01558-2014-0026
Технически редакции | ||
06.11.2014 12:24 ч. : | 06/11/2014 12:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2014 12:24 ч. : | 06/11/2014 12:00 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"БДЖ-Товарни превози" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: Боян Сотиров: инж. Николай Бараков, Република България 1080, София, Тел.: 0889 355263; 0888 221099, E-mail: bsotirov@bdz.bg
Място/места за контакт: отдел "обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адрес на профила на купувача: http://bdz.bg/novini.php?type=f_procedures.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на комуникационно оборудване".
Възлагане на обществена поръчка
„Доставка на комуникационно оборудване".
32420000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съгласно "Спецификация за комуникационно оборудване" Приложение № 8.1 от документацията за участие в процедурата.
НЕ
35
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Условия и размер на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора: 1.1. Гаранция за участие: Гаранцията за участие се представя по избор на участника под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 60 (шестдесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата или парична сума, внесена по сметка на „БДЖ-Товарни превози”, в лева, в “УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Гаранция за участие в открита процедура по ЗОП с предмет: „Доставка на комуникационно оборудване” за нуждите на "Холдинг БДЖ" ЕАД, "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД и "БДЖ-Товарни превози" ЕООД. Гаранцията за участие е в размер на 2 830 лв. За задържането и освобождаването на гаранциите за участие се прилагат разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 1.2. Гаранция за изпълнение: Участниците, определени за изпълнители на обществената поръчка, представят на всеки от Възложителите гаранция за изпълнение, в размер на 5 % от съответната, дължима от съответния Възложител, стойност на договора без ДДС. Гаранциите се представят в една от следните форми: във вид на безусловна и неотменяема банкова гаранция или депозит по банкови сметки на Възложителите: - "Холдинг БДЖ" ЕАД- ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ, IBAN BG 77 BPBI 7924 1064 2958 04 BIC:BPBIBGSF, - "БДЖ-Товарни превози" ЕООД - “УниКредит Булбанк” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF, - "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - ОББ клон Света София IBAN BG 57 UBBS 8002 1052 2265 20, BIC UBBSBGSF, със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане срока на договора.
1. Цените на комуникационното оборудване са по ценова листа, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, Приложение № 9, неразделна част от договора, и не подлежат на увеличение по време на изпълнение на договора и са валидни за срока на действие на договора. 2.Всеки един от ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ се задължава в срок до 30 /тридесет/ дни от датата на получаване на фактура да заплати на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, аванс представляващ 30% /тридесет процента/ от общата стойност на стоките, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ – Приложение № 9, неразделна част от договора. Плащането се извършва след получаване на оригинални фактури за дължимите суми от всеки един от Възложителите, издадени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 3. Окончателното плащане на останалите 70% /седемдесет процента/ от цената на съответно доставените стоки се извършва в срок до 30 /тридесет/ дни от датата на получаване на фактура за съответната партида и представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи: - приемо-предавателен протокол /оригинал/, надлежно подписан от представители на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и всеки един от ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ; - оригинални фактури, издадени както следва за: - “Холдинг БДЖ” EАД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ – инж. Християн Бориславов Кръстев – Изпълнителен директор; - “БДЖ-Товарни превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Друмев Друмев - Управител; - “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД с адрес – 1080 София, ул. “Иван Вазов” №3, МОЛ - инж. Георги Николов Георгиев – Управител, които освен задължителните реквизити да съдържат: № и предмет на договора; - гаранционни карти. 4. Всяко плащане ще се извършва посредством банков превод по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Доказателства за икономическо и финансово състояние – годишен финансов отчет или някоя от съставните му части, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
1. Списък на доставките по чл. 51, ал. 1, т. 1 от ЗОП, които са с еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, удостоверение издадено от получателя или компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за доставка - Приложение № 2. Критерий за допустимост: Участникът следва през последните три години, считано до срока за подаване на оферти в настоящата процедура, да притежава опит в изпълнението на минимум 3 (три) доставки с предмет, сходен с предмета на поръчката. За изпълнени договори се считат тези, които са приключили в рамките на посочения период, независимо от датата на тяхното сключване. *Под доставка „сходна" с предмета на обществената поръчката следва да се разбират дейности, свързани с изпълнението на договори, включващи поотделно или в комбинация следните основни дейности: доставка, инсталация, конфигурация, гаранционна поддръжка на комуникационно оборудване. 2. Участниците в процедурата следва да са сертифицирани по стандарт за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалент)с обхват проектиране, разработване, изграждане, внедряване и поддръжка на информационни и комуникационни системи или еквивалент. Наличието на това обстоятелство се доказва с представяне на валиден към датата на подаване на офертата, сертификат, издаден от акредитирани институции - заверено от участниците копие. 3 Участниците в процедурата следва да са сертифицирани по стандарт за управление на информационната сигурност ISO 27001:2005 (или еквивалент) с обхват, защита на всички типове информация в сферата на информационните и комуникационни системи или еквивалент. Наличието на това обстоятелство се доказва с представяне на валиден към датата на подаване на офертата на сертификат, издаден от акредитирани институции - заверено от участниците копие. 4. Участниците трябва да са производители или да са оторизирани от производителя или негов представител да предлагат оборудване на този/тези производител/и. За доказване на това изискване се представя оторизационно писмо от производителя, ако участникът не е производител, че участникът е упълномощен да предлага техниката, конкретно за настоящата процедура. 5. Участниците следва да имат най-високо ниво на партньорство с производителя на предлаганото от тях комуникационно оборудване. Наличието на това обстоятелство се доказва с копие на актуален сертификат или друг документ издаден от производителя. 6. Декларация от участника, че предлаганата техника притежава сертификат за безопасност “CE Mark” или еквивалентен. 7. Декларация от участника, че предлаганото оборудване ще бъде ново, неупотребявано и ща бъде в срок на актуална сервизна поддръжка. 8. Декларация от участника, че разполага с поне 1 сервизен център на територията на гр. София за осигуряване на техническа поддръжка с включени адреси и лица за контакт. 9. Декларация от участника, че разполага с техническа поддръжка в работния интервал 24 часа 7 дни в седмицата, helpdesk (дружество за помощ), работеща trouble ticket (съобщения за проблеми) система и ясна схема за реакция и своевременно отстраняване на възникнали проблеми. 10. Декларация от участника, че ще осигури минимум 36 месечно гаранционно обслужване на доставеното оборудване, считано от датата на доставка. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Приложение № 12.
НЕ
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
НЕ
ДА
При поискване Документацията може да се предостави и на хартиен носител, като в този случай се заплаща в касата на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3 или по банкова сметка на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД в - “УНИКРЕДИТ БУЛБАНК” АД, гр. София, IBAN BG02 UNCR 7000 1501 0062 61, BIC: UNCRBGSF в лева и се получава срещу представен платежен документ в деловодството на „БДЖ – Товарни превози” ЕООД, гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3, всеки работен ден от 10.00 часа до 16.00 часа. Единична цена на документацията - 5.00 лева. без ДДС.
Български
150
гр. София, ул. "Иван Вазов" № 3.
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или изрично упълномощени техни представители, за което се представя пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим на достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват на отварянето на заявленията е необходимо да представят следните документи: За участници в процедурата – представляващият/те участника представят документ за самоличност; За упълномощени представители на участник – документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно от съответния участник; За представители на средства за масово осведомяване – служебна карта или друг документ, удостоверяващ служебното положение, по силата, на което има право да присъства; Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица представят – документ за самоличност, пълномощно и копие на документ за образуване на обединението. Чуждестранните участници представят копие на документа за образуване на обединението и пълномощно на съответния език и в превод на български; Чуждестранните лица представят съответните документи на съответния език и в превод на български.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията., бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
06.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ