00189-2014-0010
Технически редакции | ||
07.11.2014 16:03 ч. : | 07/11/2014 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
07.11.2014 16:03 ч. : | 07/11/2014 16:02 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Севлиево: Проектиране и изпълнение
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Строителство
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Севлиево, пл. "Свобода" № 1, За: инж. Атанас Балауров, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396218, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sevlievo.bg/bg/article/1393/proejktirane-injenering-separaciq.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Севлиево, пл. "Свобода" № 1, За: Станимир Балджиев, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396122, Факс: 0675 32773
Място/места за контакт: Информационен центърРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
ИНЖЕНЕРИНГ -„ПРОЕКТИРАНЕ И СТРОИТЕЛСТВО НА СЕПАРИРАЩА ИНСТАЛАЦИЯ ЗА БИТОВИ ОТПАДЪЦИ - ГРАД СЕВЛИЕВО”
Възлагане на обществена поръчка
Обект на настоящата обществена поръчка е „СТРОИТЕЛСТВО” по смисъла на чл.3, ал.1, т.3 от ЗОП с наименование: Инженеринг -„Проектиране и строителство на сепарираща инсталация за битови отпадъци - град Севлиево” Изпълнението на поръчката включва следните видове дейности: • Изготвяне на идеен инвестиционен проект по всички части съгласно техническото задание за изпълнение на строителни и монтажни работи на обекта. • Изготвяне на работен инвестиционен проект по всички части съгласно техническото задание за изпълнение на строителни и монтажни работи на обекта и съгласуване на изготвения работен инвестиционен проект с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/ до степен на готовност за възлагане на извършването на оценка за съответствие по реда на чл.142, ал.6, т.1 от ЗУТ. • Изпълнение на строителни и монтажни работи на обекта. • Авторски надзор от проектантите, осъществяван по време на изпълнението на строителни и монтажни работи на обекта.
71320000, 45000000
Описание:
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката е свързано с : 1. разработване на идеен проект за изграждане на инсталация за сепариране на твърди битови отпадъци е цел повторната им употреба 2. разработване на работен проект на инсталацията за сепаририране 3. изграждане по одобрения работен проект на инсталацията за сепариране на ТБО 4. въвеждане в експлоатация на инсталацията за сепариране на ТБО.
НЕ
600
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранцията за участие в процедурата е в общ размер от 3 000 лева /три хиляди лева/. Представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Севлиево или чрез банков превод по банкова сметка на Община Севлиево: Банка: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600 или банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Задължането, усвояванетои освобождаването на гаранцията за участие е съгласно чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 2.Гаранцията за изпълнение е сума в размер на 3 % /три на сто/ от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя в една от следните форми: парична сума внесена в брой на касата на община Севлиево или чрез банков превод по банкова сметка на Община Севлиево: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600 или банкова гаранция.Oпределеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор за възлагане на обществената поръчка.
Обектът на настоящата поръчка е без осигурено финансиране. Всички плащания по договора се извършват при постъпване на финансови средства в бюджета на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящото направление. При липса на осигурено финансиране, изразяващо се в непостъпване на средства при ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по настоящото направление, за което обстоятелство изпълнителят е надлежно уведомен и е съставен съответен протокол за спиране на изпълнението, всички извършени от изпълнителя работи са за негова сметка. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, при наличие обстоятелствата по предходното изречение, не дължи заплащане на изработеното до момента, нито обезщетение от какъвто и да е характер, както и неустойки и лихви. Заплащането на цената на договора ще се извършва по банков път в български лева при условията, подробно описани в проекта на договор, при следната схема за плащане: •Авансово плащане по договора не се предвижда. •Окончателно плащане за изготвения и съгласуван с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/ идеен инвестиционен проект за изпълнение на СМР на обекта: се извършва в съответствие с Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, изготвена по образец № 3а, и приложената към нея Хонорар сметка за проектиране, изготвена по образец съгласно № 3б, в срок до 30 /тридесет/ кал. дни след приемането на изготвения и съгласуван идеен инвестиционен проект за обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с двустранно подписан приемно-предавателен протокол, и представяне фактура – оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Окончателно плащане за изготвения и съгласуван с всички компетентни органи и експлоатационни дружества /при необходимост/ работен инвестиционен проект за изпълнение на СМР на обекта до степен на готовност за възлагане на извършването на оценка за съответствие по реда на чл.142, ал.6, т.1 от ЗУТ се извършва в съответствие с Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, изготвена по образец № 3а, и приложената към нея Хонорар сметка за проектиране, изготвена по образец № 3 б, в срок до 30 /тридесет/ кал. дни след приемането на изготвения и съгласуван работен инвестиционен проект за обекта от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, удостоверено с двустранно подписан приемно-предавателен протокол, и представяне на фактура–оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Междинни плащания за действително извършени и актувани строителни и монтажни работи се извършват в съответствие с Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, изготвена по образец № 3а, на база единичните цени съгл. изготвения, съгласуван и одобрен за обекта Работен инвестиционен проект, ведно с приложените подробни КСС и анализи на единичните цени, които стават неразделна част от договора за изпълнение, в срок до 30 /тридесет/ кал. дни след изпълнението на съответните СМР и представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгл. Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, протокол/акт обр. 19 за извършени СМР и отчет за действително извършените разходи за изпълнение на СМР, подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и надлежно оформена фактура–оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Общият размер на междинните плащания за изпълнените СМР е до 80 % /осемдесет на сто/ от стойността им по договора. •Окончателното разплащане за изпълнените СМР се извършва след приспадане на извършените междинни плащания за дейността в съответствие с Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, изготвена по образец № 3а, и на база единичните цени съгл. изготвения, съгласуван и одобрен за обекта Работен инвестиционен проект, ведно с приложените подробни КСС и анализи на единичните цени, които стават неразделна част от договора, в срок до 30 /тридесет/ кал. дни след завършване и предаване на обекта, удостоверено надлежно с представяне на съответните надлежно оформени актове и протоколи съгл. изискванията на Наредба №3, Продължава в т.ІІІ.1.4)
І.Продължение от раздел ІІІ.1.2) акт. Обр. 15, протокол/акт обр. 19 за извършени СМР и отчет за действително извършените разходи за изпълнение на СМР, подписани от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и извършващите строителен и авторски надзор на обекта, сметка за изплащане на СМР, подписана и одобрена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, и след представяне на надлежно оформена фактура – оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. •Окончателното заплащане за действително осъществения авторски надзор при изпълнението на строителните и монтажни работи на обекта се извършва в съответствие с Ценово предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, изготвена по образец № 3 а и приложения към нея План - сметка за авторски надзор, изготвен по образец № 3в, в срок до 30 /тридесет/ кал. дни след завършване и предаване на обекта, представяне на двустранно подписан приемно-предавателен протокол, съответни доклади/протокол, извлечение от Заповедната книга и надлежно оформена фактура – оригинал от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. ІІ.1. Участникът следва да притежава валиднa/и застраховка/и за професионална отговорност на лицата, които ще осъществяват проектирането, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. 2.Участникът следва да притежава валиднa/и застраховка/и за професионална отговорност на лицата, които ще осъществяват строителството, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Република България, застраховките за професионална отговорност следва да бъдат съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Р. България застраховките за професионална отговорност следва да бъдат еквивал. на тези по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направени съгл. законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника. Минималната застрахователна сума по застраховката/ите трябва да е в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството–да отговаря минимум за проектиране на строежи от втора категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2 от ЗУТ. ІІІ.Участниците могат да получат необходимата информация: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2 ; Телефон: 8119 443. ІV.ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на услугата или строителството, при което да е налице необходимост повторно услуги или строителни и монтажни работи да се извършат от същия изпълнител, да възложи повторните услуги и СМР чрез процедурата на договаряне без обявление по реда на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да определи точната стойност на повторното възлагане, в рамките на допустимата по закон прогнозна стойност за избор на процедура, предвидена при определяне на стойността на настоящата поръчка.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
180
в Зала 202 на 2 етаж на административната сграда на община Севлиево, находяща се в гр. Севлиево на пл. Свобода №1.
участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата на Общината.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
І.Продължение от раздел ІІІ.2.3) Минимални изисквания:б) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгл. ЗППК; в) да има не по-малко от 5 /пет/ год. стаж по специалността;3.8. ВиК инженер–1 бр., който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър, специалност водоснабдяване и канализация или еквивал.;б) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгл. ЗППК;в) да има не по-малко от 5 /пет/ год. стаж по специалността;3.9. Пътен инженер–1 бр., който да отговаря на следните минимални изисквания:а) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър, специалност пътно строителство или еквивалентна;б) да притежава пълна проектантска правоспособност по ЗКАИИП, респ. призната професионална квалификация съгл.ЗППК;в) да има не по-малко от 5 /пет/ год. стаж по специалността;4.Участникът трябва да разполага с ръководен строителен състав, включващ минимум 4 /четири/ специалисти:4.1.Главен ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания:a) да притежава диплома за завършено висше образование, образователна степен магистър, специалност промишлено и гражданско строителство, строителство на сгради и съоръжения или еквивал., квалификация инженер;б) да притежава професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 10 /десет/ год.4.2. Технически ръководител на обекта, който да отговаря на следните изисквания: а) да отговаря на изискванията по чл. 163а от ЗУТ, а именно да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или диплома за средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „архитектура и строителство“ и „техника“ или еквивалентна;б) да притежава професионален опит в сферата на строителството не по-малко от 5 /пет/ год.4.3. Специалист по контрола на качеството, който да отговаря на следните изисквания:а) да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „осъществяване на контрол върху качеството в строителството“ или еквивал.;4.4. Координатор по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на/ЗЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ, който да отговаря на следните изисквания:а) да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивал. документ за упражняване на позицията „координатор по ЗБУТ“ или еквивал.;2.5. Изискване за съответствие на участниците със стандарти за системи за управление на качеството, околната среда, здравословни и безопасни условия на труд:5.1. Участникът следва да е внедрил и да прилага в проектантската си дейност система за управление на качеството по стандарт ISO 9001, за което да има издаден валиден сертификат с предмет, съдържащ проектиране, или еквивалентен.5.2. Участникът следва да е внедрил и да прилага в строителната си дейност системи за управление на качеството, околната среда, здравословни и безопасни условия на труд, съответно по стандарти, както следва: ISO 9001, ISO 14001 и BS OHSAS 18001, за което да има издадени валидни сертификати с предмет, съдържащ строителство, или еквивалентни. ІІ.Сроковете в настоящата процедура са съобразени с предоставяната от чл.64, ал.3 от ЗОП правна възможност, предвид изпращане на настоящото обявление по електронен път, както и предоставяне на документацията в пълен обем, в ел. вид на интернет страницата на Възложителя:www.sevlievo.bg, секция „Профил на купувача“, раздел „Община Севлиево“, „Процедури“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.
07.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ