Версия за печат

00265-2014-0171

BG-Раднево: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: По техническите въпроси: Милен Йовчев - инженер енергетик, отдел "Енергиен"; Въпроси по процедурата: Георги Николов - експерт търговия, отдел "Търговски", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3054/; 0417 83305/3107/, E-mail: gnikolov@marica-iztok.com, Факс: 0417 83363

Място/места за контакт: отдел "Енергиен"; отдел "Търговски"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.marica-iztok.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"Мини Марица - Изток" ЕАД, ул."Георги Димитров" - №13, За: Нина Михайлова - завеждащ регистратура отдел „Търговски”, Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 83305/3323/

Място/места за контакт: стая № 609, етаж 6, регистратура на отдел „Търговски”

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на въглища или други твърди горива

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извършване на основен ремонт на трифазни асинхронни и синхронни ел. двигатели”– реф.№165/2014г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1
(относно категории услуги 1—27, моля, вижте приложения ХVІІА и ХVІІБ към Директива 2004/17/ЕО)
Място на изпълнение: Ремонта на ел. двигателите се извършва в база на Изпълнителя. Транспортирането на изделията подлежащи на ремонт от бази на Възложителя /рудник „Трояново - 1” – с.Трояново, рудник „Трояново - север”, – с.Ковачево и рудник „Трояново -3” – с.Медникарово/ до базата на Изпълнителя и обратно е за сметка и задължение на Изпълнителя.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Извършване на основен ремонт на ел. двигатели. Основния ремонт се извършва на аварирали ел. двигатели и/или на такива, на които е констатирано промяна на ел. параметри от номиналните. Поръчката се отнася за извършване на ремонт на цялата номенклатура (като мощност и напрежения) променливо токови ел. двигатели намиращи се в експлоатация в поделенията на дружеството. Трябва да се участва за цялостно изпълнение предмета на процедурата. Техническите изисквания и условията за изпълнение на поръчката са подробно описани в документацията за участие.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
500000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 4 500 лева или равностойността в евро. Представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. При банкова гаранция за участие срокът и на валидност е 210 дни след обявената дата за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от стойността му. Представя се преди подписване на договора и се връща в срок до 30 дни след изпълнението му. Когато гаранцията е под формата на паричен депозит, тя следва да се преведе по банкова сметка в лева – „Първа Инвестиционна Банка” АД, IBAN: BG10FINV915010BGN05J05, BIC: FINVBGSF или по банкова сметка в евро - „БНП ПАРИБА С.А." - клон София, IBAN: BG40BNPA94401420015010, BIC: BNPABGSX. Условията и образците на банковите гаранции са съгласно документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва до 30 (тридесет) календарни дни след изпълнение на услуга (поръчка), по предмета на договора, срещу представена фактура и одобрен от Възложителя междинен доклад. Срокът на плащане тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Офертата на всеки участник трябва да съдържа: 1. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от Участника. 2. Представяне на участника, което включва - посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър /ЗТР/, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждане на процедурата; 3. Декларация по чл.47, ал.9 - по приложен образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2, т.1, т.2 и т.4 от ЗОП се отстранява от участие. 4. При участници обединения - копие на договор за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което предствалява участниците в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва и представляващият. Освен договора, участникът да представи декларация, подписана от представляващите партньорите в обединението, в която се декларира разпределението на дейностите. 5. Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7. 6. Декларация за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка, и предвидените подизпълнители, ако има такива. 7. Декларация за приемане на условията в проекта на договора. 8. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Не се изискват.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Участниците да са извършили ремонт на поне 1 /един/ брой асинхронен или поне 1 /един/ брой синхронен ел. двигател с номинално напрежение по-голямо или равно на 6 000 V и мощност по-голяма или равна на 500 kW /доказва се с поне 1 /един/ брой удостоверение, издадено от получателя на услугата за извършен ремонт на асинхронни или синхронни ел. двигатели с номинално напрежение по-голямо или равно на 6 000 V и мощност по-голяма или равна на 500 kW/. 2. Участниците да притежават валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват по предмета на поръчката или такъв за производство на синхронни или асинхронни ел. двигатели. /Доказва се с копие на валиден сертификат, придружен с превод на български език./ 3. Участниците да разполагат с ремонтна база минимално оборудвана, както следва: - машина за изработка на меки секции; - машини за изработка, формиране и изолиране на твърди секции; - машини за балансиране на ротори от 30 до 3 000 кг; - пиролизна пещ за безкислородно изгаряне на изолациони системи от типа VPI, без повреждане на другите активни части – роторни, статорни пакети и токоснемащи части; - металообработващи машини необходими за извършване на механични обработки на на детайли с дължина до 4 000 мм и диаметър до 2 000 мм. /Доказва се с декларация от участника с посочени адрес на базата (тел., факс и лице за контакт) и оборудването изисквано от Възложителя - по образец на Възложителя/. 4. Участниците да разполагат с изпитвателна станция минимално оборудвана, както следва: - стенд за пускане и изпитване на ел.двигатели с навит или к.с. ротор с Uн =380/690V, 50 Hz; Pн до 315kW; - стенд за пускане и изпитване на ел.двигатели с навит ротор с Uн =500V,50 Hz; Pн до 400 kW; - стенд за пускане и изпитване на ел.двигатели с навит ротор с Uн =6000V,50 Hz; Pн до 1000 kW; - стенд за проверка на изолацията на секциите и на ел.двигателите. /Доказва се с декларация от участника с посочени адрес на изпитвателната станция (тел., факс и лице за контакт) и оборудването изисквано от Възложителя - по образец на Възложителя/. 5. На основание чл.68 от ЗОП Възложителя има право при необходимост да провери декларираните от участника обстоятелства.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

реф.№ 165/2014 г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.12.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.12.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.12.2014 г.  Час: 09:00
Място

Управление на дружеството, етаж 1, заседателна зала.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в раздел "Профил на купувача" на http://www.marica-iztok.com/bg/public_procedures.php. Всички решения и разяснения към настоящата процедура ще бъдат публикувани в профила на купувача. Документацията е безплатна. Възложителят я предоставя на хартиен носител на всяко лице, поискало това, като му я изпраща за негова сметка. За целта всеки участник писмено заявява на факс или по e-mail, точен адрес за кореспонденция за получаване на същата. Съгласно чл.58а от ЗОП обменът на информацията се извършва по пощата или по факс.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и всички следващи от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ