Версия за печат

00169-2014-0040

BG-Ловеч: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000291591

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Камелия Вълчанова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688294, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 688280

Място/места за контакт: отдел "Разходване на средства и контрол"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.lovech.bg.

Адрес на профила на купувача: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx.

Електронен достъп до информация: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=3GX1qMQDq1E%3d.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Друг: местно самоуправление

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изработване на работни инвестиционни проекти в изпълнение на проект „Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти в подкрепа на следващия програмен период 2014-2020 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Ловеч
Код NUTS: BG315
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Избор на изпълнител за „Изработване на работни инвестиционни проекти в изпълнение на проект „Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти в подкрепа на следващия програмен период 2014-2020 г.” по проект, който се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа на следващия програмен период“, Приоритетна ос 5: Техническа помощ, Операция 5.3: Изграждане на капацитет на бенефициенти на ОПРР. Община Ловеч е бенефициент по проект „Техническа помощ за подготовка на инвестиционн проекти в подкрепа на следващия програмен период 2014-2020 г.“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. Общата цел на проекта е Община Ловеч да постигне готовност за финансиране на обществено значими проекти от Оперативна програма "Региони в растеж 2014 - 2020 г." С настоящата обществена поръчка Община Ловеч ще възложи изработването на 6 работни инвестиционни проекти, от които 2 за подобряване на градската среда и 4 за подобряване на културната, образователната и транспортна инфраструктура, разделени в 6 обособени позиции, както следва: OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1: Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство и реконструкция на Младежки дом, гр. Ловеч OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2: Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация на Зоопарк, гр. Ловеч OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3: Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство и рехабилитация на Покрит мост, гр. Ловеч OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4: Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство на сградата на Фондохранилище, гр. Ловеч OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5: Изработване на работен инвестиционен проект за реконструкция и рехабилитация, вкл. въвеждане на енергоспестяващо осветление на ул. „Крайречна“, ул. „Осъмска“ и ул. „Баховско шосе“ OБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6: Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рефабилитация на пл. „Тодор Кирков“

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71221000, 71222000, 71315000, 71322300

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед
Услуги по архитектурно и инженерно проектиране на сгради
Услуги по проектиране и конструиране на мостове

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ще се възложи изработването на 6 работни инвестиционни проекти (РИП), от които 2 за подобряване на градската среда и 4 за подобряване на културната, образователната и транспортна инфраструктура, разделени в 6 обособени позиции. Обхватът на работата на изпълнителя/-ите по отделните обособени позиции ще включва мин., но не се ограничава с изпълнение на следните задължения: 1)Разр-не на техн. паспорти на строежите по реда на Наредба №5 за техн. паспорти на строежите - за ОП 1, 3, 4; 2)Изготвяне на РИП за съответния обект в обем и съдържание определено от Наредба №4 за обхавата и съдържанието на ИП, както и проектно сметна документация, съдържаща подробни КСС, придружени с анализи на единичните цени - по отделно за всеки обект и по всички части - за всички обособени позиции – по образец на възложителя. Всички части трябва да съдържат подробни технически спецификации на предвидените материали, като не се допуска определяне на марка, тип, вид и производител. Проектите трябва да са в съответствие с действащите към момента норми и нормативни документи на бълг. и евр. законодателство, касаещи проектирането и разходването на публични средства; 3)Изпълнителят следва да се снабди с допълнителни изходни данни за проектиране, при необходимост, от съответните експлоатационни дружества за собствена сметка; 4)Проектите следва да включват всички ЕСМ, предписани в обследването за ЕЕ, което ще бъде предоставено на спечелилия съответната обособена позиция участник, в т.ч. мерки за оползотворяване на ВЕИ (където са приложими), които водят до съответствие на сградата с нормативните изисквания за ЕЕ и имат пряк екологичен ефект - за ОП 1, 3, 4; 5)Проектите трябва да включват задължително създаването на достъпна среда за хора с увреждания; 6)Изпълнителят предава на възложителя изготвените проекти; 7)Възложителят съгласува проектите с всички необходими институции, съгласно българското законодателство; 8)Изпълнителят поема ангажимент при покана от страна на Възложителя да сключи договор за упражняване на авторски надзор и да участва в приемателни комисии и извърши актуализация, доработки и поправки на определени части от проекта при необходимост. При определяне цената по договора за авторски надзор, се вземат предвид часови ставки съгласно чл.19, ал.1, във връзка с чл.18, ал.1, т.3 от М-ка за определяне р-ра на възнагражденията за предоставяне на проектантски услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране; 9)Изпълнителят се явява и защитава разработките си пред ОЕСУТ (където това е приложимо), съгласувателните институции и извършва за своя сметка налагащите се преработки и поправки; 10)Изпълнителят извършва всички необходими действия така, че за съответния обект да бъде издадено разрешение за строеж съгласно ЗУТ. Изготвянето на РИП следва да бъде предшествано от избор на идея за най-доброто обемно-пространствено решение (ОПР). Изборът следва да се извърши в процес на широко обществено обсъждане, както и да бъде публикувана информация на интернет-страницата на Община Ловеч. Под ОПР следва да се разбира най-общо визуално представяне на предвижданите интервенции. Изпълнението ще се раздели условно на 2 етапа. По време на І-ви етап, избраните изпълнители трябва да предложат мин. 2 предложения за ОПР за всеки отделен обект, без ОП 5, които ще бъдат подложени на обществено обсъждане за избор на едно от тях или комбинация от тях. На ІІ-то обществено обсъждане, условен етап 2, ще бъдат избрани конкретните предложения, които да бъдат разработени в РИП. Възложителят организира и двете обществени обсъждания в сроковете, упоменати в проекта на договор. Всички проекти и дейности, свързани с внедряване на мерки за ЕЕ и оползотворяване на ВЕИ, трябва да отговарят и на изискванията на ЗЕЕ, ЗЕВИ, ЗУТ и друга свързана нормативна уредба. Проектите подлежат на одобрение от УО на ОПРР. В случай на констатирани забележки от УО на ОПРР, изпълнители са длъжни да преработят проектите за собствена сметка, в сроковете опр. от УО на ОПРР.

Стойност, без да се включва ДДС
409600 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

Изпълнителят поема ангажимент при покана от страна на Възложителя да сключи договор за упражняване на авторски надзор и да участва в приемателни комисии и извърши актуализация, доработки и поправки на определени части от проекта при необходимост. При определяне цената по договора за авторски надзор, се вземат предвид часови ставки съгласно чл.19, ал.1, във връзка с чл.18, ал.1, т.3 от Методиката за определяне размера на възнагражденията за предоставяне на проектантски услуги от инженерите в устройственото планиране и в инвестиционното проектиране. При осигуряване на финансиране и започване на строителните дейности.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

24.08.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите за участие по обособена позиция са както следва: Обособена позиция 1– 800.00 (Осемстотин) лева, Обособена позиция 2 – 1 300.00 (Хиляда и триста) лева, Обособена позиция 3– 300.00 (Триста) лева, Обособена позиция 4 – 150.00 (Сто и петдесет) лева, Обособена позиция 5 – 200.00 (Двеста) лева, Обособена позиция 6 – 700.00 (Седемстотин) лева. Гаранцията за участие се внася за всяка обособена позиция по отделно. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка ще се изчисли като процент върху стойността на договора без ДДС в размер на 3% (три процента). Гаранцията за участие и за изпълнение може да се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие и за изпълнение. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от датата определена за краен срок за подаване на оферти. При представяне на гаранцията за участие в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Когато участникът определен за изпълнител избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на община Ловеч, и че е със срок на валидност най-малко 3 месеца след изтичане срока на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие или за изпълнение като парична сума по банков път това следва да стане по следната сметка: IBAN BG34STSA93003373841935, BIC STSABGSF, при Банка ДСК ЕАД, клон Ловеч Когато участникът или избраният изпълител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато с влязло в сила решение по чл.122г, ал.1, т.2 от ЗОП Комисията за защита на конкуренцията отмени решението на възложителя и върне преписката за продължаване на процедурата за възлагане на обществена поръчка от последното законосъобразно решение, възложителят кани участниците, на които гаранцията е възстановена в съответствие с чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП, отново да представят гаранция за участие. Участник, който след покана и в определения в нея срок не представи отново гаранция, се отстранява от участие. Задържане и освобождаване на гаранцията за участие става при условията на чл.61 и 62 от ЗОП. Гаранцията за участие се усвоява в случаите, описани в чл.61 от ЗОП. Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение - 3 месеца след извършване на окончателно плащане по договора. Възложителят не дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Схема на плащане Аванс – до 35% от стойността на договора в срок от 14 /четиринадесет/ дни от възлагането и представяне на фактура. Междинни плащания – в размер до 30% от стойността на договора, в срок до 14 /четиринадесет/ дни от датата на издаване на Разрешение за строеж и предаване на техническите паспорти (където е приложимо) и представяне на фактура. Окончателно плащане – Не по-малко от 35% от стойността на договора, в срок до 14 /четиринадесет/ дни от датата на получаване на одобрение от УО на ОПРР и представяне на фактура. Предварително обявената схема на плащане не подлежи на промяна и не зависи от предложения от Участника срок за изпълнение. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и Указания на Министерството на финансите изх. № 91-00-502/27.08.2007 г. относно третиране на ДДС. Те трябва да съдържат следната задължителна информация: Получател: (име на бенефициента) Адрес: ЕИК: Получил фактурата:. Номер на документа, дата, място В описателната им част следва да впише следният текст: „Разходът е по Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012/031, който се осъществява с финансовата подкрепа на ОПРР, както предмета, номера и датата на договора за обществена поръчка.”

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. При провеждането на настоящата процедура Възложителят ще съблюдава изискванията на чл.9, ал.2 от ЗОП и участник няма да бъде отстранен от процедурата на основание на неговия статут или правна форма, когато той или участниците в обединението имат право да предоставят съответната услуга в държавата членка, в която е установен.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, който: 1.е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл.253-260 от НК;б) подкуп по чл.301-307 от НК;в)участие в организирана престъпна група по чл.321 и 321а от НК; г)престъпление против собствеността по чл.194-217 от НК;д)престъпление против стопанството по чл.219-252 от НК; 2.е обявен в несъстоятелност; 3.е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно нац.закони и подзаконови актове; 4.има задължения по смисъла на чл.162, ал.2, т. 1 от ДОПК към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за СО съгл. законодателството на държавата, в която участникът е установен. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на ОП участник:1.който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл.740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице-се намира в подобна процедура съгл. нац. закони и подзаконови актове, вкл. когато неговата д-ст е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2а.който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за ОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3.който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран за престъпление по чл.136 от НК, свързано със ЗБУТ, или по чл.172 от НК против трудовите права на работниците; 4.който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП. Изискванията на чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т. 2, 4 и 5 от ЗОП се прилагат при условията на чл.47, ал.4. Съгласно чл.47, ал.5 от ЗОП Не могат да участват в процедура за възлагане на ОП участници: 1.при които лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; 2.които са сключили договор с лице по чл.21 или 22 от ЗПУКИ.Съгл. чл.47, ал.8 от ЗОП за подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и 5. Не може да участва в процедура за възлагане на ОП чуждестранно ФЛ или ЮЛ, за което в държавата, в която е установено, e налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 от ЗОП или някое от посочените обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП. При представяне на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2, т.1, 2а (първа хипотеза) и т.4 и ал.5 от ЗОП с една декларация. За подизпълнителите се прилагат само изискванията по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП. В случай, че участникът участва като обединение, изброените по горе изисквания се отнасят за всеки един член на обединението.Съгласно чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС „На дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и на свързаните с тях лица се забранява пряко или косвено участие в процедура по обществени поръчки по ЗОП и нормативните актове по прилагането му, независимо от характера и стойността на обществената поръчка, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим; Не могат да бъдат самостоятелни участници в процедурата свързани лица или свързани предприятия; Участникът да не е в конфликт на интереси по смисъла на чл.57 от РЕГЛАМЕНТ №966/2012 от 25.10.2012 г.; За Участника да не са налице обстоятелства по чл.106, §1, б. „Е” от РЕГЛАМЕНТ №966/2012 от 25.10.2012 г.; Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура; Външни експерти, разработили ТС не могат участват в процедурата за възлагане на общ. самостоятелно или в обединение с други лица като участници, членове на обединения-участници, подизпълнители, или чрез свързани лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Плик 1 “Документи за подбор”: 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Представяне на участника, което включва: а) посочване на ЕИК по чл.23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; б)д-ция по чл.47, ал.9 от ЗОП; в)доказателства за упражняване на проф. д-ст по чл.49, ал.1 и 2 от ЗОП - документ за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от ЗКАИИП или съответните документи, съгл. нац. зак-ство на ЧЛ; 3.Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Д-рът трябва да съдържа клаузи, в които: се гарантира, че всички членове са отговорни заедно и поотделно за изпълнението му; се определят точно и ясно разпределението на изпълнението на отделните видове д-сти между отделните участници в обединението. Разпределението следва да посочва съответния вид д-ст, която ще се изпълнява от всеки от членовете, като не е достатъчно посочване на % разпределение на дейностите. Изискването е с цел осигуряване на възможност за преценка за спазване на изискванията на ЗОП и ДУ от отделните членове на обединението; се посочва ФЛ, упълномощено да представлява обединението пред 3-ти лица, в т.ч. и пред възложителя, и да подписва всички документи от името на обединението; представляващият обединението се упълномощава да представи офертата от името и за с-ка на обединението и да сключи договор с възложителя; се гарантира, че всички членове са задължени да останат в него за целия п-д на изпълнение на договора; се гарантира, че срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; се гарантира, че при възлагане на авторски надзор дейността ще се извършва от същото обединение при гарантирано участие на същите проектанти по отделните части; да е уточнено кой от участниците в обединението ще присъства при проверките на място от страна на УО на ОПРР или други оторизирани институции.; 4.Оригинал на банкова г-ция за участие или копие от документа за внесена г-ция под формата на парична сума; 5.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгл. документите му за съдебна регистрация); 6.Д-ция за отсъствие на обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРС; 7.Д-ция по чл.56, ал.1, т.6 от ЗОП; 8.Д-ция за липса на обстоятелства по чл.57 от Регламент №966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012г.; 9.Д-ция за липсата на обстоятелства по чл.106, §1, б.„Е” от Регламент №966/2012 на ЕП и на Съвета от 25.10.2012г.; 10.ЧЛ представят и д-ция за това, че се задължават да поемат на свой риск осигуряването на изискващите се по бълг. зак-ство визи, разрешения за пребиваване и разрешения за работа на работниците и служители, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и не са граждани на държава-член на ЕС, на държава-страна по споразумението за ЕИП или на Конфедерация Швейцария; 11.Д-ция за участието на подизпълнители; 12.Д-ция от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв; 13.Д-ция по чл.56, ал.1, т.11 от ЗОП; 14.Д-ция, че участникът приема условията на проекта на договор 15.За доказване на техническите възможности се прилагат документите, описани в поле ІІІ.2.3. Плик 2 “Предложение за изпълнение на поръчката”: 1.Техническо предложение за изпълнение на поръчката, включващо и срок за изпълнение, към което, ако е приложимо, се прилага декларация по чл.33, ал.4 от ЗОП. Към него се прилагат: Обяснителна записка и График на дейностите за изпълнение на поръчката Плик 3 “Предлагана цена”: 1.Ценовото предложение; 2.Приложение 1 „Ценообразуване“, неразд. част от ценовото предложение

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят не поставя изисквания към финансовото и икономическото състояние на участниците.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателството за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата – подава се от участника; 2.Декларация с екипа от специалисти, придружена с подробни професионални автобиографии на експертите 2.1.Професионални автобиографии на експертите – попълва се Образец №10;

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да е извършил услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обособената позиция, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Сходни услуги са: проектантски услуги. Възложителят ще приеме за изпълнено това условие, ако участникът е описал услуги на обща стойност равна или по-голяма от прогнозната стойност на обособената позиция, за която участва. Ако участникът е подал оферта за повече обособени позиции е достатъчно това условие да е изпълнено за обособената позиция с най-голяма прогнозна стойност. 2.Участникът трябва да осигури за целия период на изпълнение на обществената поръчка, екип от експерти, чиято компетентност покрива спецификата на поръчката и частите на съответните проекти. Всеки проектант от екипа трябва да притежава пълна проектантска правоспособност по съответната част и да има минимум 1 година професионален стаж и минимум 1 изготвен проект.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Проектантите по отделните части трябва да притежават документ за пълна проектантска правоспособност, съгласно чл.230 от ЗУТ и чл.10 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране или съответните документи, съгласно националното законодателство на чуждестранните лица.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Обяснителна записка ; тежест: 40
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 20
Показател: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2014/S 042 - 069887 от 28.02.2014 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.12.2014 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация Ловеч, ул. "Търговска" №22

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Обществената поръчка се провежда в изпълнение на проект „Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти в подкрепа на следващия програмен период 2014-2020 г.” по проект, който се финансира по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., Схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/5-02/2012 „В подкрепа на следващия програмен период“, Приоритетна ос 5: Техническа помощ, Операция 5.3: Изграждане на капацитет на бенефициенти на ОПРР. Община Ловеч е бенефициент по проект „Техническа помощ за подготовка на инвестиционн проекти в подкрепа на следващия програмен период 2014-2020 г.“, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г.

VI.3) Допълнителна информация

Обменът на информация може да се извърши по пощата, по факс или чрез комбинация от тези средства. Възложителят е предоставил пълен достъп по електронен път до документацията за участие на адрес: http://212.122.173.117:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=3GX1qMQDq1E%3d

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство и реконструкция на Младежки дом, гр. Ловеч
1) Кратко описание

ОБЕКТ: "Преустройство и реконструкция на сградата на Младежки дом, гр.Ловеч" Дейност ЗВIII-4.1.2 от Проект ЗВIII-4.1 “Основен ремонт, внедряване на мерки за енергийна ефективност и достъпна архитектурна среда на културна инфраструктура” от Индикативен списък за Зона за въздействие с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ: ГЕОДЕЗИЧЕСКА, АРХИТЕКТУРНА, КОНСТРУКТИВНА, ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ТОПЛОСНАБДЯВАНЕ, ОТОПЛЕНИЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И КЛИМАТИЗАЦИЯ, ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПРОЕКТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71221000, 71222000, 71321000

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на инсталации в сгради

3) Количество или обем

-изработване на работен проект; -изработване на технически паспорт

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
107000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация на Зоопарк, гр. Ловеч
1) Кратко описание

ОБЕКТ: Рехабилитация на Зоопарк Ловеч – проект ЗВ ІІІ – 5.2. „Рехабилитация на Зоопарк гр. Ловеч” от Индикативен списък за Зона за въздействие с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ:ГЕОДЕЗИЧЕСКА, АРХИТЕКТУРНА, КОНСТРУКТИВНА, ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ТОПЛОСНАБДЯВАНЕ, ОТОПЛЕНИЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И КЛИМАТИЗАЦИЯ, ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПРОЕКТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71221000, 71222000

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед

3) Количество или обем

Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация на Зоопарк, гр. Ловеч

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
145000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство и рехабилитация на Покрит мост, гр. Ловеч
1) Кратко описание

ОБЕКТ: „Преустройство и рехабилитация на Покрит мост – гр. Ловеч” - Дейност ЗВIII-2.5.3 от Проект ЗВII I-2.5 “Изграждане и ремонт на мостове” от Индикативен списък за Зона за въздействие с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ АРХИТЕКТУРНА, КОНСТРУКТИВНА, ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ТОПЛОСНАБДЯВАНЕ, ОТОПЛЕНИЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И КЛИМАТИЗАЦИЯ, ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71322300

Описание:

Архитектурно проектиране
Услуги по проектиране и конструиране на мостове

3) Количество или обем

-изработване на работен проект; -изработване на технически паспорт

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
37500 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Изработване на технически паспорт и работен инвестиционен проект за преустройство на сградата на Фондохранилище, гр. Ловеч
1) Кратко описание

ОБЕКТ: "Преустройство на сградата на Фондохранилището на Художествена галерия - Ловеч и Регионален историческия музей – Ловеч - бившата сграда на училище “Панайот Пипков” - Дейност ЗВIII-4.1.4 от Проект ЗВIII-4.1. “Основен ремонт, внедряване на мерки за енергийна ефективност и достъпна архитектурна среда на културна инфраструктура” от Индикативен списък за Зона за въздействие с публични функции с висока обществена значимост на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ: ГЕОДЕЗИЧЕСКА, АРХИТЕКТУРНА, КОНСТРУКТИВНА, ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ТОПЛОСНАБДЯВАНЕ, ОТОПЛЕНИЕ, ВЕНТИЛАЦИЯ И КЛИМАТИЗАЦИЯ, ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПРОЕКТ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71221000, 71222000

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на сгради
Архитектурно проектиране на външния изглед

3) Количество или обем

-изработване на работен проект; -изработване на технически паспорт

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20100 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Изработване на работен инвестиционен проект за реконструкция и рехабилитация, вкл. въвеждане на енергоспестяващо осветление на ул. „Крайречна“, ул. „Осъмска“ и ул. „Баховско шосе“
1) Кратко описание

ОБЕКТ: Реконструкция и рехабилитация, вкл. въвеждане на енергоспестяващо осветление на ул. „Крайречна“, ул. „Осъмска“ и ул. „Баховско шосе“, гр.Ловеч – Дейност ЗВІІ – 2.5. от Проект „Подобряване инфраструктурата на градската среда в икономическата зона“ от индикативния списък за Зона за въздействие с потенциал за икономическо развитие, в рамките на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ: ГЕОДЕЗИЧЕСКА, КОНСТРУКТИВНА, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ПЪТНА, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000

Описание:

Архитектурно проектиране

3) Количество или обем

Изработване на работен инвестиционен проект за реконструкция и рехабилитация, вкл. въвеждане на енергоспестяващо осветление на ул. „Крайречна“, ул. „Осъмска“ и ул. „Баховско шосе“

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
21000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г. 



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. „Тодор Кирков“
1) Кратко описание

ОБЕКТ: "Рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на площад „Тодор Кирков” – кв.”Вароша” град Ловеч” - Дейност ЗВIII-2.3.1 от Проект ЗВIII-2.3 “Рехабилитация на пешеходните зони в централна градска част” от индикативния списък за Зона за въздействие с публични функции с висока обществена значимост, в рамките на ИПГВР на град Ловеч ФАЗА: РАБОТЕН ПРОЕКТ ЧАСТИ: ГЕОДЕЗИЧЕСКА, АРХИТЕКТУРНА, КОНСТРУКТИВНА, ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ, ЕЛЕКТРИЧЕСКА, ПЛАН ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ, ПОЖАРНА БЕЗОПАСНОСТ, ПАРКОУСТРОЯВАНЕ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ, ОРГАНИЗАЦИЯ И БЕЗОПАСНОСТ НА ДВИЖЕНИЕТО, ПЛАН ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ОТПАДЪЦИ, СМЕТНА ДОКУМЕНТАЦИЯ

2) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71222000

Описание:

Архитектурно проектиране
Архитектурно проектиране на външния изглед

3) Количество или обем

Изработване на работен инвестиционен проект за рехабилитация и нови пространствени решения на пешеходната зона в централна градска част и рехабилитация на пл. „Тодор Кирков“

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
79000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 24.08.2015 г.