Версия за печат

01158-2014-0010

BG-София: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДП "Пристанищна инфраструктура", бул. "Шипченски проход" No 69, За: Васил Хаджиев - експерт в дирекция "Управление на проекти", Република България 1574, София, Тел.: 02 8079954, E-mail: v.hadhiev@bgports.bg, Факс: 02 8079966

Място/места за контакт: дирекция "Управление на проекти"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bgports.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bgports.bg.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Пристанищни дейности

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантски услуги по изпълнение на проект „ANNA – ADVANCED NATIONAL NETWORKS FOR ADMINISTRATIONS” за: подготовка, проучване, програмиране и внедряване на пилотен проект на система за информационно осигуряване на планирането на маневрите в пристанищата. Предлагане на мерки за усъвършенстване на нормативната, организационната и/или техническата среда, в случай на установяването им в процеса на внедряване на системата.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: ДП "Пристанищна инфраструктура" - Главно управление, Специализирано поделение Дирекция "Ръководство на корабния трафик - Черно море", Териториално поделение клон Варна и Териториално поделение клон Бургас на ДП "Пристанищна инфраструктура".
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договра включва предоставянето на консултантски услуги по изпълнение на следните дейности: 1. подготовка, проучване, програмиране и внедряване на пилотен проект на система за информационно осигуряване планирането на маневрите в пристанищата; 2. предлагане на мерки за усъвършенстване на нормативната, организационната и/или техническата среда, в случай на установяването им в процена на внедряване на системата. Поръчката включва изпълнението на двете пряко свързани една с друга, разнопосочни дейности, водещи до цялостно комплексно решение. Изпълнителят трябва да: - изготви доклад, в който да бъдат разгледани процесите на взаимодействие между различните участници при управление на корабния трафик по заставане/отплаване на кораб от кейово място, включително като бъдат взети предвид изискванията за обмен и формати на данни, определени в ръководството Message Implementation Guide (MIG) между индустрията и MSW; - изследва, анализира и оценени съществуващите информационните системи на участниците за целите на осъществяване на взаимна свързаност и обмен на данни във връзка с осигуряване на обслужване по електронен път по отношение на следните формалности: заявка за пилотаж за пристигащ кораб, заявка за пилотаж за отплаващ кораб, преместване на кораб в рамките на пристанището между кейови места, потвърждение за заставане от пристанищния терминал, потвърждение за поисканите влекачи, планиране на движението от оператора СУТ, потвърждение на пилотажните операции, процедури за извънредни ситуации, рапорт за извършеното движение по заставане/преместване/отплаване на кораб. Необходимо е да бъдат посочени откритите при анализа потенциални проблемни места и да се предложат начини за решаването им; - разработи и документира модел на информационната система с релация между процесите и проект на база данни, ако е необходимо; - разработи и достави програмната система, в съответствие с техническото задание и проекта на база данни; - осъществи мениджмънт на проекта, тестове, контрол на качеството и миграция на данни; - разработи действащ прототип на информационната система, чрез който да се демонстрират функционалните й възможности; - внедри информационната система в реална експлоатация и осигури съпровод, включително: наблюдение и статистика по време на експлоатацията - наблюдение върху работата на системата, ползването, надеждността, качеството; наблюдение и документиране (дневници) на отказите във функциониране на интерфейса с информационните системи на участниците, където е реализиран, и със системата „едно гише” за морския транспорт – НЦЕДМТ; - оценка надеждността и качеството чрез анализ на събраната статистическа информация; постоянна обратна връзка от ползвателите на всички аспекти от използването на системата (например, оперативен достъп до данните, качество на получаваната информация, доколко е полезна и добавя ли стойност в изпълнение на задълженията и функциите на участниците, препоръки и др.); - обучи експерти на ДППИ за работата и поддръжката на системата; - информира по подходящ начин останалите участници за работа със системата; - предостави всички материали (включително програмния код) надлежно документирани. В края на проектния период да изготви финален доклад, съдържащ всички аспекти на реализацията, оценка на приложимостта, препоръки за подобряване и развиване на услугата, включително: обобщените данни от наблюденията на системата и обратната връзка от ползвателите, анализ на данните от наблюденията върху работата, базирани на анализа изводи за реализацията, качеството, полезността и стойността на интерфейса за потребителите и др., оценка на надеждността, препоръки относно бъдещо развитие и мерки за усъвършенстване на нормативната, организационната и/или техническата среда, в случай на установяването им в процеса на внедряване на системата.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

73220000

Описание:

Консултантски услуги, свързани с експериментални разработки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
367540 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 612108 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ДANNA-9 / Обособена позиция №: / Заглавие:Предоставяне на консултантски услуги по изпълнение на проект „ANNA – ADVANCED NATIONAL NETWORKS FOR ADMINISTRATIONS” за: подготовка, проучване, програмиране и внедряване на пилотен проект на система за информационно осигуряване на планирането на маневрите в пристанищата.
V.1.1) Дата на сключване договора
07.11.2014 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.09.2014 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Индекс - България” ООД, ЕИК 121415869, ж.к. „Младост 1“, бл. 54, ет. 1, Република България 1784, София, Тел.: 02 9753331, E-mail: ndoychev@indexbg.bg, Факс: 02 9753681

URL: www.indexbg.bg.

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 367540 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ДП „Пристанищна инфраструктура” участва в изпълнението на проект ANNA (Advanced National Networks for Administrations) съвместно с други 13 страни-членки на ЕС като Белгия, Великобритания, Гърция, Испания, Италия, Кипър, Латвия, Португалия, Румъния, Словения, Франция, Холандия и Швеция. Проектът цели ефективно и устойчиво разработване и въвеждане на националните MSW в съответствие с Директива 2010/65/ЕС. Съгласно Директивата по отношение на морския транспорт страните-членки следва да разработят по ефективен и хармонизиран общоевропейски електронен обмен за докладване на корабни съобщения между потребителите (бизнеса) и публичните власти за да се намали бюрокрацията, да се анализират и подберат подходящите IT езици за изпълнение на проекта и да се осъществява обмен на данни между националните (Maritime Single Window) мрежи. Проектът ANNA е съфинансиран от Европейската комисия (ГД "Мобилност и транспорт") в рамките на програмата TEN-T.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в сроковете и при условията на чл. 120, ал. 5, т. 4 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

11.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

За участие в процедурата са постъпили две оферти от участниците, както следва: Участник № 1 „ТехноЛогика” ЕАД, ЕИК 201593301, седалище и адрес на управление: гр. София 1113, район р-н Изгрев ж.к. Изток, бл. 4, вх. А, ет. 1, ап. 2, тел.: + 359 2 91 912, факс: + 359 2 963 16 10, електронна поща: office@technologica.com, Интернет страница: www.technologica.com. Участник № 2 „Индекс - България” ООД, ЕИК 121415869, седалище и адрес на управление: гр. София 1784, район р-н Младост ж.к. МЛАДОСТ 1, бл. 54, ет. 1.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП