 „Да не изоставяме нито едно дете”, Компонент 2 „Разкриване на социални услуги в общността”. Общата цел на Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 “Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” е: Реализиране на устойчив модел за деинституционализация на деца и младежи с увреждания, настанени в специализирани институции, чрез развитие на социални услуги от резидентен тип в община Разград.Проектът е насочен към реализирането на следните специфични цели: Създаване на нови форми на социални услуги от резидентен тип, основани на професионална оценка на нуждите на всяко дете и младеж с увреждания; Насърчаване на равните възможности, разширяване на многообразието и целенасочеността на социалните услуги от резидентен тип; Прилагане на устойчив комплексен подход за повишаване качеството на живот на деца и младежи с увреждания, лишени от родителска грижа; Повишаване на професионалните умения и мотивация на персонала, ангажиран в предоставянето на услуги за деца и младежи с увреждания.Дейностите, които Изпълнителят следва да осъществи за информирането на широката общественост за финансовия принос на Общността включват мерките, посочени в техническата спецификация към документацията за участие одобрена с решението за откриване.
22150000, 22313000, 79996000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
200 броя рекламни брошури – 100 бр. с планираните дейности, цели и резултати, които се очаква да бъдат постигнати с реализирането на Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 „Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013 и 100 бр. отчитащи постигнатото и споделяне на опит в предоставянето на социалните услуги. С оглед по-голямо популяризиране до по-широк кръг аудитория, се предвижда да се изработят рекламни материали, които да бъдат разпространени по време на встъпителната и заключителна пресконференция, както и сред местната общност.Рекламни и информационни материали: рекламни термочаши 200 бр.; рекламни папки 200 бр., рекламни химикали 200 бр.; рекламни тефтери 200 бр.; рекламни дъждобрани 200 бр.; рекламни екочанти 200 бр.; и рекламна флашпамет 200 бр.Публикации в местната и национална печатна преса и съобщения в местното радио, относно стартирането, напредъка и завършването на дейностите по изпълнение на Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 “Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013 г., Процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12 „Да не изоставяме нито едно дете”, Компонент 2 „Разкриване на социални услуги в общността”, чрез които обществеността да бъде информирана за започването на дейностите по реализиране на договора за безвъзмездна финансова помощ, за напредъка, както и за резултати и срокове за изпълнение. Публикации в местна преса – 3 бр. Публикации в национална преса – 3 бр. Съобщения в местното радио – 3 бр. Изпълнителят трябва да организира 2 /две/ информационни пресконференции: встъпителна пресконференция за оповестяване стартирането на проекта и заключителна пресконференция за отчитане на дейностите, предвидени за изпълнение. За провеждане на пресконференциите трябва да бъдат осигурени информационни материали за участниците, кафе-пауза, озвучаване, мултимедия, прессъобщения (минимум 30 участници). Съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси”. (Приложение към документацията), организаторите на информационни и обучителни събития (например семинари, конференции, работни срещи, информационни дни и др.), свързани с изпълнението на проекти по ОПРЧР, следва изрично да оповестяват, че съответният проект се съ-финансира от ЕСФ чрез ОПРЧР, като използват флага на ЕС, логото на ЕСФ и на ОПРЧР. Те могат да направят това чрез поставяне на банери в залите, където се провежда мероприятието.Подробното им описание е съгласно техническата спецификация. с Оглед посочената по долу прогнозна стойност и тази в документацията, при съставяне на Ценовата си оферта, участника следва да се съобрази с прогнозната (максимално допустима) стойност на всяка една дейност. В случай, че предложената цена за отделна дейност надвишава прогнозната стойност съгласно таблицата по-горе, участника ще бъде отстранен от участие в настоящата обществена поръчка. Общата прогнозна стойност, посочена по-долу е без вкл. ДДС.
НЕ
11.10.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участника определен за изпълнител – гаранция за изпълнение на договора.Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение.Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 200,00 лв.Гаранцията за участие се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за участие, която следва да отговаря на следните изисквания: - Да е изписан точно и пълно предмета на обществената поръчка, за която се отнася гаранцията, както и наименованието на проекта:„Услуги по организиране и провеждане на встъпителна и заключителна пресконференции, публикации в медиите, изработване на информационни брошури и рекламни материали свързани с информираност и публичност по Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 „Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013 - Банковата гаранция да е учредена в полза на възложителя – Община Разград.- Банковата гаранция да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на банката гарант да извърши безотказно и безусловно плащане в срок до 3 /три/ работни дни при първо писмено искане от страна на възложителя. - Банковата гаранция да е със срок на валидност 180 /сто и осемдесет/ дни, считано от крайният срок за получаване на офертите.- Банковата гаранция трябва да е с подпис и печат на банката, име и длъжност на лицето, което я е подписало.Документ (оригинал или копие) удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, по следната сметката на Възложителя:IBAN: BG35IORT81163300900000,BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград;Забележка: в платежния документ се посочва се посочва следния текст: Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 по ОПРЧР”.Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за участие, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом” № 37А, ет. 4, стая 403.Забележка: в платежния документ се посочва следния текст: Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 по ОПРЧР”.Всички разходи по внасяне/откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Задържане и освобождаване гаранциите за участие – съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП.В хипотезата на чл. 62а от ЗОП, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4(четири) на сто от стойността на поръчката без вкл. ДДС, съгласно ценовото предложение на участника, определен за изпълнител на поръчката.Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми:Банкова гаранция за изпълнение –(по образец)Документ (оригинал или копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, внесена по сметката на Възложителя: IBAN: BG35IORT81163300900000, BIC: IORTBGSF,Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД – клон Разград;Забележка: в платежния документ се посочва следния текст:Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 по ОПРЧР”. Документ (оригинал или копие), удостоверяващ внесена гаранция по касов път за изпълнение на договора, внесена в касата на ОБЩИНА РАЗГРАД, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул. „Бели Лом
Обществената поръчка се финансира по ОПРЧР 2007-2013, Процедура за директно предоставяне на БФП BG051PO001-5.2.12 „Да не изоставяме нито едно дете”, Компонент 2 „Разкриване на социални услуги в общността”, съгласно сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 между Община Разград и Агенция за социално подпомагане, за финансиране на дейностите, включени в Проект “Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип”.Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в договора за възлагане на обществената поръчка, а именно:Плащането за предоставената услугите се извършва както следва: 1. Аванс, в размер на 20% (двадесет процента). Авансът е платим в срок до 5 (пет) работни дни след получаване от страна на Изпълнителя на писмо за уведомяване от Възложителя за започване на изпълнението, по банкова сметка, посочена от Изпълнителя в договора за възлагане изпълнението на обществената поръчка, срещу представена фактура. 2. Междинно плащане се осъществява в 30-дневен срок след представяне на фактура по одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ доклад за изпълнените дейности от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и е в размер на 60% (шестдесет процента) от стойността на договора. Плащане се превежда, само ако доклада на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. От междинното плащане следва да се удържи преведения на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс.3. Окончателно плащане се извършва в 30-дневен срок след представяне на фактура по одобрения от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ окончателен доклад за дейностите по договора. Плащане се превежда, само ако окончателният доклад на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ бъде приет без възражение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. В противен случай плащането се извършва след коригиране на установените недостатъци при изпълнението на договора в съответствие с указанията на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.Фактурите за извършване на плащания да се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството. В описателната им част задължително следва да се впише следния текст: „Разходът е по проект по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 по ОП РЧР”.
Когато участникът е обединение, както за участие в процедурата, така и за сключване на договор, Възложителят не изисква създаването на юридическо лице.Ако обединението бъде избрано за изпълнител, преди сключване на договора се представя регистрация по БУЛСТАТ, открита банкова сметка на обединението и удостоверение за данъчна регистрация.Лице, което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта.При участие в процедурата на обединение, възложителят изисква представянето на заверено от участника копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Договорът за обединение задължително следва да съдържат разписано разпределение на участието на партньорите в изпълнение на дейности по поръчката и също така следва да съдържат клаузи, с които се гарантира, че: - В случай, че обединението бъде избрано за ИЗПЪЛНИТЕЛ, участниците в него ще спазват стриктно предложеното разпределение на участието в изпълнение на дейностите по поръчката и то няма да бъде променяно за целия период на изпълнение на договора; - Всички членове на обединението са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора и гаранционните условия;- Всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора, включително до изтичане на последния гаранционен срок по договора за строителство;- Съставът на обединението няма да се променя след сключването на договора за възлагане на обществената поръчка;- Участниците в обединението следва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж, зала № 102
При отварянето на офертите може да присъстват лицето, представляващо участника или лице, изрично упълномощено от участника по смисъла на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установеният режим за достъп до административната сграда на Община Разград.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект BG051PO001-5.2.12-0061-C0001 „Осигуряване на сигурна и стабилна среда за деца и младежи с увреждания в община Разград, чрез предоставяне на социални услуги от резидентен тип” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007–2013
Плик №2 съдържа:„Техническо предложение за изпълнение на поръчката” Образец №11 и в приложимите случаи Декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП образец 13. Плик №3 съдържа: „Ценово предложение за изпълнение на поръчката“ - Образец №12 Отстраняване на участник в процедурата: - който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; - за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 – по т.1 и т.5 от ЗОП; - който е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя; - който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; - за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор; - който е представил самостоятелна оферта и същевременно е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник и/или участва като партньор в обединение; - който не отговаря на минималните изисквания, посочени в настоящата документация, за икономическо и финансово състояние; - който не отговаря на минималните изисквания, посочени в настоящата документация, за технически възможности и/или квалификация на участниците. -при настъпване на хипотезата на чл.58, ал.3 от ЗОП и/или чл.62а от ЗОП. В съответствие с разпоредбата на чл.56, ал.1, буква „в“ от Закона за обществените поръчки /ЗОП/ възложителя не изисква доказателства за упражняване на професионална дейност по чл. 49, ал. 1 и 2 от ЗОП. Възложителят не поставя изискване документацията за участие да се получава на място и предоставя документацията на всяко лице, поискало това, включително като му я изпрати за негова сметка. Документацията за участие в процедурата се предоставя безвъзмездно като възложителят не посочва в обявлението цена за нейното закупуване, като на участниците е предоставен пълен достъп до същата на интернет адреса на възложителя (Община Разград): www.razgrad.bg в рубриката „профил на купувача /обществени поръчки/“. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660 090, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес и административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския код на населеното място. Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес. Обявлението е изпратено за публикация с електронен подпис по електронен път и от датата на публикуване на обявлението в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие на интернет адрес на Възложителя: www.razgrad.bg и в допълнение в обявлението е посочен Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена, поради което на основание чл.64, ал.3 от ЗОП, срокът за подаване на оферти ще бъде намален от 52 на 40 дни, както са и определени с настоящото обявление. Документацията за участие се публикува в профила на купувача на адрес: www.razgrad.bg. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Всички действия на възложителя към кандидатите или участниците са в писмен вид. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми кандидатите или участниците и документите, които се прилагат към тях, се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Обжалването е регламентирано в Глава единадесета "Обжалване" на Закона за обществените поръчки /ЗОП/, като срока за подаване на жалба е определен в чл.120, ал.5 на ЗОП, включен в посочената по - горе глава единадесета.
Община Разград, бул."Бели Лом" №37 А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618146; 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
URL: www.razgrad.bg.
18.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ