Версия за печат

00692-2014-0016

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 130367715

УМБАЛ "Света Анна" - София АД, ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1, За: Боян Авджийски/Евгени Чалов, България 1750, София, Тел.: 02 9759011, E-mail: pravisti_sv.anna@abv.bg, Факс: 02 9759011

Място/места за контакт: ж.к.Младост 1, ул. "Димитър Моллов" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sveta-anna.eu/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sveta-anna.eu/.

Електронен достъп до информация: http://www.sveta-anna.eu/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на специфични медицински изделия (консумативи) за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Света Анна" - София АД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
УМБАЛ "Света Анна" - София АД.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на специфични медицински изделия (консумативи) за нуждите на Клиника по кардиохирургия при УМБАЛ "Света Анна" - София АД по предварителна заявка, съгласно спецификация, приложена в документацията за участие в процедурата. Срокът за изпълнение на поръчката е 24 (двадесет и четири) месеца от подписването на договор при периодично извършващи се доставки, в зависимост от потребностите на Възложителя. Срокът на доставка е по предложение на участника в календарни дни, не по-малък от 1 календарен ден и не повече от 5 календарни дни от получаване на заявка от Възложителя. Оставащият срок на годност на медицинските изделия да е не по - кратък от 75 % от обявения от производителя към датата на доставката

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
119736 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 036 - 058716 от 18.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 186 - 327894 от 27.09.2014 г. 
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 118 - 209288 от 21.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: ДОП-64 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Консумативи за хемодиафилтрация
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сани мед" ЕООД, ЕИК: 121427533, ж.к. Яворов, бл. 52, ет. 3, Република България 1000, София, Тел.: 02 9879533, Факс: 02 9879533

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 110544 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 110544 BGN с ДДС 20%
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


Поръчка №: ДОП-63 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: Сетове за хирургична радиохреквентна аблация, епикарден електрод за постоянна кардиостимулация
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Интерагро-90" ЕООД, ЕИК: 175265750, ул. "Александър Стамболийски" №190, бл. 55, вх. Б, ап. 34, България 1000, София, Тел.: 0888 636033, Факс: 02 8573081

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9237.6 BGN с ДДС 20%
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9192 BGN с ДДС 20%
Брой години: 2
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1."Сани мед" ЕООД, ЕИК: 121427533 2.'Интерагро-90' ЕООД, ЕИК: 175265750