Версия за печат

02718-2014-0279

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив" към Държавно предприятие "Южноцентрално държавно предприятие" - Смолян, бул. "Шести Септември" № 93, За: Цветана Бързинска - юрисконсулт, Република България 4002, Пловдив, Тел.: 032 643470, E-mail: dgsplovdiv@ucdp-smolian.com, Факс: 032 644106

Място/места за контакт: Териториално поделение "Държавно горско стопанство - Пловдив"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dgsplovdiv.ucdp-smolian.com/ http://ucdp-smolian.com/.

Адрес на профила на купувача: http://ucdp-smolian.com/viewart.php?id=14.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горитеДруго (моля пояснете): Стопанисване на горите - управление, възпроизводство, ползване и опазване на горите

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника за нуждите на ТП „ДГС - Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: В Административната сграда на ТП „ДГС - Пловдив” – гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 93 ще се доставя и монтира 1 брой прахосмукачка, 2 броя диспенсера, кафемашина и телевизор. Всички останали артикули ще се доставят и монтират в Горски кантон „хижа Здравец”, „Парк Родопи”, общ. Куклен, обл. Пловдив.
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на обществената поръчка включва: доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника, подробно описана по вид, количество и технически параметри в Приложение №3 – Техническа спецификация, неразделна част от документацията за участие. Срок за доставка и монтаж на артикулите на адреса, посочен от Възложителя: до 10 /десет/ работни дни, считано от датата, следваща датата на сключване на договора. Монтажът на бялата и черна техника се извършва от и за сметка на избрания Изпълнител в деня на доставката на следните адреси на Възложителя: В Административната сграда на ТП „ДГС - Пловдив” – гр. Пловдив, бул. „Шести септември” № 93 ще се доставя и монтира 1 брой прахосмукачка, 2 броя диспенсера, кафемашина и телевизор. Всички останали артикули ще се доставят и монтират в Горски кантон „хижа Здравец”, „Парк Родопи”, общ. Куклен, обл. Пловдив. Разходите по доставката – транспорт, товарене, разтоварване, мита такси и т.н. са изцяло за сметка на Изпълнителя. Получаването на доставката ще се удоставерява чрез подписване на двустранен приемателно - предавателен протокол от представители на страните по договора, удостоверяващ приемане без забележки на доставената, монтирана и въведена в експлоатация техника. Посочените от изпълнителя гаранционни срокове започват да текат от датата на подписване на протокола. Избраният Изпълнител трябва да осигури пълна безплатна гаранционна поддръжка на доставената бяла и черна техника за срок не по - малък от 24 (двадесет и четири) месеца. През гаранционния период избраният Изпълнител поема всички разходи за транспорт, труд и резервни части на доставените активи, като се задължава да подмени с нов за своя сметка всеки актив, който е показал дефект и не може да бъде поправен.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42716120, 32324100, 39713430, 39713510, 39711310, 39713200

Описание:

Перални машини
Цветни телевизионни приемници
Прахосмукачки
Парни ютии
Електрически уреди за приготвяне на кафе
Перални и сушилни машини за бельо

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4442 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Идентификационен номер на поръчката в профила на купувача: 14

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 588560 от 27.02.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 622506 от 05.09.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 71 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника
V.1) Дата на сключване договора
05.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
08.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ал и Ив Форест Консулт" ЕООД, ЕИК: 175410377, ж.к. Надежда, ул. Хр. Силянов, бл. 315, вх. 5, ет. 2, ап. 58, Република България 1229, София, Тел.: 0876 700882, E-mail: aivforest@gmail.com

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 4450 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4442 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срок за доставка и монтаж на артикулите на адреса, посочен от възложителя е до 10 (десет) работни дни, считано от датата, следваща датата на сключване на договора, съгласно техническото предложение за изпълнение на поръчката на Изпълнителя /Приложение № 11/ . Доставената по сключения договор техника е с гаранция 24 месеца, съгласно техническото предложение на Изпълнителя /Приложение № 11/, неразделна част от сключения договор. Гаранционните срокове започват да текат от датата на подписване на приемо - предавателен протокол, удостоверяващ приемането на доставките в обем и качество, съгласно сключения договор и офертата на Изпълнителя, както и монтирането на същите и привеждането им в състояние за обичайна употреба. В сключения договор е записано, че същият се прекратява с изпълнението на всички задължения на страните, т.е. сключеният договор ще приключи след изтичане на срока на гаранционна поддръжка /24 месеца/, на доставената бяла и черна техника. Едва след изтичане на този срок Възложителят ще изпрати до АОП информация за изпълнението на сключения договор.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подадена е само една оферта за участие в обявената открита процедура с предмет: “Доставка чрез закупуване, монтаж и гаранционна поддръжка на бяла и черна техника за нуждите на ТП „ДГС - Пловдив”.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор