Версия за печат

01601-2014-0004

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Институт по публична администрация, ул. „Сердика“ 6-8, За: Виолета Джукелова, България 1000, София, Тел.: 02 9402980, E-mail: v.dzhukelova@ipa.government.bg, Факс: 02 9809747

Място/места за контакт: на същия адрес

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ipa.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.ipa.government.bg/bg/profilnakopuvacha..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Национална агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на наръчници, програми и обучителни материали за нуждите на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 15
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава срещу възнаграждение да изпълни предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на наръчници, програми и обучителни материали за нуждите на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”. Предметът на договора включва предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на: • Издание на проведени 5 изследвания • Бяла книга за „Доброто управление и изпълнение в държавната администрация: постижения, проблеми, решения“ • Учебни помагала за провеждане на пилотни обучения по 35 обучителни програми за служебно и професионално развитие на служителите в държавната администрация • Презентационни материали и анкетни карти и осигуряване на картонени папки и химикалки с визуализация за провеждането на 35 пилотни обучения за служебно и професионално развитие на служителите в държавната администрация • Наръчник „Споделени добри практики • Aктуализиран каталог с програми за обучения на ИПА • Презентационни материали и анкетни карти, картонени папки и химикалки с визуализация за провеждането на пилотни обучения по приложения на иновативни европейски практики в българската държавна администрация • Kнига за новия модел САF 2013 • Методика за предварителна оценка на въздействието на програми и нормативни актове • Методика за последваща оценка на въздействието на програми и нормативни актове • Методика за държавната помощ • Методика за оценка на институционалното изпълнение. Наръчниците, програмите и обучителните материали следва да бъде отпечатани и доставени с технически характеристики и в количество, съгласно изискванията, посочени в Техническата спецификация, Приложение № 1 към договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79822000, 22110000, 22458000, 22462000

Описание:

Услуги по предпечатна подготовка
Печатни книги
Печатни материали, изработвани по поръчка
Рекламни печатни материали

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
78462.5 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка; тежест: 30
Показател: Предлагана цена; тежест: 70
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 619242 от 14.08.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История С-13-22-1-24 История / Обособена позиция №: / Заглавие:предпечатна подготовка, отпечатване и доставка на наръчници, програми и обучителни материали за нуждите на проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”.
V.1) Дата на сключване договора
27.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Дайрект сървисиз" ООД, ЕИК 131380345, бул. ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 7км, ЗИТ, 2 корпус, ет. 4, офис 50, България 1784, София, Тел.: 02 9609512

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 78462.5 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект: „Изграждане на капацитет на ИПА за изследвания, обучение и приложение на иновативни европейски практики в доброто управление”, договор за безвъзмездна финансова помощ (БФП) № C13-22-1/16.04.2014г., схема за безвъзмездна финансова помощ № BG051PO002/13/2.2-15, Подприоритет 2.2. „Компетентна и ефективна държавна администрация””, Приоритетна ос ІІ „Управление на човешките ресурси” по Оперативна програма „Административен капацитет” 2007 – 2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1.Дайрект сървисиз ООД 2.Ламбаджиев стандарт ООД 3. "Вокс корпорейшън" ЕООД


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор