Версия за печат

02030-2014-0019

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", бул. "Ген. Николай Г. Столетов" № 21, За: Гергана Манолова, Николай Димитров, Димитър Петров, Р.България 1000, София, Тел.: 02 8139176; 02 8139220, E-mail: gdin@abv.bg, Факс: 02 9311746

Място/места за контакт: Главна дирекция "Изпълнение на наказанията", стаи №№ 51, 40 и 61

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.gdin.bg.

Адрес на профила на купувача: www.gdin.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Изпълнение на наказаниятаДруго (моля пояснете): Изпълнение на наказанията

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на медицинско оборудване, обзавеждане и техника за нуждите на новия арест и пробационна служба в град Шумен по четири обособени позиции: Обособена позиция № 1: „Доставка на медицинско оборудване”; Обособена позиция № 2: „Доставка на обзавеждане"; Обособена позиция № 3: „Доставка на фитнес оборудване”; Обособена позиция № 4: „Доставка на бяла и черна техника”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Шумен
Код NUTS: BG333
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на оборудване, обзавеждание и нова техника за новоизграден арест и пробационна служба въз основа на преустройство и реконструкция на сграда на бивше военно поделение в гр. Шумен. Сградата се намира в кв.574 Б, упи ХХІ,гр.Шумен на ул.”Дунав” 2. Доставките, предмет на настоящата процедура, следва да се извършват на посочения обект и адрес. Доставките за обекта включват: доставка на медицинско оборудване, обзавеждане и техника за нуждите на новия арест и пробационна служба в град Шумен. Доставките са разделени на четири групи съобрано вида на оборудването и обзвеждането.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44115800

Описание:

Вътрешно обзавеждане на сгради

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
146563.48 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Срок за доставка и монтаж – П1; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П2; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613082 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 12192 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:„Доставка на медицинско оборудване”
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

“АВТО ИНЖЕНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП” ООД с ЕИК 131163929, ул. „Стара планина" № 31-33, ет. 2, офис 5, Р. България 1527, София, Тел.: 02 8066333, E-mail: office@avto-engineering.com, Факс: 02 8066344

URL: http://www.avto-engineering.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3400 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12193 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка на обзавеждане"
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА" с ЕИК 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 100487.05 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 100487.05 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12194 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:„Доставка на фитнес оборудване”
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА" с ЕИК 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766879, E-mail: zop@hq.office1.bg, Факс: 02 9766896

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 8615.6 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8615.6 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 12195 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:„Доставка на бяла и черна техника”
V.1) Дата на сключване договора
21.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
02.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ “ПАНДА" с ЕИК 000885099, район Младост, бул. „Цариградско шосе" №139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: op@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

URL: www.office1.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 34060.83 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 34060.83 BGN без ДДС
В Брой месеци 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Процедурата се провежда във връзка с изпълнението на проект NFM-2013- BG15-1 „Подобряване на стандартите в затворите и следствените арести чрез ремонтиране на инфраструктурата, за да се осигури зачитане на човешките права” се финансира по Норвежкия финансов механизъм 2009-2014, Програмна област 32.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Обособена позиция 1 - четири участници, както следва: 1. „ЕЛПАК ЛИЗИНГ” ЕООД ; 2. „АВТО ИНЖИНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП” ООД; 3. ЕТ „ШКОЛСНАБ 2001 – Антоанета Николова” и 4. Кооперация „Панда”. Обособена позиция 2 - четири участници, както следва: 1. „Перун ККБ” ЕООД; 2. „АВТО ИНЖИНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП” ООД; 3. „КОНТРАКС” АД; 4. Кооперация „Панда”. Обособена позиция 3 - един участник, както следва: 1. Кооперация „Панда”. Обособена позиция 4 - четири участници, както следва: 1. „АВТО ИНЖИНЕРИНГ ХОЛДИНГ ГРУП” ООД; 2. „КОНТРАКС” АД; 3. Кооперация „Панда”; 4. ЕТ „ШКОЛСНАБ 2001 – Антоанета Николова”.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор