Версия за печат

02851-2014-0049

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 129010157

Дирекция " Управление на собствеността и социални дейности" - Министерство на вътрешните работи, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Боряна Николова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822649, E-mail: int.82@mvr.bg, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДУССД - МВР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mvr.bg.

Адрес на профила на купувача: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/default.htm.

Електронен достъп до информация: www.targove.mvr.bg/DMTOSO/ZOP/izrabotka_i_dostavka_na_svidetelstvo_za_reg_na_mps.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществен ред и сигурност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Изработка и доставка на “Свидетелство за регистрация на МПС” – комплект с ламинат”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

“Изработка и доставка на “Свидетелство за регистрация на МПС” – комплект с ламинат”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22450000

Описание:

Нефалшифицируеми печатни материали

ІІ.1.7) Информация относно възлагането на подизпълнител/и

Оферентът трябва да посочи в офертата всяка част от поръчката, която той евентуално предвижда да възложи на подизпълнители, и всеки предложен подизпълнител, както и обекта на частта от поръчката, за която е предложен този подизпълнител.
Оферентът трябва да посочва всякакви промени на нивото на подизпълнителите по време на изпълнение на поръчката.

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката обхваща изработка и доставка на 2 150 000 бр. свидетелства за регистрация на МПС – комплект с ламинат, за тригодишен период на договора (2015 г., 2016 г. и 2017 г.), разпределени както следва: - 2015 г. – 850 000 бр. “Свидетелство за регистрация на МПС” – комплект с ламинат; - 2016 г. – 650 000 бр. “Свидетелство за регистрация на МПС” – комплект с ламинат; - 2017 г. – 650 000 бр. “Свидетелство за регистрация на МПС” – комплект с ламинат.

Стойност, без да се включва ДДС
3698000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

36

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие – 36 980,00 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5 % от стойността на договора без ДДС. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие/ изпълнение се представя във вид на парична сума, то тя се внася по сметка: BG 60 UNCR 9660 3320 3610 10, BIC код UNCRBGSF, „Уникредит Булбанк„ АД, клон "Батенберг", на името на Дирекция "Управление на собствеността и социални дейности" - МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на кандидата, участника/ изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова, то тя е безусловна, неотменяема, като се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност – 120 дни, считано от крайния срок за подаване на заявление за участие. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на поръчката, плюс 30 (тридесет) календарни дни. Кандидатът посочва банкова сметка, банков код и банка за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Обслужването на банковата гаранция за изпълнение, таксите и другите плащания по нея, банковите преводи, комисионните, както и поддържането на банковата гаранция за изпълнение за целия период на действие на договора са за сметка на Изпълнителя. Кандидатът/ Изпълнителят сам избира формата на гаранцията. Когато кандидатът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат/ участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка, който обжалва решението за резултатите от предварителния подбор, или решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато кандидат или участник: 1. оттегли заявлението си след изтичане срока на получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Когато с влязло в сила решение по чл. 122г, ал. 1, т. 2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Възложителят кани участниците да удължат срока на валидност на офертите, когато той е изткъл. Участник, който след покана и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, се отстранява от участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганата цена да е в лева и да включва всички разходи по изпълнение на поръчката, франко склада на Възложителя. Да се посочи единична цена в лева без включен ДДС за 1 брой свидетелство за регистрация на МПС - комплект с ламинат, обща стойност на посоченото количество в лева без включен ДДС и обща стойност в лева с включен ДДС. 2. Условия и начин на плащане: 2.1. чрез банков превод на дължимата сума по сметка на Изпълнителя до 30 (тридесет) календарни дни след точното изпълнение на задълженията на изпълнителя, представяне на оригинална фактура и двустранно подписан предавателно - приемателен протокол. (Ако Изпълнителя е сключил договор за подизпълнение представя и доказателства за изплатени всички задължения по договора за подизпълнинение, освен ако при приемането на доставките изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.) 2.2. с акредитив - неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем, със срок на валидност – срокът на изпълнение на обществената поръчка плюс 20 (двадесет) дни. 2.2.1. Акредитивът по т. 2.2. е усвоим, след точното изпълнение на задълженията на изпълнителя, срещу предоставяне на оригинална фактура, заверена от представител на Възложителя. Оригиналната фактура се издава от Изпълнителя въз основа на двустранно подписан предавателно – приемателен протокол за извършената доставка. (Ако Изпълнителя е сключил договор за подизпълнение представя и доказателства за изплатени всички задължения по договора за подизпълнинение, освен ако при приемането на доставките изпълнителят представи на възложителя доказателства, че договорът за подизпълнение е прекратен, или работата или част от нея не е извършена от подизпълнителя.) Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски по обслужване на акредитива на обслужваща я банка.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

1. Срок на изпълнение на поръчката: 3 /три/ години от сключване на договора чрез периодични доставки, както следва: 1.1. Изпълнението е чрез периодични доставки, както следва: - първа доставка – в срок до 3 (три) месеца след получаване на писмена заявка на Възложителя с посочени количества на изделията; - следващи доставки - в срок до 30 (тридесет) работни дни след получаване на съответната писмена заявка на Възложителя с посочени количества до 100 000 броя. 1.3. Възложителят подава на Изпълнителя последната заявка, не по-късно от 31 работни дни, преди изтичане на срока по т.1; 2. * Официален превод е превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерство на външните работи за извършване на официални преводи. 3. Договора ще бъде сключен след осигуряване на финансов ресурс за обезпечаване на разходите по него. 4. В хода на изпълнение на договора избраният изпълнител ще получава, обработва и съхранява класифицирана информация (КИ) и следва да отговаря на изискванията на Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ, Глава пета, Раздел III и Глава седма от ППЗЗКИ, което се удостоверява с представянето от кандидата на копия от следните документи: 4.1: Валидно удостоверение за сигурност, издадено по реда на ЗЗКИ, до ниво на класификация „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо; 4.2: Валидни разрешения за достъп до КИ - ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо на лицата, които ще изпълняват дейности по договора; 4.3: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, издаден по реда на чл.54 от ППЗЗКИ. Забележка: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „Поверително” или по-високо, в случай, че в удостоверението не е посочено право да обработва и съхранява класифицирана информация в своите помещения, ще се изисква преди подписване на договора от избрания изпълнител на обществената поръчка, в случай, че не притежава такава. 4.4. списък на лицата, получили разрешение за достъп до класифицирана информация ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, съдържащ данни за датата на издаване на разрешението за достъп, срока на неговата валидност, нивото на класификация и обема на информацията, до която лицата имат достъп, във връзка с обществената поръчка и задачата, която ще изпълняват; в списъка се посочва и лице, отговарящо за прилагането на мерките за защита на класифицираната информация; 5. Договор може да се сключи само с участник, отговарящ на изискванията и създал условия за защита на класифицираната информация. В договора се определят лица от страна на Възложителя и Изпълнителя, които да отговарят за прилагането на мерките за защита на класифицираната информация. Всички изисквания относно гарантиране на индустриалната сигурност към възможния изпълнител са задължителни и за потенциалните подизпълнители. 6. Възложителят отстранява кандидата/участника, ако предложените от него подизпълнители не отговарят на критериите за подбор. 7.При предварителния подбор не се изисква оферта и кандидатът няма право да представя оферта.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Документи, съдържащи се в заявлението за участие: 1.1. Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; 1.2. При участници обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; 1.3. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл.47, ал. 2, т. 1, 2а, 4, 5 и 6 от ЗОП; Възложителят отстранява от по-нататъшно участие в процедурата кандидат/участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и посочените в обявлението изисквания по чл. 47, ал.2, т.1,2а,4, 5 и 6 от ЗОП; 1.4. Декларация за липса на свързаност с друг кандидат или участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП; 1.5. Декларация по чл.3, т.8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици. 1.6. Когато кандидатът предвижда подизпълнители, посочва видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители. 1.7. Доказателства за финансово и икономическо състояние, съгласно раздел III.2.2.) и за технически възможности, посочени в обявлението, III.2.3); 1.8. Декларация за приемане условията в проекта на договор; 1.9.Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума, с печат от банката наредила превода; 1.10. Писмо от Министерство на финансите, че печатницата, в която ще се отпечатват ценните книжа е специализирана печатница, чиято дейност по отпечатването на ценни книжа е организирана в съответствие с изискванията на Наредба за условията и реда за отпечатване и контрол върху ценни книжа (обн.ДВ.бр.101 от 09.12.1994г.); 1.11. Списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата; 2.Документи, съдържащи се в офертата: 2.1. Предложение за изпълнение на поръчката – по образец, съдържащо: 2.1.1. Техническо предложение за изпълнение на поръчката съгласно Техническата спецификация на Възложителя, включващо и срок за изпълнение съгласно раздел III.1.4, т.1 от Обявлението, както и изявление на участника, че приема: условията и начина на плащане в раздел III.1.2, т. 1 от Обявлението; мястото на изпълнение на поръчката в раздел II.1.2 от обявлението; посочване от участника срока на валидност на офертата съгласно обявлението и поканата за участие; 2.1.2. към Техническото предложение, ако е приложимо, се прилага декларация за конфиденциалност по чл.33, ал.4 от ЗОП; 2.1.3.списък на лицата, получили разрешение за достъп до класифицирана информация ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, съдържащ датата на издаване на разрешението за достъп, срока му на валидност, нивото на класификация и обема на информацията, до която лицата имат достъп, във връзка с обществената поръчка и задачата, която ще изпълняват; в списъка се посочва и лице, отговарящо за прилагането на мерките за защита на КИ. 2.1.4.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата. 2.2. Ценово предложение на участника; Документите, представени със заявлението за участие не се представят в офертата за участие в процедурата.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато кандидатът предвижда подизпълнители, заявлението на кандидата трябва да съдържа и следните документи и информация за подизпълнителя/лите: 1. Единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която подизпълнителят/лите е установен; 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП от подизпълнителя/лите за удостоверяване на липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП; Декларация от подизпълнителя/лите за съгласие за участие като подизпълнител на кандидата; 3. Доказателства за финансово и икономическо състояние, съгласно раздел III.2.2.) и за технически възможности, посочени в обявлението, III.2.3), за съответния подизпълнител/тели; Изискванията за подбор спрямо подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 4.Декларация по чл.3, т.8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът да докаже, че разполага с финансов ресурс (за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други) за изпълнение на поръчката, като представя един или няколко от следните документи: 1.1. удостоверение от банка; 1.2. годишен финансов отчет за 2013 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен. 2. В случаите по т.1.2. не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Кандидатът да разполага с финансов ресурс в размер на 10 на сто от прогнозната стойност на поръчката, а именно - 369 800 лв., без включен ДДС.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Кандидатът да докаже, че подизпълнителят разполага с финансов ресурс (за осигуряване на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки, и други) за изпълнение на поръчката, като представя един или няколко от следните документи: 1.1. удостоверение от банка; 1.2. годишен финансов отчет за 2013 г. или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която подизпълнителят е установен. 2. В случаите по т.1.2. не се изисква представянето на годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, както и всеки друг документ, ако са публикувани в публичен регистър в Република България и кандидатът е посочил информация за органа, който поддържа регистъра. Изискванията за подбор спрямо подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Подизпълнителят да разполага с финансов ресурс в размер на 10 на сто от прогнозната стойност на поръчката, а именно - 369 800 лв., без включен ДДС. Изискванията за подбор спрямо подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките /включващи и изработка/ на същите или сходни изделия с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на заявлението, заедно с доказателства за извършената изработка и доставка, като в списъка се посочват и датите, стойностите и получателите. Доказателството за извършената изработка и доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изработката и доставката. За последните пет години да се счита периодът, който обхваща времето до датата, определена за краен срок за подаване на офертите. Под „сходни изделия” се разбират документи и/или бланки със защитни елементи. 2. Документи, доказващи спазване на изискванията за гарантиране на индустриалната сигурност: 2.1: Валидно удостоверение за сигурност, издадено по реда на ЗЗКИ, до ниво на класификация „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо; 2.2: Валидни разрешения за достъп до КИ - ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо на лицата, които ще изпълняват дейности по договора; 2.3: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, издаден по реда на чл.54 от ППЗЗКИ. Забележка: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „Поверително” или по-високо, в случай, че в удостоверението не е посочено право да обработва и съхранява класифицирана информация в своите помещения, ще се изисква преди подписване на договора от избрания изпълнител на обществената поръчка, в случай, че не притежава такава. 2.4. списък на лицата, които ще изпълняват дейности по договора, получили разрешение за достъп до класифицирана информация ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, и посочване на лицето, отговарящо за прилагането на мерките за защита на класифицираната информация;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Кандидатът да има поне една изпълнена изработка и доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под „сходна доставка” се разбира доставка/ изработка на документи и/или бланки със защитни елементи. 2. Кандидатът да отговаря на изискванията на Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ, Глава пета, Раздел III и Глава седма от ППЗЗКИ, което се доказва с представяне на документите, касаещи гарантиране на индустриалната сигурност, посочени по-горе.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на доставките /включващи иизработка/ на същите или сходни изделия с предмета на поръчката, изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на заявлението от кандидата, заедно с доказателства за извършената изработка и доставка, като в списъка се посочват и датите, стойностите и получателите. Доказателството за извършената изработка и доставка се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изработката и доставката. За последните пет години да се счита периодът, който обхваща времето до датата, определена за краен срок за подаване на офертите. Под „сходни изделия” се разбират документи и/или бланки със защитни елементи. 2. Документи, доказващи спазване на изискванията за гарантиране на индустриалната сигурност: 2.1: Валидно удостоверение за сигурност, издадено по реда на ЗЗКИ, до ниво на класификация „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо; 2.2: Валидни разрешения за достъп до КИ - ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо на лицата, които ще изпълняват дейности по договора; 2.3: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, издаден по реда на чл.54 от ППЗЗКИ. Забележка: Сертификат за разкрита регистратура за класифицирана информация до ниво „Поверително” или по-високо, в случай, че в удостоверението не е посочено право да обработва и съхранява класифицирана информация в своите помещения, ще се изисква преди подписване на договора от избрания изпълнител на обществената поръчка, в случай, че не притежава такава. 2.4. списък на лицата, които ще изпълняват дейности по договора, получили разрешение за достъп до класифицирана информация ниво „ПОВЕРИТЕЛНО” или по-високо, и посочване на лицето, отговарящо за прилагането на мерките за защита на класифицираната информация; Изискванията за подбор спрямо подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Подизпълнителят/лите да има поне една изпълнена изработка и доставка, еднаква или сходна с предмета на поръчката. Под „сходна доставка” се разбира доставка/ изработка на документи и/или бланки със защитни елементи. 2. Подизпълнителят/лите да отговаря на изискванията на Глава шеста, Раздел VI от ЗЗКИ, Глава пета, Раздел III и Глава седма от ППЗЗКИ, което се доказва с представяне на документите, касаещи гарантиране на индустриалната сигурност, посочени по-горе. Изискванията за подбор спрямо подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ускорена ограничена

Основания за избора на ускорена процедура: Предвид изтекъл срок на тригодишен договор Рег.№ ОП-135-Д-202/08.11.2011г. със същия предмет, за обезпечаване на структурите на МВР с бланки за издаване на свидетелства за регистрация на МПС. Липсата на бланки ще блокира изпълнението на основни функции на МВР, в изпълнение на разпоредбите на ЗМВР и ЗДвП, което би нарушило обществени и национални интереси.
ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
24.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Отварянето на заявленията ще се извърши публично в 10:00 часа на 27.11.2014 г. в сградата на ДУССД – МВР на адрес: ул. "Княз Борис I" № 124. 2. Документацията за участие в процедурата не се закупува, а се публикува на "Профила на купувача". 3. Писмени искания за разяснение по документацията се подават съгласно чл.29, ал.1 от ЗОП на български език. 4. Възложителят публикува разясненията в законоустановения срок от постъпване на искането на "Профила на купувача". 5. При отваряне на заявленията за участие и на офертите: Кандидатът/участникът или негови представители, както и представители на средствата за масова информация и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, имат право да присъстват при отваряне на заявленията и офертите. Упълномощаването се удостоверява с писмено пълномощно 6. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно заявление /оферта. 7. В процедурата за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 8. Свързани лица (по смисъла на ЗОП) или свързани предприятия (по смисъла на ЗОП) не може да бъдат самостоятелни кандидати или участници в една и съща процедура. 9. На поканените кандидати по чл.80 от ЗОП ще бъде осигурен достъп до „Схема за класификация на етапите за изпълнение на договора”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете по чл.120, ал.5 от ЗОП пред КЗК.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Сектор "Правно-нормативно обслужване" - ДУССД - МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9827020, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ