Версия за печат

01558-2014-0026

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: Боян Сотиров: инж. Николай Бараков, Република България 1080, София, Тел.: 0889 355263; 0888 221099, E-mail: bsotirov@bdz.bg

Място/места за контакт: отдел "обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=f_procedures.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на комуникационно оборудване".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Република България, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на комуникационно оборудване".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

32420000

Описание:

Мрежово оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно "Спецификация за комуникационно оборудване" Приложение № 8.1 от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
283000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

35


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Условия и размер на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора: 1.1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата или парична сума, внесена по сметка на „БДЖ-Товарни превози”, в лева, в “УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Доставка на комуникационно оборудване” за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията за участие е в размер на 2 830 лв. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.2. Гаранция за изпълнение: Участниците, определени за изпълнители на обществената поръчка, представят на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 5 % от съответната, дължима от съответния Възложител, стойност на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: във вид на безусловна и неотменяема банкова гаранция или депозит по банкови сметки на Възложителите: - "Холдинг БДЖ" ЕАД- ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG 77 BPBI 7924 1064 2958 04 BIC:BPBIBGSF, - "БДЖ-Товарни превози" ЕООД - “УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Цените на комуникационното оборудване са по ценова листа, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение № 9, неразделна част от договора, и не подлежат на увеличение по време на изпълнение на договора и са валидни за срока на действие на договора. 2.Всеки един от ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ се задължава в срок до 30 /тридесет/ дни от датата на получаване на фактура да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, аванс представляващ 30% /тридесет процента/ от общата стойност на стоките, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение № 9, неразделна част от договора. Плащането се извършва след получаване на оригинални фактури за дължимите суми от всеки един от Възложителите, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателното плащане на останалите 70% /седемдесет процента/ от цената на съответно доставените стоки се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от датата на получаване на фактура за съответната партида и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи: - приемо-предавателен протокол /оригинал/, надлежно подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и всеки един от ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ; - оригинални фактури, издадени както следва за: - “Холдинг БДЖ” EАД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ – инж. Християн Бориславов Кръстев – Изпълнителен директор; - “БДЖ-Товарни превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Друмев Друмев - Управител; - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Николов Георгиев – Управител, които освен задължителните реквизити да съдържат: № и предмет на договора; - гаранционни карти. 4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оферта може да представи всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, което отговаря на изискванията, посочени в Закона за обществени поръчки и на предварително обявените от Възложителя условия в документацията за участие. 2. Документи, които участниците задължително следва да представят: 2.1. Посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; Когато участникът е обединение – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участника в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият; Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т. 2.1 се представя в официален превод, а документите, които са на чужд език, се представят и в превод. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, в официален превод, съгласно §1, т.16а от ДР на ЗОП. 2.2. Заверено копие от удостоверение за регистрация по ЗДДС (идентификационен № по ДДС). При липса на регистрация следва да се представи декларация за липса на посоченото обстоятелство в оригинал. 2.3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата /оригинал/ – представя се, когато офертата не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата /упълномощен и упълномощител/, както и изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. 3. Декларации: 3.1. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП /оригинали/ - попълват се по приложения образец /Приложение № 3/ към настоящата документация и се подписват от лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. 3.2. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП - /оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията – Приложение № 4; 3.3. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП - /оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията – Приложение № 5; 3.4. Декларация по Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици /оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията – Приложение № 7 3.5. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - /оригинал/, попълнена и подписана от представляващия участника, съгласно образеца към документацията – Приложение № 12.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, удостоверение издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставка - Приложение № 2. Критерий за допустимост: Участникът следва през последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, да притежава опит в изпълнението на минимум 3 (три) доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката. За изпълнени договори се считат тези, които са приключили в рамките на посочения период, независимо от датата на тяхното сключване. *Под доставка „сходна" с предмета на обществената поръчката следва да се разбират дейности, свързани с изпълнението на договори, включващи поотделно или в комбинация следните основни дейности: доставка, инсталация, конфигурация, гаранционна поддръжка на комуникационно оборудване. 2. Участниците в процедурата следва да са сертифицирани по стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент)с обхват проектиране, разработване, изграждане, внедряване и поддръжка на информационни и комуникационни системи или еквивалент. Наличието на това обстоятелство се доказва с представяне на валиден към датата на подаване на офертата, сертификат, издаден от акредитирани институции - заверено от участниците копие. 3 Участниците в процедурата следва да са сертифицирани по стандарт за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 (или еквивалент) с обхват, защита на всички типове информация в сферата на информационните и комуникационни системи или еквивалент. Наличието на това обстоятелство се доказва с представяне на валиден към датата на подаване на офертата на сертификат, издаден от акредитирани институции - заверено от участниците копие. 4. Участниците трябва да са производители или да са оторизирани от производителя или негов представител да предлагат оборудване на този/тези производител/и. За доказване на това изискване се представя оторизационно писмо от производителя, ако участникът не е производител, че участникът е упълномощен да предлага техниката, конкретно за настоящата процедура. 5. Участниците следва да имат най-високо ниво на партньорство с производителя на предлаганото от тях комуникационно оборудване. Наличието на това обстоятелство се доказва с копие на актуален сертификат или друг документ издаден от производителя. 6. Декларация от участника, че предлаганата техника притежава сертификат за безопасност “CE Mark” или еквивалентен. 7. Декларация от участника, че предлаганото оборудване ще бъде ново, неупотребявано и ща бъде в срок на актуална сервизна поддръжка. 8. Декларация от участника, че разполага с поне 1 сервизен център на територията на гр. София за осигуряване на техническа поддръжка с включени адреси и лица за контакт. 9. Декларация от участника, че разполага с техническа поддръжка в работния интервал 24 часа 7 дни в седмицата, helpdesk (дружество за помощ), работеща trouble ticket (съобщения за проблеми) система и ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. 10. Декларация от участника, че ще осигури минимум 36 месечно гаранционно обслужване на доставеното оборудване, считано от датата на доставка. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 12.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

При поискване Документацията може да се предостави и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3 или по банкова сметка на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД в - “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ в деловодството на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 10.00 часа до 16.00 часа. Единична цена на документацията - 5.00 лева. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или изрично упълномощени техни представители, за което се представя пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват на отварянето на заявленията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващият/те участника представят документ за самоличност; За упълномощени представители на участник – документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно от съответния участник; За представители на средства за масово осведомяване – служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата, на което има право да присъства; Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица представят – документ за самоличност, пълномощно и копие на документ за образуване на обединението. Чуждестранните участници представят копие на документа за образуване на обединението и пълномощно на съответния език и в превод на български; Чуждестранните лица представят съответните документи на съответния език и в превод на български.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията., бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ