Версия за печат

01050-2014-0014

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130169256

Министерство на икономиката и енергетиката, ул. "Славянска" № 8, За: Светлана Францова - началник отдел "Разрешения", дирекция "Природни ресурси и концесии", РБългария 1052, София, Тел.: 02 9263234, E-mail: s.frantsova@mee.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: ул. "Триадица" № 8
I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Одит на проект в рамките на изпълнение на Договор № 13-32-18/24.02.2014 г. по проект „Изграждане на информационна система за процедурите по предоставяне на разрешения за търсене и проучване или проучване и на концесии за добив на подземни богатства“ по Оперативна програма (ОП) „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд, Приоритетна ос III “Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление“, подприоритет 3.2 „Стандартна информационно-комуникационна среда и оперативна съвместимост“, бюджетна линия BG051PO002/13/3.2-04“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
В административната сграда на възложителя, находяща се в гр. София, ул. "Триадица" № 8
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Одит на проект в рамките на изпълнение на Договор № 13-32-18/24.02.2014 г. по проект „Изграждане на информационна система за процедурите по предоставяне на разрешения за търсене и проучване или проучване и на концесии за добив на подземни богатства“ по Оперативна програма „Административен капацитет“

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
740 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 110 - 194595 от 11.06.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 13-32-18/П-01 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Одит на проект” в рамките на изпълнение на Договор № 13-32-18/24.02.2014 г. по проект „Изграждане на информационна система за процедурите по предоставяне на разрешения за търсене и проучване или проучване и на концесии за добив на подземни богатства“ по Оперативна програма (ОП) „Административен капацитет“, съфинансирана от ЕС чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.08.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АФА М ЕООД“ с ЕИК 201664515, ул. „Железарска“ № 10, бл. 10, ет. 2, ап. 29, РБългария 2300, гр.Перник, Тел.: 076 602141, Факс: 076 602141

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 3183 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 740 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Такс Акаунт“ ООД 2. „АФА М“ ЕООД 3. „Семпер Фортис“ ООД 4. „Ю ЕЙЧ УАЙ БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ“ OOД 5. „ФСК ОДИТ” OOД 6. „Агенция за независим финансов контрол” ООД 7. „Профит“ ООД 8. „ГЛОБЪЛ ОДИТ СЪРВИСЕЗ“ ООД 9. ЕТ „Финкосулт Таня Божилова“ 10. Катя Кънчева Драгийска 11. „Одиторска и счетоводна компания Анед” 12. „Финанс Одит Консулт 2002“ ООД 13. „Баланс М” ЕООД 14. „Грант Торнтон” ООД 15. „Паскалеви одит консулт” ООД