Версия за печат

00081-2014-0022

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000093442

Община Варна, бул. Генерал Колев 92, ет.5, За: Анелия Недкова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 820839, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 820846

Място/места за контакт: ОП Инвестиционна политика

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.varna.bg.

Адрес на профила на купувача: www.varna.bg.

Електронен достъп до информация: http://it.varna.bg:4481/ZopView.aspx?DosieID=208.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ Доставка на канцеларски материали за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставките на заявените канцеларски материали ще се извършват франко сградата на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети, за които е предназначена, съгласно Приложение №2, представляващо неразделна част от документацията за участие.
Код NUTS: BG331
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

(1) При изпълнение на поръчката следва да се извършва доставка на канцеларски материали по вид и количество определени с предварителни заявки,за нуждите на община Варна и второстепенните разпоредители с бюджети. В Приложение №1 представляващо неразделна част документацията за участие, е посочен примерен списък на канцеларските материали и ориентировъчните количества на заявяваните материали за календарната 2013г. по предходния договор. (2) В срока на договора по обществената поръчка и в рамките на предвидения финансов ресурс, възложителят има право да заявява и доставка на канцеларски материали, включени в представения от изпълнителя каталог.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30197642, 30192000, 22850000

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Принадлежности за офиса
Класьори и аксесоари за тях

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
520000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Срок на доставка след подадена заявка от Възложителя, в работни часове ; тежест: 5
Критерий: Твърдо договорени единични цени на посочените от Възложителя артикулите ; тежест: 80
Критерий: Предлагана отстъпка от цените на всички останали артикули, описани в предложения каталог; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Обявлението и документацията за участие в обществената поръчка са одобрени с Решение №1690/29.05.2014г. на Кмета на община Варна.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 105 - 184735 от 03.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д14001179Вн История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

03.09.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Офис Експрес Сървис АД, ЕИК 201380867, ЗПЗ, ул."Уста Кольо Фичето" 17, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 579909, Факс: 052 579909

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 520000 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Подадените оферти са: 1. “ОФИС КОНСУМАТИВИ“ ООД; 2. КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА”; 3. „РОНОС” ООД; 4. „ МУЛТИКО 92“ ООД; 5. „САРА 55“ ЕООД; 6. „ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС“ АД;