00477-2014-0011
Технически редакции | ||
14.11.2014 17:10 ч. : | 14/11/2014 17:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
14.11.2014 17:10 ч. : | 14/11/2014 17:06 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Брусарци: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, За: Петър Димитров, Република България 3680, Брусарци, Тел.: 09783 2211, E-mail: brusartsi_adm@abv.bg, Факс: 09783 2911
Място/места за контакт: Петър ДимитровИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://brusartsi.com/.
Адрес на профила на купувача: http://brusartsi.com/section-70-profil_na_kupuvacha.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”
Възлагане на обществена поръчка
Предмет на настоящата обществена поръчка е „„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”
79421100
Описание:
НЕ
НЕ
„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”
НЕ
15.07.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Преди сключване на договор Изпълнителят представя на Възложителя гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% (един процент) от стойността на договора (без ДДС). Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора е най– малко един месец след изтичане срока на изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора се задържа: при неизпълнение на някое от поетите с договора задължения от Изпълнителя; при разваляне на договора по вина на Изпълнителя; за претърпени вреди от Възложителя следствие на виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя. Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Схемата на плащане на поръчката е следната: Авансово плащане - еднократно в размер на 50 % от стойността на договора, което е дължимо в срок до 30 (тридесет) календарни дни след одобряване на проведената процедура и договора за възлагане на обществена поръчка от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция и издаване на фактура за авансово плащане от Изпълнителя. Авансовото плащане се изплаща, в случай, че издадената фактура съответства на условията на ПРСР, Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, посочени в договора за обществена поръчка. Окончателно плащане в размер на 50 % от цената на договора е дължимо след получаване от Възложителя на целеви кредит от банка, друга финансираща институция или безлихвен заем от Министерството на финансите по реда на Постановление на МС № 59/ 11/03/2011 за условията и реда за отпускане на безлихвени заеми на общините от централния бюджет за финансиране на разходи за окончателни плащания по одобрени проекти по Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г, като окончателното плащане се дължи само в случай, че проектът е отчетен до 15.07.2015г. пред ДФ "Земеделие".
При противоречие между отделните документи, в които се съдържат условията за участие в процедурата и съдържанието на офертите на участниците, се следва следната приоритетност, респективно се прилагат условията, посочени в документа с по-нисък номер, а именно: 1. Решение за откриване на процедурата; 2. Обявление; 3. Техническа спецификация; 4. Документация; 5. Методика за оценка на офертите; 6. Образци към документацията. Не се допускат промени в състава на обединенията-участници, които не са юридически лица, след подаването на офертата. Когато съставът на обединението се е променил след подаването на офертата – участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. При участници обединения се представя копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Участници в процедурата ще бъдат отстранени в случай, че предложат цена за изпълнение, надвишаваща обявения максимален общ финансов ресурс в размер на 14958.00 лв.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
90
Община Брусарци, гр. Брусарци, заседателна зала в сградата на Община Брусарци, ул. Георги Димитров № 85
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Община Брусарци, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Предмет на настоящата обществена поръчка е „„Избор на консултант за осъществяване на консултантски услуги по отчитане на дейностите по проекта и окомплектоване на документи за междинно и окончателно плащане по проект „Подобряване на площадни пространства за отдих в с.Василовци, с.Дондуково, с.Киселево община Брусарци".по договор № 12/322/00745 с ДФЗ, финансиран по Мярка 322 на ПРСР”
Във връзка с използване на предвидената възможност с чл. 64, ал. 3 от ЗОП, възложителят е предоставил от датата на публикуване на настоящото обявление пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на следния Интернет адрес на Възложителя: http://www.brusartsi.com/. Участниците може да се запознават с проектите на място - гр. Брусарци, ул. Георги Димитров № 85, Община Брусарци.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност пред Комисията за защита на конкуренцията. На обжалване подлежи също всяко действие или бездействие на възложителя, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Правното основание за обжалването е посочено в чл. 120, ал. 5, ал. 6 и ал. 7 от ЗОП. Подробна информация относно обжалването може да бъде получена от Възложителя на посочените в обявлението административен адрес, електронна поща и телефони за контакт.
14.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ