Версия за печат

00189-2014-0007

BG-Севлиево: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Севлиево, пл. " Свобода" № 1, За: Стефан Тотевски, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396182, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773

Място/места за контакт: на същия адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://sevlievo.bg/bg/article/1386/izrabotvane-na-obsht-ustroistven-plan-na-obshtina-sevlievo.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА СЕВЛИЕВО“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: гр. Севлиево
Код NUTS: BG322
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изготвянето на планово задание за ОУП на община Севлиево се възлага от местното ръководство – общинска администрация - и е в съответствие с нормативната уредба в областта на устройственото планиране в България. Според законовата рамка изработването на задание за ОУП трябва да предхожда изготвянето на самия план. В този смисъл заданието служи като информационна и методическа база за разработването на общ устройствен план. В този документ се посочват фази, етапи и срокове на разработка, както и основни изисквания към проектантския колектив, на който ще се възложи задачата. ОУП трябва да бъде в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ)- Велико Търново и Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71410000

Описание:

Услуги по териториално и градоустройствено планиране и развитие

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Изработване на общ устройствен план на Община Севлиево“

Прогнозна стойност без ДДС
200000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума“, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.1.Гаранцията за участие е в размер на: 1 900 лв. (хиляда и деветстотин лева). Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Севлиево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Банка: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко два месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителя освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Изпълнението на поръчката започва след получаване на възлагателно писмо от Възложителя и при осигурено финансиране. Общата цена по договора се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по следния начин: - 30% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни след представяне от Изпълнителя фактура за авансово плащане и осигурено финансиране. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане към Изпълнителя. - 50% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ във фаза предварителен проект на ОУПО, в срок до 30 календарни дни след одобрение с решение на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект на ОУПО и осигурено финансиране. Предаването на предварителния проект от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл. 9 от договора и след представена от Изпълнителя фактура за междинно плащане. - 20% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 календарни дни след приемане на окончателния проект на ОУПО от Общински съвет и представена от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като подават оферти всички бълг. или чужд. физ. и/или юр. лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в ЗОП и обявените изисквания от Възложителя. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл. 47, ал. 1, т.1, б. „а”- „д”, т. 2, т. 3 и т. 4, ал. 2, т.1 и т. 5, ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП , като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Всяка оферта трябва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, поставени в един общ запечатан, непрозрачен и надписан плик, както следва: І. Плик № 1 с надпис: „Документи за подбор", съдържащ следните документи и информацията по чл. 56, ал. 1, т. 1 – 5, 8, 11 – 14 от ЗОП. 1.Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника (Образец). В списъка участникът следва да опише всички представени от него документи (задължителни и други по преценка на участника), включително документи относно лицата, представляващи участника, и относно подизпълнителите, ако такива се предвиждат. Списъкът на документите следва да се постави в началото на документите. Всеки лист, съдържащ се в плика, задължително следва да бъде номериран и подреден съгласно списъка; 2. Представяне на участника- по образец, в което задължително трябва да се съдържа ЕИК по чл. 23 от ЗТР, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен и следва да бъде придружено с декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП, попълнена по Образец (оригинал). * Горната информация, се представя поотделно за: •физическите лица, участници в процедурата или вкл. в състава на обединения. •юрид. лица, членове на обединение участник в процедурата. **Когато участникът в процедура е чуж. физическо или юридическо лице или техни обединения, същите представят идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен в официален превод на български език. 3. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация). 4.Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който се посочва представляващият Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде копие и от него следва да бъде видно/видни лицето/лицата, които го представляват. В случай, че в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението – се представя и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението. Чуждестранни обединения представят копие на документ за създаване на обединение. 5.Декларация за липса на свързаност с друг участник в съответствие с чл. 55, ал. 7 от ЗОП, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец ; 6.Декларация по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните деиствителни собственици, попълнена по Образец . В случай, че участникът в процедурата е обединение, декларацията се представя от всеки участник в обединението. Продължава в радел VІ.3)
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
Минимални изисквания: Възложителят не поставя минимални изисквания за икономическото и финансовото състояние на участника.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на услугите, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с доказателство за извършената услуга. Съгласно чл.51, ал.4 от ЗОП, като доказателството за извършената услуга следва да се предостави удостоверение, издадено от получателя й или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата. 2. Списък декларация на ключовите и неключови експертите от екипа, отговорни за изпълнението на поръчката, в който се посочват експертите, позициите, за които се предлагат, образованието, професионалната квалификация и професионалния им опит. 3. Декларация от участникът, че за целия срок на изпълнение на договора, ще разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени поне 2 /две/ услуги, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка през последните 3 /три/ години, считано от датата на подаване на офертата. „услуги сходни с предмета на настоящата обществена поръчка” следва да се разбира: изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/ или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място) и/ или интегриран план за градско възстановяване и развитие. 2. Участникът трябва да има на свое разположение експерти, които притежават експертиза за предоставянето на заявените услуги в процеса на изпълнение на договора.Изисквания към екипа: 2.1. Ръководител на екипа: висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", специалност "Архитектура" или еквивалентна с пълна проектантска правоспособност;Да има професионален опит по специалността най- малко 10 години; Да има опит като ръководител екип на най- малко 2 екипа, участвали в изработване на концепция и/или схема за пространствено развитие и/ или общ устройствен план и/или цялостен ПУП - ПРЗ (план за регулация и застрояване на населено място) и/ или интегриран план за градско възстановяване и развитие. Ключов експерт 1 „Селищна мрежа и устройство на територията” Да има висше образование магистър, специалности „архитектура” или „урбанизъм” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност; Да има професионален опит по специалността не по-малко от 7 години; Да има практически опит в областта на устройственото планиране и градоустройството. Ключов експерт 2 - „Културно-историческо наследство”-Висше образование, магистър специалност „Архитектура” с пълна проектантска правоспособност, вписан в публичния регистър по чл. 165 от Закона за културното наследство.Ключов експерт 3 – „ Икономически анализи и прогнози” - Да има висше образование с образователно-квалификационна степен "магистър", специалности „Икономика”,„Икономо-география” или еквивалентна,Да има професионален опит по специалността не по-малко от 7 години. Ключов експерт 4 – „Комуникационно-транспортни системи”- Да има висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър" строителен инженер със специалност „Транспортно строителство” - пътища, или еквивалентна притежава пълна проектантска правоспособност.Да има професионален опит по специалността не по-малко от 7 години. Ключов експерт 5 – Инженер – техническа инфраструктура - “ВиК”- Да има висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Водоснабдяване и канализация” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, Да има минимум 5 години професионален опит по специалността.Ключов експерт 6 – Инженер – техническа инфраструктура - “ Електроснабдяване и съобщения”-Да има висше образование, с образователно-квалификационна степен "магистър", инженер със специалност „Електроинженерство” или еквивалентна, с пълна проектантска правоспособност, Да има минимум 5 години професионален опит по специалността.Ключов експерт 7 – „специалист по Географски информационни системи и CAD формати” - да има висше образование с образователно - квалификационна степен "магистър" в някоя от следните области: Геодезия, ГИС, Картография, или еквивалентна; Да има минимум 5 години професионален опит и участие в най-малко 1 (една разработка, свързана с изработването на регионална и/или устройствена схема и/или устройствен план и/или ИПГВР. Участникът следва да осигури за изпълнението на задачите в обхвата на договора следните неключови експерти: Експерт „Геология и хидрогеология”, Експерт „Топлоснабдяване и газификация”, Експерт „Социално-демографски анализи и прогнози”;Експерт „Екология”;Експерт „Геодезия и картография”; Експерт „Ландшафт и зелени системи”; други консултанти, анкетьори и технически изпълнители по преценка на участника;Експертите следва да притежават висше образование минимум степен „Бакалавър”.Професионален опит най-малко 5 год. по специалноста .Прод.в т.VI.3
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл. 230 от ЗУТ, чл. 10 от ЗКАИП, чл. 165 от ЗКН

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническото предложение за изпълнение на поръчката - ТП; тежест: 70
Показател: Цена за изпълнение на поръчката -ЦП; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

в сградата на Община Севлиево

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

І. Продължение от раздел III.2.1) 7.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, съгласно раздел ІІІ.2.3) от обявлението.8. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 9.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец). 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец). ІІ Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съг. чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, трябва да бъде изготвена съобразно Образец. ІІІ. Плик № 3 „Предлагана цена”, следва съдържа ценовото предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация и приложенията към него. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, за които той е длъжен да уведоми участниците, се изпращат по факс или се връчват лично срещу подпис, или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. ІІ. Продължение от т. III.2.3: Един предложен експерт не може да заема две ключови позиции. 3. Участникът трябва да разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се доказват от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай освен описаните по-горе документи, участникът представя и доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица ІІІ.Участниците могат да получат необходимата информация: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2 ; Телефон: 8119 443. ІV. Оценка на „Техническото предложение за изпълнение на поръчката” – ТП – максимална оценка - 70 точки; ТП = ТП1+ ТП2+ ТП3 Подпоказателите, формиращи оценката по показател „ТП”, са както следва: ПОДПОКАЗАТЕЛИ МАКСИМАЛЕН БРОЙ ТОЧКИ ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката Общо 40 точки ТП2 - Предложен от участника времеви график за изпълнение на поръчката Общо 20 точки ТП3 - Предложена от участника организация и разпределение на задачите Общо 10 точки V. Сроковете в настоящата процедура са съобразени с предоставяната от чл.64, ал.3 от ЗОП правна възможност, предвид изпращане на настоящото обявление по електронен път, както и предоставяне на документацията в пълен обем, в електронен вид на интернет страницата на Възложителя:www.sevlievo.bg, секция „Профил на купувача“, раздел „Община Севлиево“, „Процедури“.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ