Версия за печат

00477-2014-0011

BG-Брусарци: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, За: Петър Димитров, Република България 3680, Брусарци, Тел.: 09783 2211, E-mail: brusartsi_adm@abv.bg, Факс: 09783 2911

Място/места за контакт: Петър Димитров

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://brusartsi.com/.

Адрес на профила на купувача: http://brusartsi.com/section-70-profil_na_kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 11
Място на изпълнение: Община Брусарци
Код NUTS: BG312
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79421100

Описание:

Услуги по контрол на изпълнението на проекти, без контрол по време на строителството

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”

Прогнозна стойност без ДДС
14958 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.07.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Преди сключване на договор Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора е най– малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се задържа: при неизпълнение на някое от поетите с договора задължения от Изпълнителя; при разваляне на договора по вина на Изпълнителя; за претърпени вреди от Възложителя следствие на виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане - еднократно в размер на 50 % от стойността на договора, което е дължимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след одобряване на проведената процедура и договора за възлагане на обществена поръчка от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция и издаване на фактура за авансово плащане от Изпълнителя. Авансовото плащане се изплаща, в случай, че издадената фактура съответства на условията на ПРСР, Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, посочени в договора за обществена поръчка. Окончателно плащане в размер на 50 % от цената на договора е дължимо след получаване от Възложителя на целеви кредит от банка, друга финансираща институция или безлихвен заем от Министерството на финансите по реда на Постановление на МС № 59/ 11/03/2011 за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г, като окончателното плащане се дължи само в случай, че проектът е отчетен до 15.07.2015г. пред ДФ "Земеделие".

ІІІ.1.4) Други особени условия

При противоречие между отделните документи, в които се съдържат условията за участие в процедурата и съдържанието на офертите на участниците, се следва следната приоритетност, респективно се прилагат условията, посочени в документа с по-нисък номер, а именно: 1. Решение за откриване на процедурата; 2. Обявление; 3. Техническа спецификация; 4. Документация; 5. Методика за оценка на офертите; 6. Образци към документацията. Не се допускат промени в състава на обединенията-участници, които не са юридически лица, след подаването на офертата. Когато съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. При участници обединения се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Участници в процедурата ще бъдат отстранени в случай, че предложат цена за изпълнение, надвишаваща обявения максимален общ финансов ресурс в размер на 14958.00 лв.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата имат право да участват български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения.Всяка оферта трябва да съдържа:Начален документ на оферта за изпълнение на предмета на обществената поръчка – по образец;Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника;Документ, подписан от всички участници в обединението / пълномощно/ определящ лицето, което е упълномощено да представлява участника в настоящата процедура;Административни сведения за участника - по образец;Копие от документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР /Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние. Чуждестраните юридически лица прилагат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация, също в официален превод/, когато участникът е юр.идическо лице или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението;Декларация за запознаване с проектите, които ще бъдат управлявани от Изпълнителя - по образец;Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП по образец;Декларация за ползване на подизпълнител/и, с посoчване на вида и дела на работите, които ще изпълнява/т, както и дела на участието му/им по образец;Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка (представя се в случаите, когато участникът е обединение/консорциум); Доказателства за изпълнение на изискванията за технически възможности на участника, съгласно условията на обявлението и документацията за участие от настоящата поръчка;Декларация по образец за приемане условията на проекто-договора съгласно чл.56 ал.1 т.12 от ЗОП;Декларация по образец за запознаване с условията на откритата процедура; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Минималното изискване се доказва с Декларация-Списък с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на ръководните служители, включително на лицата, които отговарят за извършването на услугата. Всички документи, които са издадени на чужд език, се прилагат и в превод на български език.
Минимални изисквания: Участникът следва да разполага минимум със следните ключови експерти: • Ключов експерт „Ръководител на проекта” • Ключов експерт „Координатор на проекта” • Ключов експерт „Счетоводител” Ключовите експерти трябва да отговарят на следните изисквания: Ключов експерт “Ръководител на проекта” Квалификация: - Висше образование, степен „Магистър” в областта на правото или икономиката; - Общ професионален опит - минимум 5 (пет) години общ професионален опит; - Да притежава квалификация в областта на управлението или подготовката или управлението на проекти, финансирани от фондове на ЕС, в това число Структурните фондове и Кохезионния фонд. Ключов експерт „Координатор на проекта” Квалификация - Висше образование, степен „Магистър” в областта на икономиката, или еквивалентна специалност; - Общ професионален опит - минимум 5 (пет) години общ професионален опит; - Опит в в областта на управлението или подготовката или управлението на проекти, финансирани от фондове на ЕС, в това число Структурните фондове и Кохезионния фонд. Ключов експерт „Счетоводител” - Висше образование – бакалавър или магистър, специалност финанси, счетоводство и контрол, икономика или еквивалентно. - Професионален опит - да има минимум 3 (три) години опит като счетоводител; При участие на Обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности се прилагат към Обединението като цяло;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Ценово предложение П2; тежест: 50
Показател: Техническо предложение П1, състоящо се от два подпоказателя: П1.1. Встъпителен анализ, който се оценява с 2, 5, 8 или 10 т. и П1.2.Стратегия и методология, който се оценява с 5, 10, 20, 30 или 40 точки; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
12.12.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.12.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Община Брусарци, гр. Брусарци, заседателна зала в сградата на Община Брусарци, ул. Георги Димитров № 85

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Брусарци, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Предмет на настоящата обществена поръчка е „„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”

VI.3) Допълнителна информация

Във връзка с използване на предвидената възможност с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, възложителят е предоставил от датата на публикуване на настоящото обявление пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния Интернет адрес на Възложителя: http://www.brusartsi.com/. Участниците може да се запознават с проектите на място - гр. Брусарци, ул. Георги Димитров № 85, Община Брусарци.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Правното основание за обжалването е посочено в чл. 120, ал. 5, ал. 6 и ал. 7 от ЗОП. Подробна информация относно обжалването може да бъде получена от Възложителя на посочените в обявлението административен адрес, електронна поща и телефони за контакт.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ