00189-2014-0007
Технически редакции | ||
05.11.2014 17:12 ч. : | 05/11/2014 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
05.11.2014 17:12 ч. : | 05/11/2014 17:05 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Севлиево: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Севлиево, пл. " Свобода" № 1, За: Стефан Тотевски, Република България 5400, Севлиево, Тел.: 0675 396182, E-mail: sevlievo@sevlievo.bg, Факс: 0675 32773
Място/места за контакт: на същия адресИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sevlievo.bg.
Адрес на профила на купувача: http://sevlievo.bg/bg/article/1386/izrabotvane-na-obsht-ustroistven-plan-na-obshtina-sevlievo.html.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ИЗРАБОТВАНЕ НА ОБЩ УСТРОЙСТВЕН ПЛАН НА ОБЩИНА СЕВЛИЕВО“
Възлагане на обществена поръчка
Изготвянето на планово задание за ОУП на община Севлиево се възлага от местното ръководство – общинска администрация - и е в съответствие с нормативната уредба в областта на устройственото планиране в България. Според законовата рамка изработването на задание за ОУП трябва да предхожда изготвянето на самия план. В този смисъл заданието служи като информационна и методическа база за разработването на общ устройствен план. В този документ се посочват фази, етапи и срокове на разработка, както и основни изисквания към проектантския колектив, на който ще се възложи задачата. ОУП трябва да бъде в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ)- Велико Търново и Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство.
71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
„Изработване на общ устройствен план на Община Севлиево“
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя;б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на „парична сума“, платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в копие. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.1.Гаранцията за участие е в размер на: 1 900 лв. (хиляда и деветстотин лева). Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Севлиево или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. Гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % (три процента) от стойността на поръчката. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя:Банка: Инвест Банк АД – Севлиево, Банков код (BIC): IORTBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG91 IORT81273300185600. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко два месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителя освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Изпълнението на поръчката започва след получаване на възлагателно писмо от Възложителя и при осигурено финансиране. Общата цена по договора се заплаща от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по следния начин: - 30% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 календарни дни след представяне от Изпълнителя фактура за авансово плащане и осигурено финансиране. Авансовото плащане се приспада от окончателното плащане към Изпълнителя. - 50% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ във фаза предварителен проект на ОУПО, в срок до 30 календарни дни след одобрение с решение на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на Предварителен проект на ОУПО и осигурено финансиране. Предаването на предварителния проект от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва с подписването на двустранен приемателно-предавателен протокол, по реда на чл. 9 от договора и след представена от Изпълнителя фактура за междинно плащане. - 20% от цената на договора, се заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в срок до 30 календарни дни след приемане на окончателния проект на ОУПО от Общински съвет и представена от Изпълнителя фактура за окончателно плащане.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
ДА
чл. 230 от ЗУТ, чл. 10 от ЗКАИП, чл. 165 от ЗКН
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
Български
120
в сградата на Община Севлиево
съгласно чл. 68, ал. 3 от ЗОП.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
І. Продължение от раздел III.2.1) 7.Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, съгласно раздел ІІІ.2.3) от обявлението.8. Документ за внесена гаранция за участие – копие на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 9.Декларация за приемане на условията в проекта на договора – Образец. 10.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП (Образец). 11.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (Образец). ІІ Плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”, съдържащ: Техническо предложение за изпълнение на поръчката, съг. чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП, трябва да бъде изготвена съобразно Образец. ІІІ. Плик № 3 „Предлагана цена”, следва съдържа ценовото предложение, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП, попълнено по Образец към настоящата документация и приложенията към него. Извън плика с надпис „Предлагана цена” не трябва да е посочена никаква информация относно цената. Решенията на Възложителя, за които той е длъжен да уведоми участниците, и документите, за които той е длъжен да уведоми участниците, се изпращат по факс или се връчват лично срещу подпис, или се изпращат с препоръчано писмо с обратна разписка, или чрез комбинация от тези средства по избор на Възложителя. ІІ. Продължение от т. III.2.3: Един предложен експерт не може да заема две ключови позиции. 3. Участникът трябва да разполага с лицензиран софтуер, в т.ч. за Географски информационни системи (ГИС) за периода на изпълнение на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се доказват от един или повече от участниците в обединението. В случаите по чл. 49 от ЗОП изискването за регистрация се доказва от участника в обединението, който ще изпълни съответната дейност. Участник може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В този случай освен описаните по-горе документи, участникът представя и доказателства, че при изпълнение на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица ІІІ.Участниците могат да получат необходимата информация: 1. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите- Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: http://www.nap.bg" www.nap.bg 2. Относно задълженията, опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите- Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.; 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67; Телефон: 02/ 940 6331; Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/ 3. Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg; София 1051, ул. Триадица №2 ; Телефон: 8119 443. ІV. Оценка на „Техническото предложение за изпълнение на поръчката” – ТП – максимална оценка - 70 точки; ТП = ТП1+ ТП2+ ТП3 Подпоказателите, формиращи оценката по показател „ТП”, са както следва: ПОДПОКАЗАТЕЛИ МАКСИМАЛЕН БРОЙ ТОЧКИ ТП1- Подход и методология за изпълнение на поръчката Общо 40 точки ТП2 - Предложен от участника времеви график за изпълнение на поръчката Общо 20 точки ТП3 - Предложена от участника организация и разпределение на задачите Общо 10 точки V. Сроковете в настоящата процедура са съобразени с предоставяната от чл.64, ал.3 от ЗОП правна възможност, предвид изпращане на настоящото обявление по електронен път, както и предоставяне на документацията в пълен обем, в електронен вид на интернет страницата на Възложителя:www.sevlievo.bg, секция „Профил на купувача“, раздел „Община Севлиево“, „Процедури“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП
05.11.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ