00267-2014-0102
Технически редакции | ||
06.11.2014 10:14 ч. : | 06/11/2014 10:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
06.11.2014 10:14 ч. : | 06/11/2014 10:09 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Пловдив: 13 - Рекламни услуги
Услуги
Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" 1, За: Елена Янева - юрисконсулт в дирекция "Обществени поръчки", България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656726, E-mail: otdel_op@abv.bg, Факс: 032 656760
Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: plovdiv.bg.
Адрес на профила на купувача: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141031liQm128316.
Електронен достъп до информация: http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20141031liQm128316.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Обшина Пловдив, пл."Стефан Стамболов" 1, За: ., България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656725
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като туристическа и инвестиционна дестинация на национално ниво, по две обособени позиции.“
Обявлението обхваща обществена поръчка
„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като туристическа и инвестиционна дестинация на национално ниво, по две обособени позиции.“
79341000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
„Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като туристическа и инвестиционна дестинация на национално ниво, по две обособени позиции.“ Поради спецификата на отделните целеви групи, се очаква да бъдат планирани и осъществени две отделни интегрирани кампании, а именно: Обособена позиция № 1 – „Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като туристическа дестинация на национално ниво.“ Обособена позиция № 2 - „Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като инвестиционна (бизнес) дестинация на национално ниво.“
НЕ
НЕ
3
Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора се представят в една от следните форми: - парични сума, внесена по сметката на Община Пловдив; - безусловна и неотменяема банкова гаранция. В документа за гаранция следва изрично да е посочено наименованието на поръчката, съответно на договора. Участниците в обществената поръчка и определеният изпълнител избират сами формата на гаранцията – парична сума или банкова гаранция. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участника/изпълнителя. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите, съгласно чл.62 и 63 от ЗОП, без да дължи лихви за периода, през които средства законно са престояли при него. Банкова сметка на община Пловдив за внасяне на парични гаранции: обслужваща банка: ТБ ИНВЕСТБАНК АД – КЛОН ПЛОВДИВ банкова сметка : BG57IORT73753302000003 банков код: IORTBGSF Гаранция за участие. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: за обособена позиция 1 - 3000 (три хиляди) лева, и за обособена позиция 2 – 1000 (хиляда) лева и се представя задължително от всеки участник в процедурата. В случай че се представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок не по-малко от 200 (двеста) календарни дни от крайния срок за подаване на оферти. Възложителят има право до решаване на спора да задържи гаранцията за участие на кандидат или участник в процедура за възлагане на обществена поръчка, който обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: -оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; -е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по предходните две точки, когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 4% (четири процента) от стойността на договора без ДДС, за съответната обособена позиция и се представя задължително от определения за изпълнител участник при сключването на договора. Гаранцията за изпълнение се задържа, усвоява и освобождава при условията и сроковете на проекта на договор за съответната обособена позиция.
Средставата се осигуряват от бюджета на община Пловдив.
ДА
Ще бъде отстранен от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 , без буква "е", т.2, т.3 и т.4, ал.2, т.1 и 5 и ал.5 от ЗОП. - за когото се установи наличие на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7 от ЗОП, и на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП.
Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик. Пликът съдържа запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Плик № 1 „Документи за подбор“ със следното съдържание: -1- Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника (в оригинал) -2- Оферта – по приложения към документацията образец -3- Декларация с административни сведения за участника (в оригинал) -4- Представяне на участника, което включва: -4.1- посочване на единен идентификационен код по чл.23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът в установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата; -4.2 - декларация по чл.47, ал.9 от ЗОП – по образец -5- Копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият (в случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице). -6-Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява Участника – оригинал (когато участникът не се представлява от лицата, посочени със съответните пълномощия в документа за регистрация) -7- Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума в размер на за обособена позиция 1 - 3000 лв., за обособена позиция 2 - 1000 лв. -8- Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника по чл.51 от ЗОП, доказващи съответствието му с критериите за подбор и съответните минимални изисквания към тях (посочени в III.2.3). Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. -9- Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл.55, ал.7, както и за липса на обстоятелство по чл.8, ал.8, т.2 – по приложения към документацията образец; -10-Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП – за ползване/неизползване на подизпълнители и списък с имена им, с посочване на видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответстващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка – по приложения към документацията образец. -11-Декларация за съгласие за участие като подизпълнител – попълва се, подписва се от представляващия подизпълнител и се подпечатва – по приложения към документацията образец. -12-Декларация за приемане на условията в проекта на договора, за обособена позиция 1 и обособена позиция 2 – по приложения образец. Плик № 2 „Предложение за изпълнение на поръчката“ за всяка обособена позиция поотделно. Участникът представя попълнен документ „техническо предложение“ за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Плик № 3 „Предлагана цена“ за всяка обособена позиция поотделно. Участникът представя попълнен документ „ценово предложение“ за обособена позиция № 1 и обособена позиция № 2. Участникът трябва да подаде оферта и за двете обособени позиции; Участникът трябва да представи Плик № 1 и за двете обособени позиции поотделно. Участникът следва да представи Плик № 1 с надпис „Документи за подбор“ за всяка обособена позиция поотделно, като документите изискани от Възложителя, отнасящи се до административното съответствие и допустимостта на участниците се поставят само в Плик № 1 за обособена позиция № 1, а Плик № 1 за обособена позиция № 2 следва да съдържа списък на изискуемите документи, в който е отбелязано, че същите се намират в Плик № 1 за обособена позиция № 1. Пликове № 2 и № 3 се представят за всяка от позициите съгласно чл.57, ал.3 от ЗОП.
Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Възложителят не поставя изискване за икономически и финансови възможности.
Участникът следва да представи: 1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга. Доказателство за извършената услуга се предоставя под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата. (свободен текст) 2.Декларация – списък на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, с посочване на образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на тези лица. (свободен текст) 3.Декларация на всеки един от експертите, част от екипа, за ангажираност и принадлежност към поръчката (свободен текст).
1. Участникът в процедурата, през последните три години, считано до крайната дата за подаване на оферти, следва да е изпълнил/реализирал минимум 2 (две) интегрирани комуникационни кампании с национален обхват, включващи поне три от следните дейности – разработване на идейна концепция, реклама в медиите, интернет активности, организиране на събития, връзки с медиите и др., на обща стойност близка до прогнозната стойност на поръчката, но не по-ниска от 500 000 лв. без ДДС, сходни с предмета/обхвата на поръчката. 2.Участникът следва да декларира възможност за работа на екип от компетентни специалисти. Следва да бъдат предложени квалифицирани експерти в зависимост от потребностите за успешното изпълнение на задачата. Съчетанието от специфичните умения на експертите трябва да позволява предоставянето на всички заявени услуги в процеса на изпълнение на договора. Ключовите експерти трябва да отговарят на следните изисквания: • Ръководител екип - минимум 7 (седем) години опит в управлението на интегрирани комуникационни кампании на национално ниво. Експертът да е участвал в управлението на поне три интегрирани кампании на национално ниво, включващи минимум три от следните практики – идейни разработки, медийна реклама, онлайн активности, ПР, организиране на събития. Образование – магистърска степен в някоя от следните области: реклама и дизайн, обществена комуникация, ПР, маркетинг или друга сходна с предмета/обхвата на поръчката дисциплина. Отлично владеене на английски език. • Експерт „Реклама“ – опит от минимум 5 (пет) години в планирането на рекламни кампании в национални медии. Висше образование – магистър в сферата на реклама и дизайн, обществена комуникация, ПР, маркетинг или друга сходна с предмета/обхвата на кампанията дисциплина. Добро владеене на английски език. • Експерт „Връзки с обществеността“ – опит от минимум 5 (пет) години в управлението на комуникационни и ПР кампании на национално ниво. Висше образование – магистър в сферата на реклама и дизайн, обществена комуникация, ПР, маркетинг или друга сходна с предмета/обхвата на кампанията дисциплина. Добро владеене на английски език. • Експерт „Онлайн дейности“ – опит от минимум 5 (пет) години в планирането и осъществяване на онлайн кампании, включващи дейности като кампании в социални медии, създаване на онлайн инструменти, планиране на онлайн реклама. Образование – магистър в сфера, свързана с предмета/обхвата на кампанията. Добро владеене на английски език.
НЕ
НЕ
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
200
гр.Пловдив, пл."Стефан Стамболов" 1, ет.3, стая 36
Отварянето на офертите, в това число и на плика с предлагана цена, е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
НЕ
Получаването на документацията не е обвързано с плащане. Същата може да бъде изтеглена безплатно от адреса на профила на купувача, посочен в т.I.1 от настоящото обявление. На същия адрес се публикуват и всички отговори на запитвания, както и съобщение за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите оферти поне два дни преди тази дата.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.
06.11.2014 г.
Обособена позиция № 1 – „Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като туристическа дестинация на национално ниво.“ Включва изпълнението на следните дейности: • Създаване на идейна концепция • Дизайн и производство на материали • Рекламно присъствие в медиите Телевизии Печатни медии Външна реклама • Онлайн кампания Концепция за онлайн присъствие Банер кампания Медийни партньорства с онлайн медии Кампания в социални медии • Връзка с медиите и събития Основните дейности по провеждането на кампанията трябва да обхванат периода м. май – юли 2015 г., освен ако Възложителят не посочи друг период на провеждане на кампанията или на конкретни дейности от нея при подписване на договора за изпълнение на поръчката.
79341000
Описание:
Включва изпълнението на следните дейности: • Създаване на идейна концепция •Дизайн и производство на материали •Рекламно присъствие в медиите Телевизии Печатни медии Външна реклама • Онлайн кампания Концепция за онлайн присъствие Банер кампания Медийни партньорства с онлайн медии Кампания в социални медии • Връзка с медиите и събития
Обособена позиция № 2 - „Избор на изпълнител за организиране и провеждане на интегрирана комуникационна кампания за популяризиране на Община Пловдив като инвестиционна (бизнес) дестинация на национално ниво. Включва изпълнението на следните дейности: •Създаване на идейна концепция •Разработване на аудио-визуални материали •Медийни партньорства •Онлайн банер кампания •Кампания в чужбина •Съпътстващи дейности Тематични презентации пред бизнес организации Годишни награди – Годишно събитие за отличаване на инвеститорите в Община Пловдив Връзки с медиите
79341000
Описание:
Включва изпълнението на следните дейности: •Създаване на идейна концепция •Разработване на аудио-визуални материали •Медийни партньорства •Онлайн банер кампания •Кампания в чужбина •Съпътстващи дейности Тематични презентации пред бизнес организации Годишни награди – Годишно събитие за отличаване на инвеститорите в Община Пловдив Връзки с медиите