Версия за печат

00042-2014-0011

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695388

Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията, ул. "Дякон Игнатий" № 9, За: Жорж Захариев и Мирослав Папазов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9492091; 02 9492426, E-mail: mail@mtitc.government.bg, Факс: 02 9885094

Място/места за контакт: Дирекция "Информационни технологии и електронно управление"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: https://www.mtitc.government.bg/.

Адрес на профила на купувача: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=503.

Електронен достъп до информация: https://www.mtitc.government.bg/page.php?category=672&id=7464.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: транспорта, информационните технологии и съобщенията

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на хардуерно оборудване и софтуерни лицензи за целите на проект „Надграждане на съществуващите и изграждане на нови централни системи на електронното правителство с оглед на усъвършенстване на информационно-комуникационната среда за по-добро административно обслужване на гражданите и бизнеса”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

За нуждите на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията е необходимо да се реализира съвременно решение в съответствие с приложената техническа спецификация, за целите на усъвършенстването на текущата инфраструктура, която да осигури необходимия капацитет на работата на разработените нови системи и услуги по отношение на: •надграждане на съществуващата сървърна инфраструктура, включваща доставка и пускане в експлоатация на сървъри за виртуализация ; • надграждане на съществуващата комуникационна среда, включваща доставка и пускане в експлоатация на комуникационно оборудване; • надграждане на съществуващата инфраструктура за съхранение и архивиране на данни, включваща доставка и пускане в експлоатация надискови подсистеми, устройство за архивиране и лицензи за HP Openview Data Protector; • надграждане на съществуващата подсистема за управление и наблюдение на мрежи, сървъри и приложения в следните модули HP OpenView Operations, HP OpenView Network Node Manager Advanced Edition, HP SiteScope; • изграждане на система за управление на Microsoft Windows среда. • изграждане на система заавтоматизирано решение за наблюдение, анализ и управление на събитията по сигурността – SIEM

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48820000, 48780000, 48710000, 51611100, 72263000, 72268000, 72316000

Описание:

Сървъри
Софтуерни пакети за администриране на системи, управление на записа на данни и управление на съдържание
Софтуерни пакети за създаване на резервни копия или за възстановяване на данни
Услуги по инсталиране на хардуер
Услуги по инсталиране на софтуерни продукти
Услуги по доставка на софтуерни продукти
Услуги по анализ на данни

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
3049490 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 042 - 069386 от 28.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 128 - 228412 от 08.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д-32 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сиенсис" АД, ж.к. "Бели брези", ул. Ленин, № 44 - 46, Република България 1680, София, Тел.: 02 9583600

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 3049490 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Оперативна програма "Администраривен капацитет"-Договор №К-13-32-1830.09.2014 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Сиенсис" АД, ЕИК 121708078 2. "Телелинк" ЕАД, ЕИК 130545438 3. "Стемо" ЕООД, ЕИК 817080126