00272-2014-0012
Технически редакции | ||
17.11.2014 16:45 ч. : | 17/11/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
17.11.2014 16:45 ч. : | 17/11/2014 16:39 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с. Ружинци: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОБЩИНА РУЖИНЦИ, ул.”Георги Димитров” №31, За: Евтим Евтимов, РБългария 3930, с. Ружинци, Тел.: 09324 2283, E-mail: rujinci@abv.bg, Факс: 09324 2604
Място/места за контакт: Eвтим ЕвтимовИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina-ruzhintsi.com/.
Адрес на профила на купувача: http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki?start=5.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Извършване на СМР на обект „Реконструкция на улици от о.т. 151-о.т. 53-о.т. 90-о.т. 49-о.т. 19, с. Дреновец, общ. Ружинци””
Възлагане на обществена поръчка
Строително-монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка, са основната част от изпълнението на проект „Реконструкция на улици от о.т. 151-о.т. 53-о.т. 90-о.т. 49-о.т. 19, с. Дреновец, общ. Ружинци”, който цели да се подобри средата на живот на местните хора в община Ружинци чрез мерки по реконструкция на улични настилки.
Ситуационно проектът представя техническо решение на част от улиците по регулация от О.Т.151-О.Т.150-О.Т.130-О.Т.90а-О.Т.90-О.Т.49-О.Т.93-О.Т.94-О.Т.95- О.Т.40- О.Т.53-О.Т.43-до О.Т.19, с. Дреновец, общ. Ружинци.
Улиците започват от юг при о.т. 151 - пресичане с основен път, насочено на север до д.т. 150, тръгва на запад до о.т. 90, тръгва на север до о.т. 49, след това отново на запад до о.т. 19. На мястото на сегашния земно-макадамов път се изгражда новото трасе на улиците, следващо приетата регулация по подробните осови точки. Ширината на улицата е 6м /2х3,0м/, а ширините на тротоарите са по 2,0 м в ляво и в дясно. Движението по улицата е двупосочно.
Предвидени са следните видове работи: Изкореняване на единични дървета, включително транспорт до 15км; Изместване на електрически стълбове, включително всички необходими работи; Изместване на спирателни кранове, включително всички необходими работи; Разрушаване на асфалтова настилка с площ 450кв.м и средна дебелина 30см, вкл.транспорт; Изкоп на хумусен пласт със ср. деб. от 0.3м за подравняване на обекта с-но брукнеров полигон, транспортиране до 15км на указано депо и разстилане, както е разпоредено - нето обем; Изкоп на всякакъв вид почва (с изключение на скала) за направа на земно легло на площадката за пътна настилка след предварителните работи с-но ведомост - нето обем и вкл.транспорт до 15км; Доставка и полагане на пласт настилка от трошен камък (0мм
45233000, 45233142
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Предвидени са следните видове СМР: І. Подготовка на строителната площадка. 1. ПРЕДВАРИТЕЛНИ РАБОТИ: Изкореняване на единични дървета, включително транспорт до 15км – 3,0 бр.; Изместване на електрически стълбове, включително всички необходими работи- 26 бр.; Изместване на спирателни кранове, включително всички необходими работи- 3 бр.; Разрушаване на асфалтова настилка с площ 450кв.м и средна дебелина 30см, вкл.транспорт- 135 куб.м.; 2. ЗЕМНИ РАБОТИ: Изкоп на хумусен пласт със ср. деб. от 0.3м за подравняване на обекта с-но брукнеров полигон, транспортиране до 15км на указано депо и разстилане, както е разпоредено - нето обем- 2537 куб.м.; Изкоп на всякакъв вид почва (с изключение на скала) за направа на земно легло на площадката за пътна настилка след предварителните работи с-но ведомост - нето обем и вкл.транспорт до 15км- 5075 куб.м.; ІІ. Настилки. 1. АСФАЛТОБЕТОНОВА НАСТИЛКА: Доставка и полагане на пласт настилка от трошен камък (0мм
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: 1.Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 13 000,00 лв. (тринадесет хиляди лева).1.1. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Ружинци: банка Интернешънъл Асет Банк АД, гр. София, клон Видин, банков код IABGBGSF, с/ка BG88IABG74963300268000 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, които да предвиждат изрично възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. 1.2. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 1.4. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. При обстоятелства, възникнали съгласно чл. 61, ал.2, Възложителят ще усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма. 2. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка Община Ружинци банка Интернешънъл Асет Банк АД, гр. София, клон Видин, банков код IABGBGSF, с/ка BG88IABG74963300268000 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност – до 30 календарни дни след изтичане срока на договора /след изчерпване предмета на поръчката и подписване на съответните приемателни протоколи/. 2.2. Банковата гаранция или съответният платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.3. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.4. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка - възложителят има право да усвои изцяло или част от гаранцията за изпълнение на договора при доказано неточно изпълнение на задължения по договора от страна на изпълнителя, възложителят има право да усвои такава част от гаранцията, която покрива отговорността на изпълнителя за неизпълнението, включително размера на начислените неустойки, ако изпълнителя е надвишил срока за изпълнение; при едностранно прекратяване на договора от възложителя поради доказано виновно неизпълнение на задължения на изпълнителя по договора, сумата от гаранцията за изпълнение се усвоява изцяло като обезщетение за прекратяването му. Възстановяването на гаранцията за добро изпълнение или неинкасираната част от нея се извършва от възложителя 30 (тридесет) дни след подписване на констативен акт обр. 15 за установяване годността за приемане на строежа. 3. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 4. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
Строително-монтажните работи, предмет на възлагане в настоящата поръчка, са основната част от изпълнението на проект: „Реконструкция на улици от о.т. 151-о.т. 53-о.т. 90-о.т. 49-о.т. 19, с. Дреновец, общ. Ружинци” по договор за отпускане на финансова помощ № 05/322/01075 от 06.12.2013 г. по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места” от ПРСР 2007-2013 г. Плащанията са съгласно условията и клаузите, определени в проекта на договор, приложен към документацията за участие. Предвижда се Възложителят да заплати на Изпълнителя авансово до 47 % от цената по договора. Стойността на аванса се приспада пропорционално от всяко следващо плащане по договора. Предвидено е едно междинно плащане. Окончателно плащане в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети от Възложителя работи и получените суми от авансово и междинно плащане, след като от него се приспадат: 1. Непризнати суми от ДФ "Земеделие", след оторизация на плащанията; 2.Всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение. Заплащането се извършва след подписан без забележки протокол образец 15 за установяване годността на обекта и разрешение за ползване (когато е приложимо) в срок от 15 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на одобрените от лицата осъществяващи инвеститорски контрол и строителен надзор регламентирани разходно-оправдателни документи (актове и протоколи по Наредба № 3 на МРРБ от 2003 г. и Сметка 22), доказващи изпълнението на всички дейности по договора, окончателна проверка на изпълнените дейности от ДФ "Земеделие" и получаване на безлихвен заем от държавния бюджет за финансиране на разходите за окончателно плащане по проекта, и представяне на фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя, съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че: всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документация за участие в процедурата може да бъде закупена на хартиен носител всеки работен ден от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 17:00 часа на датата посочена в обявлението. Цената на настоящата документация за получаване на хартиен носител може да бъде заплатена на касата на община Ружинци или да бъде преведена по банкова сметка на Община Ружинци: Банка: Интернешънъл Асет Банк АД, клон гр. Видин, банков код IABGBGSF, с/ка BG20IABG74968400268100, ВИД ПЛАЩАНЕ 447000. Документацията за участие на хартиен носител се получава, след заплащане на цената и пълен достъп до документацията, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й, е предоставен и на официалната интернет страница на Възложителя - http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki. При изтеглянето на документацията от посочения сайт, възложителят няма разходи по смисъла на чл. 28, ал. 4 ЗОП, като в тези случаи не е необходимо нейното закупуване, но участниците носят отговорност за запознаването с публикуваните на сайта на общината разяснения по процедурата. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането.
Български
180
Заседателна зала на в Административната сграда на община Ружинци - с. Ружинци 3930, ул.”Георги Димитров” № 31, обл.Видин.
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Проект: „Реконструкция на улици от о.т. 151-о.т. 53-о.т. 90-о.т. 49-о.т. 19, с. Дреновец, общ. Ружинци” се осъществява с финасовата подкрепа на Програмата за развитие на селските райони 2007-2013г. (ПРСР), съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР), съгласно сключен Договор № 05/322/01075 от 06.12.2013 г. по мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”, между община Ружинци и Държавен фонд „Земеделие”-Разплащателна агенция. Цялата отговорност за съдържанието на договора се носи от Община Ружинци и при никакви обстоятелства не може да се счита, че този документ отразява официалното становище на Европейския съюз и ДФ „Земеделие“-РА.
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.1-2,т.4-8 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, а документите по т. 3 се представят от тези членове на обединението, които, според направеното разпределение на дейностите в договора за обединение ще са ангажирани с изпълнението на строителни дейности. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1-т.8 се представят за всеки от тях. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от един или повече от участниците в обединението. Документите за доказване на икономическото и финансово състояние и за техническите възможности и квалификация се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Под “предмет, сходен с предмета на поръчката“ се разбира „строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътища и/или улици в населени места, които нямат характер на текущ ремонт“. Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалната страница на Възложителя: -http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki?start=5. Датата, часа и мястото на отварянето и оповестяването на ценовите оферти се обявява на официалната интернет страница на Възложителя- http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki?start=5. Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. Сроковете в процедурата са съкратени на основание чл. 64, ал. 1 и 3 от ЗОП, предвид следното: - 1. Обявлението е изпратено по електронен път за вписване в Регистъра на обществените поръчки от представител на Възложителя, идентифициран чрез електронен подпис. 2. Възложителят осигурява пълен достъп по електронен път на документацията за участие в процедурата на адрес: http://obshtina-ruzhintsi.com/obshtestveni-porychki?start=5.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП
17.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ