Версия за печат

00270-2014-0017

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695025

Министерски съвет, бул. "Дондуков" № 1, За: Мария Зафирова, Маргарита Димитрова, България 1594, София, Тел.: 03592 9402986; 03592 9403366, E-mail: m.dimitrova@government.bg, Факс: 03592 9402177

Място/места за контакт: Дирекция "Административно и правно обслужване и управление на собствеността" - сектор "Обществени поръчки"; Дирекция "Програмиране на средствата от ЕС"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Друг: Министерски съвет

I.3) Основна дейност

Друг: Министерски съвет

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Организиране и провеждане на работни срещи, оперативки и семинари“, реализирана по проект № 0123-ЦКЗ-1.1 „Осигуряване работата на Централно координационно звено“, финансиран по Оперативна програма „Техническа помощ“ (ОПТП).

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

1. Организирани и проведени 11 броя работни срещи, оперативки, обучения и семинари за служителите на ЦКЗ - брой участници на събитие: до 65 човека; място на провеждане: извън гр. София; продължителност на събитие: 3 дни (2 нощувки) с включени закуска, обяд и вечеря; 24 лекции – по един учебен час всяка; осигуряване на лектори и транспорт за участниците. Подробно описание се съдържа в документацията за участие. 2. Проведени 10 броя работни срещи за служителите на УО, МЗ и други институции, свързани с процеса по управление на средствата от ЕС с представители на ЦКЗ. Място на провеждане: извън гр. София; брой участници на събитие: до 30 човека; продължителност на събитие: 2 дни (1 нощувка) с включени закуска, обяд и вечеря;осигуряване на транспорт на участниците. Подробно описание се съдържа в документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79951000, 79996000, 55120000

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Услуги по организиране на семинари
Услуги по организиране на бизнес събития
Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
457000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Работен план; тежест: 40
Критерий: Срок за организиране на обученията в календарни дни ; тежест: 20
Критерий: Предложена цена; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 042 - 069861 от 28.02.2014 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 115 - 202905 от 18.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: МС-121 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: : „Организиране и провеждане на работни срещи, оперативки и семинари“, реализирана по проект № 0123-ЦКЗ-1.1. „Осигуряване работата на Централно координационно звено“, финансиран по Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП)
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

29.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

БЪЛГАРСКА КОНСУЛТАНТСКА ОРГАНИЗАЦИЯ ЕООД, с ЕИК 175345844, ж.к.„Хиподрума”, бл.139 В, вх.В, ет.7, ап.75, България 1000, София, Тел.: 03592 9625623, E-mail: stoyan.stavrev@bco.bg, Факс: 03592 8628323

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 457000 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект № 0123-ЦКЗ-1.1 „Осигуряване работата на Централно координационно звено“, финансиран по Оперативна програма „Техническа помощ” (ОПТП).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. „Българска консултантска организация” ЕООД с адрес гр. София 1407, бул. „Черни връх“ 32Г, ет.1, оф.1А; 2. „Компания за международни конгреси” ООД с адрес София 1700, кв. „Витоша“, ул. „Леа Иванова” № 2; 3. „Ивент проджектс” ДЗЗД с адрес София, ж.к. „Яворов”, бл. 39, вх. Б, ет. 1, ап. 13 с участници в обединението „Д енд Д Агенция за ПВО” АД и „Бранд Пи АР” ЕООД; 4. „Раабе България” ООД с адрес гр. София, ул. „проф. Цветан Лазаров” № 112; 5. „Меркурий-97” ЕООД с адрес гр. София, ж.к. Люлин 5, бл. 562, ет. 8, ап. 29; 6. „Теза” ЕООД с адрес гр. София, ж.к. „Младост” 1 бл. 54А; 7. Обединение „Екипност и координация” с адрес гр. София, ул. „Цар Иван Асен ІІ” № 1, вх. 3, партер с участници в обединението „Ла Фит” ООД и Фондация „Право и интернет”.