02824-2014-0002
Технически редакции | ||
11.11.2014 13:22 ч. : | 11/11/2014 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
11.11.2014 13:22 ч. : | 11/11/2014 13:15 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-с.Тополи, Община Варна: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
ОДЗ №36 "Ран Босилек", ул.Александър Димитров №58, За: д-р Олга Томова-Куцарова,д.п., Република България 9000, с.Тополи, Община Варна, Тел.: 0884 029752, E-mail: detskigradinivarna_zop@abv.bg
Място/места за контакт: ОДЗ №36 "Ран Босилек"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.varna-topoli.com/cms/content/view/24/45.
Адрес на профила на купувача: http://www.varna-topoli.com/cms/content/view/24/45.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
“Ежедневна доставка на готова храна за нуждите на ОДЗ №36 "Ран Босилек"”
Възлагане на обществена поръчка
Да се приготвя и доставя готова храна, съгласно предварително изготвено от Изпълнителя с участието на технолог и одобрено от медицинското лице или директора на детската градина седмично меню, ежедневно в работни дни / около 252 работни дни/. За децата от 3 г. до 7 г. да се извършва доставка на: закуска, подкрепителна закуска , обяд (супа, основно ястие и десерт) и следобедна закуска по график. За децата на 5г. и 6г. в подготвителните групи да се извършва допълнителна доставка на покрепителна закуска за 16.00 ч. Доставките да се извършва два пъти дневно, а именно: - 7.30 часа - закуска за децата от 3 г. до 7 г. и подкрепителна закуска за 10.00 ч.за децата от 3г. до 7г. - 11.30 часа - обяд (супа, основно ястие и десерт) и следобедна закуска за 16.00 ч. за децата от 3г. до 7г. и подкрепителна закуска за децата на 5 и 6 год.
15894200
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Детска градина №36 "Ран Босилек" е с капацитет около 130 деца/ от които 65 деца на 5 и 6 год./ .
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие Гаранцията за участие, определена при спазване на изискванията на чл. 59, ал. 2 от ЗОП е в размер на 1 /един/ % от стойността на поръчката без ДДС и се представя в една от формите, съгласно чл.60 от Закона за обществените поръчки: - банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя, със срок на валидност 150 /сто и петдесет/ календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя със срок на валидност до изтичане на срока на валидност на офертата на участника. - парична сума, преведена по банкова сметка на ОДЗ №36 „Ран Босилек” – IBAN: BG83CECB979033D2051700 BIC: CECBBGSF в банка Централна Кооперативна Банка В платежното нареждане за банковия превод или в текста на банковата гаранция трябва изрично да се посочи предмета на настоящата процедура, за която се отнася гаранцията. 1.1.Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата обжалва решението за определяне на изпълнител. 1.2.Възложителят има право да усвои гаранцията за участие, независимо от нейната форма, когато участникът в процедурата: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор. 1.3. Гаранцията за участие се освобождава по реда на чл. 62 от ЗОП. 2. Условия и размер на гаранциите за изпълнение на договора Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от формите: - оригинал на банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на възложителя, със срок на валидност по-дълъг с 30 /тридесет/ календарни дни от гаранционния срок на доставената в изпълнение на договора медицинска апаратура. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението, в превод на български език. Банковата гаранция, следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя. - Парична сума, преведена по банкова сметка на ОДЗ №36 „Ран Босилек” –IBAN: BG83CECB979033D2051700 BIC: CECBBGSF в банка Централна Кооперативна Банка 2.1. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията и сроковете, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат със сключения между Възложителя и Изпълнителя договор в рамките на проведената обществена поръчка. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.
Заплащането ще се извърши от детската градина - второстепенен разпоредител с бюджет, по банков път по сметка на Изпълнителя след подписване на приемо-предавателен протокол за доставената храна и оригинална фактура, съгласно предварително изготвени менюта, твърдо договорена цена за храноден за деца на възраст от 3-7 г. и твърдо договорена цена за подкрепителна закуска за деца на 5г. и 6г. в подготвителните групи и бройките, подадени в заявката от Възложителя. Заплащането се извършва в срок до 30 ( тридесет) дни след издаването на посочените в преходната точка документи.
Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
150
ОДЗ №36 "Ран Босилек"
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна може да се подава в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл. 27а, ал.3 от Закона за обществените поръчки. Срокът за обжалване тече от получаването на документацията ако са изпълнени условията на чл.120, ал.6 от ЗОП. Жалба срещу решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата може да се подава в 10-дневен срок от получаване на решението.
11.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ