Версия за печат

01224-2014-0027

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Магдалена Георгиева - по процедурата - 02 91451434, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451306, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452

Място/места за контакт: Михаил Михайлов - по предмета на поръчката

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0027_BG.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Българска народна банка

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на климатична и вентилационна техника в сгради на БНБ.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Сградите на БНБ в гр. София и страната.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на климатична и вентилационна техника с технически параметри и характеристики, съответстващи на изискванията на възложителя, посочени в "Техническа спецификация" - Приложение №1.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39717000, 39717200

Описание:

Вентилатори и климатици
Климатици

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1 от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за гаранция за участие в размер на 2 000 (две хиляди) лева. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката - 200 000 лв. без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, преведена по банковата сметка, посочена по-горе или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно условията на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Право да подават оферти имат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, както и техни обединения. Пречка за участие в процедурата са наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а” – „д”, т. 2, 3, 4 от ЗОП, чл. 47, ал. 2, т. 1, 2, 2а (по отношение на текста „който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение), т. 4 и 5 от ЗОП, както и по чл. 47, ал. 5, т. 1 и 2 от ЗОП. В офертата липсата на посочените обстоятелства се удостоверява с една декларация съгласно чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец). Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, изискванията на чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП се прилагат и за подизпълнителите (съгласно чл. 47, ал. 8 от ЗОП). На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в настоящата обществена поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим (чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици). В плик № 1 с надпис: „Документи за подбор”, трябва да се поставят следните документи: 1.) Пълномощно на лицето, подписващо офертата – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощител и упълномощен), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата (или някой друг документ от нея); 2.) Представяне на участника (по образец), което включва: А) посочване на единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата и Б) декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП (по образец)*; *Забележка: Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод. Официален превод е превод, извършен от преводач, който е вписан в списък на лице, което има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи (§ 1, т. 16а от Допълнителните разпоредби на ЗОП); 3.) При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В договора за обединението следва да се посочи и разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, букви "а" и "б" от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 4.) Документ за гаранция; 5.) Доказателства за технически възможности и/или квалификации на участника, посочени в III.2.3 от Обявлението; 6.) Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП (декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП по образец); Продължава в VI. 3 „Допълнителна информация“ – използва се при недостиг на място в раздел III.2.1 от Обявлението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.) Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата. Към посочените в списъка доставки, с които участникът доказва, че изпълнява минималното изискване на възложителя, следва да представи доказателство за извършените доставки, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2.) Списък на лицата, които отговарят за извършването на предмета на поръчката, с описание на тяхното образование, професионална квалификация (притежаваните сертификати в области, свързани с предмета на поръчката) и професионален опит, подписан от представляващия участника или от упълномощено лице. Забележка: Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите доказващи техническите възможности и/или квалификация на участниците, които са на чужд език, се представят и в превод на български език.
Минимални изисквания: 1.) Да има изпълнени минимум 3 (три) доставки, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружени с доказателства за извършените доставки под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката; 2.) Да разполага с най-малко двама специалисти с правоспособност съгласно чл. 17б, ал. 1 от Закона за чистотата на атмосферния въздух във връзка с Регламент (ЕО) № 842/2006 относно някои флуорирани парникови газове и Наредбата за установяване на мерки по прилагане на Регламент (ЕО) № 842/2006 /Приета с ПМС № 336 от 23.12.2008 г. Обн. ДВ. бр.3 от 13.01.2009г., изм. ДВ. бр.2 от 7.01.2011г., изм. ДВ. бр.7 от 21.01.2011г., изм. и доп. ДВ. бр.55 от 20.07.2012г./.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Обща цена, образувана от сбора на единични цени за доставка на отделните видове климатична и вентилационна техника ; тежест: 40
Показател: Ценообразуващи показатели за монтаж на климатичната и вентилационна техника ; тежест: 20
Показател: Коефициенти на трансформация на климатичната техника ; тежест: 30
Показател: Гаранционен срок на климатичната техника ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 583805 от 03.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.12.2014 г.  Час: 15:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Лицата могат да изтеглят безплатно документацията за участие от интернет страницата на възложителя – http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0027_BG Заплащане на документацията е необходимо само ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.12.2014 г.  Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на БНБ - Централно управление.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

7). Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители; 8.) В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец); 9.) Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите участника съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а; 10.) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за изискванията за закрила на труда, включително минимална цена на труд и условията на труд – в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП; 11.) В случай че, участникът е: а) официален представител на производителя за Република България, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да предлага климатична и вентилационна техника на крайни клиенти, да извършва монтаж и гаранционно обслужване на техниката по предмета на поръчката; б) упълномощен да извършва продажба и сервиз от официалния представител на производителя за Република България на климатичната и вентилационна техника, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от официалния представител на производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да предлага климатична и вентилационна техника на крайни клиенти, да извършва монтаж и гаранционно обслужване на техниката по предмета на поръчката. В офертата се прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя за Република България; 12.) Валидно Удостоверение за правоспособност съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух във връзка с Регламент (ЕО) № 842/2006 относно някои флуорирани парникови газове и Наредбата за установяване на мерки по прилагане на Регламент (ЕО) № 842/2006 /Приета с ПМС № 336 от 23.12.2008 г. Обн. ДВ. бр.3 от 13.01.2009г., изм. ДВ. бр.2 от 7.01.2011г., изм. ДВ. бр.7 от 21.01.2011г., изм. и доп. ДВ. бр.55 от 20.07.2012г./, издадено на името на участника в процедурата; 13.) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, трябва да има следното съдържание: 1.) Техническо предложение, което съдържа техническите параметри на предлаганата климатична и вентилационна техника, срок на доставка, гаранционни срокове, коефициентите на трансформация на климатичната техника и други технически параметри по всяка позиция, съгласно образеца „Техническо предложение“, което е неразделна част от документацията за участие в процедурата. 2.) Оригинален каталог на производителя с точните технически параметри и характеристики на предложената климатична и вентилационна техника. В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите участника съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а. Обмен на информация. Всички действия на възложителя към участниците са в писмена форма. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ