Версия за печат

00418-2014-0009

BG-Дупница: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Дупница, пл. "Свобода" 1, За: Крум Крумов - ст. спец. "ЕП", РБългария 2600, Дупница, Тел.: 0701 59270, E-mail: admin_dupnitsa@dupnitsa.bg, Факс: 0701 59257

Място/места за контакт: На горепосочения адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dupnitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.dupnitsa.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнители за осъществяване на дейности по организиране на обществено обсъждане за избор на идея за най – добро обемно – пространствено решение и на дейности по публичност и визуализация по проект "ПРОЕКТИРАНЕ НА ОБЕКТИ ОТ ИПГВР НА ГР. ДУПНИЦА - В ПОДКРЕПА ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПРОГРАМЕН ПЕРИОД" в две обособени позиции: Обособена позиция 1 – „Избор на изпълнител за осъществяване на дейности по информиране на гражданското общество“ и Обособена позиция 2 – „Осъществяване на дейности по публичност и визуализация на проект“ Осъществяван по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период" на операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР" по Приоритетна ос 5: "Техническа помощ", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Дупница
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Избор на изпълнители за осъществяване на дейности по организиране на обществено обсъждане за избор на идея за най – добро обемно – пространствено решение и на дейности по публичност и визуализация по проект "ПРОЕКТИРАНЕ НА ОБЕКТИ ОТ ИПГВР НА ГР. ДУПНИЦА - В ПОДКРЕПА ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПРОГРАМЕН ПЕРИОД", Обособена позиция 2 – „Осъществяване на дейности по публичност и визуализация на проект“ Осъществяван по схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период" на операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР" по Приоритетна ос 5: "Техническа помощ", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79820000

Описание:

Услуги, свързани с печатането

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 60
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Опростено обявление за динамична система за доставки(ДСД)
Номер на обявлението в ДВ 612221 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № XI-6 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Избор на изпълнители за осъществяване на дейности по организиране на обществено обсъждане за избор на идея за най – добро обемно – пространствено решение и на дейности по публичност и визуализация по проект "ПРОЕКТИРАНЕ НА ОБЕКТИ ОТ ИПГВР НА ГР. ДУПНИЦА - В ПОДКРЕПА ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПРОГРАМЕН ПЕРИОД"Обособена позиция 2 – „Осъществяване на дейности по публичност и визуализация на проект“ Осъществяван
V.1) Дата на сключване договора
17.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.11.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ДЗЗД "ДАБЪЛ ПРИНТ" , ЕИК 176722682, ул. "Св. Иван Рилски" 47 Б, РБългария 2600, Гр. Дупница,, Тел.: 0701 53232, E-mail: atera1@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1990 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 "В подкрепа за следващия програмен период" на операция 5.3: „Изграждане на капацитет на бенефициентите на ОПРР" по Приоритетна ос 5: "Техническа помощ", който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие" 2007 - 2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейски фонд за регионално развитие

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.11.2014 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор