Версия за печат

00267-2014-0053

BG-Пловдив: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471504

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" № 1, За: Николай Чунчуков - ръководител проект, Милка Тодорова - юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 601060; 032 601083, E-mail: iztochen_bg@abv.bg, Факс: 032 631610

Място/места за контакт: Зам. кмет на район "Източен"; началник отдел АПО, К и ЧР" на район "Източен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/.

Електронен достъп до информация: http://www.plovdiv.bg/announcements/buyers-profile/procurement/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Организиране и провеждане на обучения по „Ефективно лидерство”, „Лична ефективност”, „Екипна ефективност” и „Бизнес администрация с фокус върху компютърни умения за напреднали – MS Word, MS Excel и MS Power Point” за изпълнение на проект: „Общинската районна администрация – с подобрени управление, умения и ефективност”, изпълняващ се в рамките на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13–22-98 от 13.12.2013 г., с бенефициент община Пловдив, финансиран по бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24 (24 - Образователни услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Обученията „Ефективно лидерство“, „Екипна ефективност“, „Бизнес администрация с фокус върху компютърни умения за напреднали – MS Word, MS Excel и MS Power Point“ ще се провеждат на територията на гр. Пловдив, а обучението „Лична ефективност“ – ще се провежда изнесено на не повече от 300 км. от гр. Пловдив.
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Настоящата обществена поръчка включва организиране и провеждане на четири броя обучения, както следва:: 1. организиране и провеждане на обучение по „Ефективно лидерство” за 8 /осем/ броя служители на Район „Източен“ – Община Пловдив; 2. организиране и провеждане на обучение по „Лична ефективност”, изнесено за 40 /четиридесет/ броя служители на Район „Източен“ – Община Пловдив; 3. организиране и провеждане на обучение по „Екипна ефективност” за 20 /двадесет/ броя служители на Район „Източен“ – Община Пловдив; и 4. организиране и провеждане на обучение по „Бизнес администрация с фокус върху компютърни умения за напреднали – MS Word, MS Excel и MS Power Point” за 10 /десет/ броя служители на Район „Източен“ – Община Пловдив. Обученията се провеждат по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ рег. № 13–22-98 от 13.12.2013 г. на Община Пловдив, по проект „Общинската районна администрация – с подобрени управление, умения и ефективност“, финансиран по Бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

80570000

Описание:

Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
44000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател К1– „Предлагана цена“ ; тежест: 30
Критерий: Показател К2 – „Срок за организиране на обучение“; тежест: 40
Критерий: Показател К3– „Категория звезди на хотела“ ; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 097 - 169805 от 21.05.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 14ДГ1331 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

02.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

9

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

”ЕВРО–АЛИАНС” ООД, с ЕИК: 115302753, гр. Пловдив 4003, област Пловдив, община Пловдив, район „Северен”, ул. „Самара” № 13, Република България 4000, гр. Пловдив, Тел.: 0888 641636, E-mail: evroalians@abv.bg, Факс: 032 626204

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 44000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката е във връзка с изпълнение на проект: „Общинската районна администрация – с подобрени управление, умения и ефективност”, изпълняващ се в рамките на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с рег. № 13–22-98 от 13.12.2013 г., с бенефициент община Пловдив, финансиран по бюджетна линия BG051PO002/13/2.2-11, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси”, Подприоритет 2.2 „Компетентна и ефективна държавна администрация”, по Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. ”ГИНКА ЦАНЕВА - РАГИНА” ЕТ, с ЕИК 201282476, със седалище: гр. Русе, и адрес на управление: ул. ”Александровска” № 97, вх. В, ет. 8, ап. 21, представлявано и управлявано от Гинка Владимирова Цанева, в качеството й на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 312 от 23.06.2014 г., с час на подаване: 11:05 часа; 2. „САЛВАТОР” ЕООД, с ЕИК 112515468, със седалище: гр. Пазарджик, и адрес на управление: ул. ”Любен Боянов” № 2, представлявано и управлявано от Соня Маргаритова Гаджанова, в качеството й на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 314 от 25.06.2014 г., с час на подаване: 11:35 часа; 3. „ЧАСТЕН ПРОФЕСИОНАЛЕН КОЛЕЖ ОМЕГА” ЕООД, с ЕИК 160003984, със седалище: гр. Пловдив, и адрес на управление: ул. ”Колю Фичето” № 7А, представлявано и управлявано от Мариос Георгиу Катичотис, в качеството му на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 317 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 09:39 часа; 4. ОБЕДИНЕНИЕ „ПЕРСОНАЛ КОНСУЛТ – БИЗНЕС ЗНАНИЯ” с упълномощен водещ член ЕТ «Персонал Консулт - Ганчо Попов», с ЕИК 040188503, със седалище: гр. София, и адрес на управление: ул. ”Драгоман” № 16, представлявано и управлявано от Ганчо Иванов Попов, в качеството му на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 318 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 11:02 часа; 5. „ИЮ КОНСУЛТ” ООД, с ЕИК 175316764, със седалище: гр. София, и адрес на управление: ул. ”Николай Хайтов” № 3А, ет. 1, представлявано и управлявано от Миглена Любомирова Иванова, Латинка Георгиева Ревалска и Деница Георгиева Николова, в качеството им на управители, заедно и поотделно. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 319 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 11:23 часа; 6. „Е - ТУРС” ООД, с ЕИК 200374418, със седалище: гр. Варна, и адрес на управление: ул. ”Оборище” № 13А, представлявано и управлявано от Павлина Чернева Алексиева, в качеството й на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 320 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 12:58 часа; 7. „ТЕЗА” ЕООД, с ЕИК 030272497, със седалище: гр. София, и адрес на управление: ж.к. «Младост» № 1, блок 54 А, партер, представлявано и управлявано от Янко Манолов Илиев, в качеството му на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 321 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 13:07 часа; 8. ЦЕНТЪР ЗА ПРОФЕСИОНАЛНО ОБУЧЕНИЕ КЪМ „РУВЕКС” АД, с ЕИК 131460040, със седалище: гр. София, и адрес на управление: бул. «Александър Малинов» № 41, представлявано и управлявано от Борис Венциславов Славчев, в качеството му на изпълнителен директор. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 322 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 14:26 часа; 9. „ЕВРО - АЛИАНС” ООД, с ЕИК 115302753, със седалище: гр. Пловдив, и адрес на управление: ул. «Самара» № 13, представлявано и управлявано от Стела Дамянова Коева, в качеството й на управител. Участникът е подал оферта за участие с вх. № 7000 – 323 от 26.06.2014 г., с час на подаване: 16:11 часа;