Версия за печат

00530-2014-0062

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: П.Тодорова, началник сектор „Help Desk център”, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593503, E-mail: petrana.todorova@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Поддръжка на активна директория, пощенски сървър и локалните ИТ инфраструктури на НАП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обезпечаване непрекъснатост на поддръжката на активна директория, пощенски сървър и локалните ИТ инфраструктури на НАП, чрез: 1. Поддръжка на единната активна директория (АД) в НАП; 2. Поддръжка на системата за управление на електронната поща в НАП; 3. Поддръжка и развитие на уеб-базираната система за управление на Активната директория; 4. Поддръжка на системи, обслужващи инфраструктурни услуги; 5. Поддръжка на комуникационната инфраструктура на НАП; 6. Поддръжка на сървърни платформи базирани на Linux.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
322560 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

УНП 00530-2014-0062

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 117 - 207273 от 20.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 188 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

07.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„ПАРАФЛОУ КОМУНИКЕЙШЪНС” ООД, ЕИК: 831913775, бул. Никола Габровски № 79, България 1000, София, Тел.: 02 9604200

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 337500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 322560 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на договора е 36 (тридесет и шест) месеца, считано от датата на сключване на договора. Плащането по договора се извършва в лева по банков път, от ЦУ на НАП, на 12 (дванадесет) равни тримесечни вноски по банкова сметка, посочена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на основание издадена фактура и отчет/доклад за извършените услуги за съответния тримесечен период, подписани от координатора по договора. Плащането се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от изпълнението на посочените обстоятелства, като първото плащане ще бъде през 2015 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Сиенсис” АД 2. „Лирекс БГ” ООД 3. „Парафлоу Комуникейшънс” ООД 4. „С&Т България“ ЕООД