Версия за печат

00530-2014-0116

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Емил Диков - началник сектор УИ, дирекция ИСМБП в ЦУ на НАП, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция ИСМБП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Продължаване правото на ползване на Linux за нуждите на НАП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
административната сграда на ЦУ на НАП, гр.София, бул. „Княз Ал. Дондуков” № 52.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е: „Продължаване на правото за ползване на Linux за нуждите на НАП”. Правото на ползване се продължава чрез осигуряване на поддръжка на 70 броя лицензи за операционна система: 1. SUSE Linux Enterprise Server x86, AMD64&iNTEL64 (1-2 CPU Sockets, Standard, Support 1 Physical, 3 Year) – 55 броя; 2. SUSE Linux Enterprise Server x86, AMD64&iNTEL64 (4 CPU Sockets, Standard, Support 1 Physical, 3 Year) – 15 броя.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72267100

Описание:

Услуги по поддържане на софтуер на информационните технологии

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
211900 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 075449 от 05.03.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 128 - 229003 от 08.07.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 180 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

12.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Прайм Технолоджис" ЕООД, ЕИК131056539, кв. Павлово, ул. Купените №10, Република България 1618, София, Тел.: 02 9581066, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 02 9581464

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 225000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 211900 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Сроковете за изпълнение на договора са както следва: 1. Срок за предоставяне на ключа/кода за достъп: ключа/кода за достъп следва да бъде предоставен на 18.12.2014 г. 2. Срок за ползване на софтуера: 36 месеца, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол за предоставяне на ключа/кода за достъп.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Участници в процедурата: 1. „Евриста” ЕООД; 2. „Прайм Технолоджис” ЕООД; 3. „Интепро Солюшънс“ ООД.