Версия за печат

00181-2014-0002

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ЦЕНТЪР ЗА СПЕШНА МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ – БУРГАС, ул. „Успенска“ №1, За: Д-р Димитър Желязков - Заместник-директор, Република България 8000, Бургас, Тел.: 056 871927, E-mail: e-mail: csmp_burgas@abv.bg, Факс: 056 811000

Място/места за контакт: гр. Бургас, ул. „Успенска“ №1, ет.2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.csmpbourgas.org.

Адрес на профила на купувача: www.csmpbourgas.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ “

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: франко склада на ЦСМП – Бургас, находящ се в гр.Бургас, ул.”Успенска” №1
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на лекарствени продукти и медицински изделия – медицински консумативи за нуждите на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, за оказване на спешна медицинска помощ. Видовете и прогнозните количества са посочени в техническата спецификация, приложена в документацията за участие. Доставките следва да се извършват периодично, по заявки на възложителя /планови - ежемесечни и спешни – при необходимост/ според конкретните актуални нужди на възложителя, до склада на възложителя, находящ се в гр. Бургас, ул. „Успенска“ №1, в съответствие с посочените в документацията за участие срокове, условия, изисквания. Срокове за изпълнение на доставките – съгласно проекто-договора – в рамките на 5 /пет/ работни дни /за планови заявки/ и в рамките на 1 /един/ работен ден /за спешни заявки/.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000, 33140000

Описание:

Фармацевтични продукти
Медицински консумативи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества за лекарствените продукти и медицинските консумативи са посочени в техническата спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка. Тези количества са ориентировъчни, прогнозни. Конкретните количества на доставките ще бъдат съобразно заявките на възложителя, в зависимост от реалните актуални нужди на възложителя в срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка.

Прогнозна стойност без ДДС
110050 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл. 59, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП, предвид това, че стойността на поръчката е по чл. 14, ал. 3 от ЗОП, в процедурата не се изисква гаранция за участие. На основание чл. 59, ал. 3 от ЗОП, в процедурата се изисква гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на поръчката се определя в размер на 1% /един процент/ от стойността на поръчката – 1% от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка /изчислена като 1% от обща количествена стойност на доставките, съобразно ценовото предложение на определения изпълнител, в лева, без включен ДДС/. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави гаранцията под формата на парична сума, последната следва да бъде внесена в брой в касата на ЦСМП–Бургас, в административната сграда находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или съответно преведена по банкова сметка на ЦСМП – Бургас,IBAN: BG04UBBS80023300201310, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас, като в платежния документ изрично се посочват номера и датата на решението за определяне на изпълнител и предмета на поръчката. В случай, че определеният изпълнител е избрал да предостави банкова гаранция, тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на възложителя, за безусловно плащане по писмено искане, направено от страна на възложителя /без да е необходимо възложителят да представя други документи и доказателства/, с възможност за усвояване наведнъж, изцяло или на части, със срок на валидност на гаранцията за изпълнение най-малко 30 /тридесет/ календарни дни след изтичане срока на действие на договора, като в нея изрично се посочва номера и датата на решението за определяне на изпълнител на поръчката и предмета на поръчката. Банковите гаранции се представят в оригинал.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са от бюджет на възложителя. Плащането за изпълнението на поръчката се извършва в български лева, по банков път, в срок до 60 /шестдесет/ календарни дни, считано от датата на получаване от възложителя на издадената от изпълнителя надлежна фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В процедура за възлагане на обществена поръчка може да участва всеки участник, който отговаря на предварително обявените условия. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 от ЗОП. /Изискването по по чл. 47, ал. 1, т. 4 от ЗОП относно липса на задължения към община се отнася за общината, където е седалището и адреса на управление на участника, по регистрация/. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществената поръчка и участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. Тези изисквания се прилагат съобразно изискванията на чл. 47, ал. 4 и ал. 8 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 с една декларация – по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, по приложен в документацията за участие образец, подписана от лицата, които представляват участника. Изискванията по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите. Не могат да участват дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и свързани с тях лица, нито пряко, нито косвено, вкл. чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим. Участникът следва да представи: Оферта, по приложения в документацията образец; Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, по приложения в документацията за участие образец; Декларация по чл.56, ал. 1, т. 6 от ЗОП, по приложения в документацията за участие образец; Декларация по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, по приложения в документацията за участие образец; Копие от договора за обединение – за участници обединения; Валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно чл. 195 от ЗЛПХМ /когато участникът не е производител/, респ. валидно разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ /за участник-производител/, респ. валидно разрешение за внос на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ /за участник-вносител/; Валидна лицензия за дейности /в т.ч. търговия/ с наркотични вещества; Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, съгласно чл. 77 от ЗМИ, издадено от ИАЛ или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава – държава членка на Европейски съюз или друга държава–страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария. Изискването за представяне на разрешение/документ по чл. 77 от ЗМИ не важи за производителите на съответните медицински изделия, установени на територията на Република България, които могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без документа по чл. 77, ал. 1 от ЗМИ; Списък на изпълнените през последните 3 г. доставки, считано от датата на подаване на офертата, еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, като участниците следва да са изпълнили за този период минимум 1 договор с еднакъв или сходен на обществената поръчка предмет; Декларация относно участието на подизпълнители, по приложения в документацията за участие образец; Декларация от подизпълнител за съгласие за участие, по приложения в документацията за участие образец; Декларация за приемане на проекто-договора, по приложения в документацията за участие образец; Техническо предложение, по приложения в документацията за участие образец; Ценово предложение, по приложения в документацията за участие образец, ведно с техническа спецификация, надлежно попълнена; Пълномощни /ако има такива/; Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: НЕ
Минимални изисквания: НЕ
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да имат право да извършват търговия на едро с лекарствени продукти, наркотични вещества и медицински изделия, т.е. трябва в тяхна полза да има издадени валидни за срока на действие на договора за възлагане на обществената поръчка: Валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно чл.195 от ЗЛПХМ /когато участникът не е производител/, респ. валидно разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ /когато участникът е производител/, респ. валидно разрешение за внос на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ /когато участникът е вносител/; Валидна лицензия за дейности /в т.ч. търговия/ с наркотични вещества; Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, съгласно чл. 77 от ЗМИ, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава – държава членка на Европейски съюз или друга държава–страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария. Изискването за представяне на разрешение/документ не важи за производителите на съответните медицински изделия, установени на територията на Република България, които могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без документа по чл. 77, ал. 1 от ЗМИ; Участниците трябва да разполагат с подходящи: помещения /складова база/ на територията на Република България, оборудване, съоръжения и транспортни средства, за съхранение и транспортиране, извършване на доставки, на лекарствени продукти и медицински изделия, квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, като в офертата следва да се съдържа декларация за наличието на същите и информация, в т.ч. адреса на помещенията за съхранение на лекарствените продукти и медицински изделия; данните за отговорните лица, работно време на складовата база, и друга информация. За доказване изпълнението на изискванията за технически възможности, участниците следва да представят посочените разрешения и лицензия и да декларират съответните обстоятелства, както е посочено в настоящото обявление. Доставяните лекарствени продукти и медицински изделия трябва да бъдат със срок на годност към датата на доставка не по-кратък от /една втора/ от обявения от производителя, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация, че в изпълнение на обществената поръчка ще бъдат доставяни лекарствени продукти и медицински изделия, остатъкът от срока на годност на които към момента на доставката ще бъде не по-кратък от /една втора/ от обявения от производителя срок на годност. Доставяните медицински консумативи трябва да имат „СЕ” маркировка, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация за това, че при изпълнение на поръчката ще бъдат доставяни само медицински консумативи, които имат „СЕ” маркировка. Доставките трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина, Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, Закона за медицинските изделия и Наредба №25 от 4.11.1999 г. за оказване на спешна медицинска помощ, в т.ч. Приложение №1 към чл. 10, ал. 1 на същата, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация в този смисъл. Участниците следва да представят мостри от всички медицински консумативи, предмет на обществената поръчка за доставка – образци на медицинските консумативи, които ще се доставят. Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикуван в профила на купувача: www.csmpbоurgas.org
Минимални изисквания: Валидно разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти съгласно чл.195 от ЗЛПХМ /когато участникът не е производител/, респ. валидно разрешение за производство на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 1 от ЗЛПХМ /когато участникът е производител/, респ. валидно разрешение за внос на съответните лекарствени продукти, съгласно чл. 196, ал. 2 от ЗЛПХМ /когато участникът е вносител/; Валидна лицензия за дейности /в т.ч. търговия/ с наркотични вещества; Валидно разрешение за търговия на едро с медицински изделия, съгласно чл. 77 от ЗМИ, издадено от Изпълнителната агенция по лекарствата или друг документ, удостоверяващ правото му да търгува с медицински изделия, издаден от компетентен орган на съответната държава – държава членка на Европейски съюз или друга държава–страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария. Изискването за представяне на разрешение/документ не важи за производителите на съответните медицински изделия, установени на територията на Република България, които могат да извършват търговски сделки с произведените от тях изделия без документа по чл. 77, ал. 1 от ЗМИ. Участниците трябва да разполагат с подходящи: помещения /складова база/ на територията на Република България, оборудване, съоръжения и транспортни средства, за съхранение и транспортиране, извършване на доставки, на лекарствени продукти и медицински изделия, квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, като в офертата следва да се съдържа декларация за наличието на същите и информация, в т.ч. адреса на помещенията за съхранение на лекарствените продукти и медицински изделия; данните за отговорните лица, работно време на складовата база, и друга информация. За доказване изпълнението на изискванията за технически възможности, участниците следва да представят посочените разрешения и лицензия и да декларират съответните обстоятелства, както е посочено в настоящото обявление. Доставяните лекарствени продукти и медицински изделия трябва да бъдат със срок на годност към датата на доставка не по-кратък от /една втора/ от обявения от производителя, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация, че в изпълнение на обществената поръчка ще бъдат доставяни лекарствени продукти и медицински изделия, остатъкът от срока на годност на които към момента на доставката ще бъде не по-кратък от /една втора/ от обявения от производителя срок на годност. Доставяните медицински консумативи трябва да имат „СЕ” маркировка, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация за това, че при изпълнение на поръчката ще бъдат доставяни само медицински консумативи, които имат „СЕ” маркировка. Доставките трябва да отговарят на изискванията на Закона за лекарствените продукти в хуманната медицина, Закона за контрол върху наркотичните вещества и прекурсорите, Закона за медицинските изделия и Наредба №25 от 4.11.1999 г. за оказване на спешна медицинска помощ, в т.ч. Приложение №1 към чл. 10, ал. 1 на същата, във връзка с което в офертите на участниците в процедурата следва да се съдържа декларация в този смисъл. Участниците следва да представят мостри от всички медицински консумативи, предмет на обществената поръчка за доставка – образци на медицинските консумативи, които ще се доставят.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Цената се заплаща при закупуване на документацията, в брой в касата на ЦСМП – Бургас, в административната сграда, находяща се в гр. Бургас, ул. „Успенска” №1, ет.2 или по банков път, по банкова сметка на Център за спешна медицинска помощ – Бургас, както следва: IBAN: BG16UBBS80023106133000, BIC: UBBSBGSF, ОББ – Бургас.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.01.2015 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 07.01.2015 г.  Час: 10:00
Място

Център за спешна медицинска помощ – Бургас, гр. Бургас, ул. „Успенска“ №1, ет.2, стая №201

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно закона: чл. 68, ал. 3 от ЗОП - Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Подробна информация, указания, изисквания и образци се съдържат в документацията за участие в обществената поръчка, публикувана в профила на купувача: www.csmpbоurgas.org. Продължение от ІІІ.2.1) Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес, на който тя може да бъде намерена: www.csmpbоurgas.org Друго: На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, документацията за участие се публикува в профила на купувача на датата на публикуване на обявлението в електронен вид. Считано от тази дата, до документацията се предоставя пълен достъп по електронен път. Документацията може да бъде намерена на следния интернет адрес: www.csmpbоurgas.org Документацията се предоставя и на всяко лице, което поиска това, включително като му бъде изпратена за негова сметка. На основание чл. 58, ал. 2 от ЗОП, посочвам избрано средство за комуникация, за обмен на информация, както следва: Комуникацията, обменът на информация да се осъществява по следния начин: по пощата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП – Глава единадесета „Обжалване“ от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок, при условията и по реда на чл. 120 и следващите от Закона за обществените поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ