Версия за печат

00087-2014-0150

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Диана Иванова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: d.ivanova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3, партер, стая №7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=19127&companyId=20779.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка и монтаж на 420 броя електронни информационни табла” на Столична община във връзка с изпълнение на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013 г.", Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.5-02/2011/001 „Операция 1.5 „Системи за устойчив градски транспорт”, сключен между Столична община и МРР"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка са електронните информационни табла /ЕИТ/, предназначени за визуализиране на информация за реално време на пристигане на превозно средство на спирка по съответен маршрут от мрежата на столичния градски транспорт.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

31711200

Описание:

Електронни индикаторни табла

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Доставка и монтаж на 420 eлектронни информационни табла /ЕИТ/ на определените места, включително: - направа на железобетонен фундамент, непозволяващ напречни колебания; - транспортиране до мястото за монтаж; - монтиране на конструкция на ЕИТ; - вграждане на електронните компоненти на ЕИТ; - осигуряване и направа на заземяване; - захранване на ЕИТ; - провеждане на серия от тестове на ЕИТ; - привеждане и удостоверяване нормална работа на ЕИТ; - възстановяване на нарушената тротоарна настилка; - почистване на мястото на работа и изхвърляне на отпадъците; 2. Изработване на технически и работни проекти за изпълнение на електрозахранването на ЕИТ с трасета на кабелите и захранващите източници - разпределителни електрически табла на светофарни уредби; улично осветление; билетни каси; фотоволтаична инсталация.

Стойност, без да се включва ДДС
1978200 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата в размер на 19 782 (деветнадесет хиляди седемстотин осемдесет и два) лева. Валидността на банковата гаранцията за участие, следва да бъде до срока на валидност на офертата на участника. 2. Гаранцията за авансово плащане е в размер на 20% от стойността на договора. Тя се представя от избрания изпълнител при искането за авансово плащане. Валидността на банковата гаранцията за авансово плащане, следва да бъде със срок на валидност 30 календарни дни, след предвидения от избрания изпълнител срок за монтаж на електронните информационни табла. 3. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на три на сто от стойност на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на банковата гаранция за изпълнение следва да бъде до 30 календарни дни след изтичане срока на договора на избрания изпълнител. 4. Гаранциите се представят в една от следните форми: 4.1. Депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 4.2. Банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. 5. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. 6. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. 7. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. 8. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 9. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61, ал.1. Възложителят задържа гаранциите за участие в процедурата в случаите по чл. 61, ал.2 от ЗОП. 10. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

(1) Общата стойност на договора е ……………………………/………………………………./ лева без включен ДДС или ……………………………../………………………………./ лева с включен ДДС. (2) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс в размер на 20 % /двадесет процента/ от стойността на договорената сума по чл. 5.(1) в размер на ………………………/…………………………………/ лева в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след осигуряване на финансиране, при подписан договор и представяне на фактури, придружени с гаранция за аванса във форма приемлива за Възложителя. Гаранцията за авансово плащане се връща на Изпълнителя след извършена доставка и монтаж на всички електронни информационни табла. (3) ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ стойността на договорената сума по чл.5.(1) в размер на ......................... /...................................../словом/ лв. без включен ДДС или ………………………………………………../ лева с включен ДДС в срок до 30 /тридесет/ дни след окончателното приемане на всички въведени в експлоатация ЕИТ и представяне на фактури от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след приспадане на преведения аванс. (4) ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ издава за всяко плащане фактура – за доставка и монтаж на 420 /четиристотин и двадесет/ броя ЕИТ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Участник в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 2. Участниците в процедурата следва да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, т.1, букви а), б), в), г), д), т.2, 3 и 4, ал.2, т. 1, т.4 и т.5 и ал.5 от ЗОП. 3. Участниците в процедурата посочват единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 4. В случай, че участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата, членовете на обединението подписват документ за създаване на обединение, които трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: A) Всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; B) Всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. В документът за създаване на обединението, участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В него те трябва да определят наименованието на участника и да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Когато в документа за създаване на обединението не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението се прилага и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че такъв участник бъде определен за изпълнител, следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, преди подписване на договора за възлагане на обществената поръчка; 5. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът посочва БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата. 6. Когато участникът предвижда участието на подизпълнители той трябва да посочи видовете работи от предмета на поръчката, които ще предложи на подизпълнителите и съответстващия на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка. В случай че участникът бъде определен за изпълнител в срок от три дни от сключване на договора за подизпълнение или на допълнително споразумение към него, или на договор, с който се заменя посочен в офертата подизпълнител, изпълнителят изпраща оригинален екземпляр от договора или допълнителното споразумение на възложителя, заедно с доказателства, че не е нарушена забраната по чл. 45а, ал.2 от ЗОП. 7. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 8. Съгласно чл. 51а от ЗОП всеки участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. 9. Свързани лица или свързани предприятия по смисъла на Търговския закон не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: Удостоверение от банка; и/или Годишния финансов отчет на дружеството, когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Представянето на отчета не се изисква, когато същият е вписан в Търговския регистър. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи икономическите и финансовите възможности се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото си и финансово състояние с друг документ, който възложителят приеме за подходящ (документ, издаден от банка или извлечение от банкова сметка, удостоверяващи, че участникът разполага със свободни, оборотни финансови средства или че има осигурен достъп до кредитна линия или банкова гаранция, издадена на името на участника или др).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да разполага с финансов ресурс за изпълнение на поръчката не по-малък от 500 000 /петстотин хиляди/ лева. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за икономическите и финансовите възможности се доказва от един или от повече участници в обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Доказването на опита в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката се извършва с представяне на списък (по Образец №9) на доставките, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство (съгласно чл. 51, ал.4 от ЗОП) за извършената доставка. 2. Доказването на опита в изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни се доказва с представянето на списък (по Образец №9.1), съдържащ данни за изготвения работен/технически проект за телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. 3. Доказването на опита в изпълнението на монтаж на телекомуникационни обекти се доказва с представянето на списък (по Образец №9.2), съдържащ информация за изпълнените монтажи. 4. Като доказателство за изпълнение на изискванията на възложителя към членовете на екипа всеки участник трябва да представи списък (по Образец №10), в който да посочи образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, които отговарят за доставката и монтажа. 5. Като доказателство за наличие на техническо оборудване всеки участник трябва да представи Декларация по Образец 11 за техническото оборудване, с което разполага (вкл. собствено, наето, на лизинг или др.); 6. Копие на валиден сертификат за за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите доказващи техническите възможности и квалификацията се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Забележка: Участниците може да доказват съответствието си с изискванията за финансово и икономическо състояние, за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да имат опит в извършването на доставки, сходни с предмета на поръчката: за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил и/или участвал в изпълнението на дейности, свързани с доставка и изграждане на не по-малко от 200 /двеста/ електронни информационни табла за информация на пътниците в обществения градски транспорт в реално време; 2. Всеки участник трябва да има опит в изготвяне на работни/технически проекти на телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни - за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изготвил или участвал в изготвянето на минимум 1 /един/ работен/технически проект за телекомуникационни обекти, осигуряващи пренос на данни. 3. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на монтаж на телекомуникационни обекти - за последните 3 години, считано до датата, определена като краен срок за представяне на оферти, да е изпълнил или участвал в изпълнението на монтаж на минимум 2 /два/ телекомуникационни обекти. 4. Участникът трябва да осигури екип за изпълнение на поръчката, които да отговарят на следните минимални изисквания: 4.1. Ключов експерт № 1. Този експерт следва да изпълнява функциите на Ръководител на обекта. Изисквания: -Квалификация: Електроинженер с образователно-квалификационна степен „Магистър”, със специалност: “Електрообзавеждане” или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; -Да притежава V квалификационна група по електробезопастност или еквивалент, съгласоно законодателството на друга държава. 4.2. Ключов експерт № 2. Изисквания: -Квалификация: инженер телекомуникации с образователно-квалификационна степен „Бакалавър”; специалност: “Телекомуникации“ или еквивалент. -Професионален опит: Най-малко 5 /пет/ години професионален опит по специалността, след придобиването на образованието; 5. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка. Оборудването може да бъде собствено, наето, на лизинг или др., както следва: -Изкопна машина - минимум 1 /един/ брой; -Автовишка – 1 /един/ брой; -Вибрационна плоча за уплътняване – 3 /три/ броя; -Ръчни къртачи за бетон – 2 /два/ броя; -Фугорез за изрязване на бетон и асфалт – 2 /два/ броя. 6. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалент, като обхвата на сертификата трябва да включва като минимум управлението на ИТ процеси или еквивалент. Забележка: Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критериите за техническите възможности и квалификация се доказва от един или от повече участници в обединението.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена - К1; тежест: 55
Показател: Възможност за изпълнение - К2; тежест: 35
Показател: Срок за гаранционна поддръжка - К3; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.01.2015 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се публикува в профила на купувача. Кандидатите получават пълен достъп до нея на адрес: www.sofia.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че лице поиска да закупи документацията може да направи това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.2, стая №204 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. В случай, че лице поиска документацията за участие да му бъде изпратена за негова сметка, то лицето, поискало документацията изпраща писмено искане, като посочва данни за издаване на фактура, административни сведения и заплаща цената по банков път. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.01.2015 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.01.2015 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, сградата на Столична община, ул. "Париж" №3, заседателна зала

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Офертите ще бъдат отворени, разгледани, оценени и класирани от комисия, която ще започне своята работа в посочения в Обявлението за обществена поръчка час и дата, в сградата на Столична община. Посочената дата може да бъде променена от Възложителя, като участниците ще бъдат писмено уведомени за такава промяна. Ценовите оферти ще бъдат отворени и оповестени на място, ден и час, обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg, не по-късно от два работни дни преди тяхното отваряне. Преди отварянето на ценовите оферти комисията съобщава на присъстващите лица резултатите от оценяването на офертите по другите показатели.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

„Проект за интегриран столичен градски транспорт”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община, ул. Московска №33, Република България 1000, София, Тел.: 00 9377505

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ