01224-2014-0027
Технически редакции | ||
11.11.2014 17:10 ч. : | 11/11/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.11.2014 17:10 ч. : | 11/11/2014 16:17 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Българска народна банка, пл. "Княз Александър I" № 1, За: Магдалена Георгиева - по процедурата - 02 91451434, Р България 1000, София, Тел.: 02 91451306, E-mail: publicprocurement@bnbank.org, Факс: 02 9508452
Място/места за контакт: Михаил Михайлов - по предмета на поръчкатаИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.org.
Адрес на профила на купувача: http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0027_BG.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Друг: Българска народна банка
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка и монтаж на климатична и вентилационна техника в сгради на БНБ.”
Възлагане на обществена поръчка
Доставка, монтаж и пускане в експлоатация на климатична и вентилационна техника с технически параметри и характеристики, съответстващи на изискванията на възложителя, посочени в "Техническа спецификация" - Приложение №1.
39717000, 39717200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно Приложение № 1 от документацията за участие.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Документ за гаранция за участие в размер на 2 000 (две хиляди) лева. Гаранцията се представя под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по-малко от 15 (петнадесет) календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. В банковата гаранция следва да е посочено условието, при което възложителят има право да я задържа до решаване на спора, когато участникът в процедурата за обществена поръчка обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител (чл. 61, ал. 1 от ЗОП). В банковата гаранция следва да са посочени още следните условия, в съответствие с чл. 61, ал. 2 от ЗОП, при които възложителят има право да я усвои, а именно ако участникът: оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; определен е за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществена поръчка. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от прогнозната стойност на поръчката - 200 000 лв. без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, преведена по банковата сметка, посочена по-горе или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора.
Съгласно условията на договора.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Лицата могат да изтеглят безплатно документацията за участие от интернет страницата на възложителя – http://www.bnb.bg/AboutUs/AUPublicProcurements/AUPPList/PP_01224-2014-0027_BG Заплащане на документацията е необходимо само ако лицата искат предоставяне на документацията на хартиен носител. В този случай лицето следва да направи писмено искане за предоставяне на документацията на хартиен носител на адрес: гр. София, пл. „Княз Александър I“ № 1. Лицето поискало документацията на хартиен носител следва да заплати цената на документацията в размер на 6.00 лв. с вкл. ДДС. Заплащането на документацията става в брой на гише № 4, а получаването и на гише № 54 в Паричния салон на БНБ. Документацията може да бъде доставена по пощата при постъпило писмено искане, с приложено преводно нареждане за превод на стойността на документацията (6.00 лeвa, с включено ДДС). Таксите по превода и транспортните разходи за доставка с куриерска служба са за сметка на участника. Паричната сума в лева се превежда по банкова сметка на БНБ IBAN: BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC: BNBGBGSD.
Български
90
Сградата на БНБ - Централно управление.
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. В случаите, когато присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията по отваряне на офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
7). Декларация, в която се посочват видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители (по образец). Декларацията се представя и когато участникът не предвижда участие на подизпълнители; 8.) В случаите, когато участникът предвижда участие на подизпълнители, се прилагат декларация за тяхното съгласие за участие, подписана от подизпълнителите (по образец); 9.) Декларация за приемане на условията в проекта на договор. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите участника съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а; 10.) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП, че са спазени изискванията за изискванията за закрила на труда, включително минимална цена на труд и условията на труд – в случаите по чл. 28, ал. 5 от ЗОП; 11.) В случай че, участникът е: а) официален представител на производителя за Република България, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да предлага климатична и вентилационна техника на крайни клиенти, да извършва монтаж и гаранционно обслужване на техниката по предмета на поръчката; б) упълномощен да извършва продажба и сервиз от официалния представител на производителя за Република България на климатичната и вентилационна техника, представя оторизационно писмо с актуална дата, издадено от официалния представител на производителя, от което да е видно, че участникът е упълномощен да предлага климатична и вентилационна техника на крайни клиенти, да извършва монтаж и гаранционно обслужване на техниката по предмета на поръчката. В офертата се прилага и оторизационно писмо, издадено от производителя, с което се упълномощава официалния представител на производителя за Република България; 12.) Валидно Удостоверение за правоспособност съгласно чл. 17б, ал. 2 от Закона за чистотата на атмосферния въздух във връзка с Регламент (ЕО) № 842/2006 относно някои флуорирани парникови газове и Наредбата за установяване на мерки по прилагане на Регламент (ЕО) № 842/2006 /Приета с ПМС № 336 от 23.12.2008 г. Обн. ДВ. бр.3 от 13.01.2009г., изм. ДВ. бр.2 от 7.01.2011г., изм. ДВ. бр.7 от 21.01.2011г., изм. и доп. ДВ. бр.55 от 20.07.2012г./, издадено на името на участника в процедурата; 13.) Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и подпечатан. Плик № 2 с надпис: „Предложение за изпълнение на поръчката ”, трябва да има следното съдържание: 1.) Техническо предложение, което съдържа техническите параметри на предлаганата климатична и вентилационна техника, срок на доставка, гаранционни срокове, коефициентите на трансформация на климатичната техника и други технически параметри по всяка позиция, съгласно образеца „Техническо предложение“, което е неразделна част от документацията за участие в процедурата. 2.) Оригинален каталог на производителя с точните технически параметри и характеристики на предложената климатична и вентилационна техника. В Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” участниците представят предлаганата си цена, в отделен запечатан непрозрачен плик, която се изготвя съгласно образеца, приложен в документацията. Подписва се и се подпечатва от представляващия/ите участника съгласно регистрацията или от упълномощено от него/тях лице/а. Обмен на информация. Всички действия на възложителя към участниците са в писмена форма. Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс, по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис или чрез комбинация от тези средства по избор на възложителя. Решенията на възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, които се прилагат към тях се връчват лично срещу подпис или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, по факс или по електронен път при условията и по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120 от ЗОП.
11.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ