Версия за печат

00232-2014-0014

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000053191

"Комплексен онкологичен център - Бургас" ЕООД, бул."Стефан Стамболов" № 73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7, За: д-р Радостин Дичев, Румяна Комитова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 866402; 056 866404, E-mail: odisp@abv.bg, Факс: 056 859830

Място/места за контакт: бул."Стефан Стамболов" № 73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.onkobs.bg.

Адрес на профила на купувача: http://onkobs.bg/?p=1648.

Електронен достъп до информация: http://onkobs.bg/?p=1648.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на два лекарствени продукта за лечение на онкологични заболявания – Cisplatin и Fluorouracil.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
болничната аптека на „КОЦ-Бургас” ЕООД.
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на два лекарствени продукта за лечение на онкологични заболявания – Cisplatin и Fluorouracil. Лекарствените продукти са описани в спецификацията към документацията по анатомотерапевтичен код (АТС), международно непатентно наименование (INN), лекарствена форма, мярка(mg), прогнозни количества. Всеки лекарствен продукт е самостоятелно обособена позиция.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Cisplatin парентерална форма mg 140000 Fluorouracil парентерална форма mg 8250000

Стойност, без да се включва ДДС
62350 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.10.2015 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник представя гаранция за участие в процедурата в размер по 100.00(сто) лева, за всяка една от позициите, за които участва. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора, в размер на 2 % от стойността на поръчката (без ДДС), в една от формите, предвидени в чл.60, ал.1 от ЗОП. Срокът на валидност на гаранцията за участие (когато е под формата на банкова гаранция) е срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение на договора (когато е под формата на банкова гаранция) е 30 (тридесет) календарни дни, след датата на изпълнение на договора. Банкова сметка за внасяне на гаранции, когато е избран редът по чл.60, ал.1, т.1: „КОЦ-Бургас” ЕООД, СМЕТКА BG88 UNCR 7630 1063 9832 17, КОД UNCR BGSF, БАНКА УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД - БУРГАС. Условията по задържане и освобождаване на гаранциите за изпълнение са заложени в проекта на договора за възлагане на настоящата поръчка, приложен към документацията за участие.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането ще се извършва със собствени средства на Възложителя, с преводно нареждане, по банкова сметка на Изпълнителя, указана в договора, след извършване на доставката. В съпътстващата всяка доставка фактура, освен задължителните по ЗСч, ЗДДС и ППЗДДС реквизити, задължително се вписват и срока на годност, партидните номера и номерата на разрешенията за продажба на лекарствените продукти, издадени от ИАЛ.Доставката се счита за извършена след издаване на приемателен опис и заверяване на фактурата – оригинал, от Управителя на болничната аптека. Срокът на възможно отложено плащане на всяка доставка е не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни от датата на извършването й. При блокиране и изтегляне на партиди от лекарствени продукти по силата на Наредбата за условията и реда за блокиране и изтегляне на лекарства от производители, складове за търговия на едро с лекарства, аптеки, дрогерии и лечебни заведения, същите се възстановяват в болничната аптека, като количество и спецификация, за сметка на Изпълнителя.Предлаганата цена за mg, с ДДС за оферираните лекарствени продукти, в лева, трябва да включва стойността на стоката, опаковка, застраховка и транспорт и всички други разходи(ДДС), до краен получател - болничната аптека на лечебното заведение.Оферираните лекарствените продукти да бъдат с държавна регулирана цена, съгласно чл.261а ал.1 от ЗЛПХМ и да не надвишават референтните стойности за mg, с ДДС в Позитивния лекарствен списък - Приложение 2, актуален към датата на провеждане на договарянето, както и да не надвишават към същата дата договорените с НЗОК цени. В случай, че към момента на сключване на договора е настъпила промяна на стойността по чл.55 от Наредбата за условията, правилата и реда за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти(посл.изм.08.08.2014г.)- референтната цена, или промяна на договорираната такава от НЗОК и същата стане по-ниска от стойността, посочена в ценовата оферта на кандидата, определен за Изпълнител, в договора се посочва оферираната цена, но Възложителят безусловно ще заплаща лекарствените продукти на по-ниската цена, при изпълнението.След сключване на договора, при промяна на стойността по чл.55 от Наредбата за условията, правилата и реда за регулиране и регистриране на цените на лекарствените продукти (посл.изм. от 08.08.2014г.) - референтната цена, или промяна на договорираната такава от НЗОК, в случай че същата стане по-ниска от договорената, Възложителят безусловно ще заплаща лекарствените продукти на по-ниската цена, от датата на влизане в сила на конкретното решение.При извършена и приета доставка на лекарствени средства със завишена цена, независимо от момента на констатиране на това обстоятелство, Изпълнителят дължи на Възложителя стойността на завишението. За целта, Изпълнителят ще бъде длъжен да издава необходимия документ по Закона за счетоводството за корекция на цената в срок до 5(пет) работни дни от датата на получаване на искането за това от Възложителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Кандидат за изпълнител на обществената поръчка може да бъде всяко физическо или юридическо лице, което има право да извършва дейност – производство, внос или търговия (алтернативно) с лекарствени продукти, по предмета на поръчката, както и техни обединения. Възложителят изисква създаване на юридическо лице, когато кандидатът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица (чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При изпълнение на сключения договор, Възложителят ще изготвя своите заявки за лекарствените продукти по конкретни готови дозирани лекарствени форми(краен продукт), които, към датата на подаване на заявката, фигурират в Позитивния лекарствен списък - Приложение 2, от същия притежател на разрешението за употреба. Заявките ще се изпращат от Възложителя по факс на избрания за изпълнител, посочен в предложението за изпълнение на поръчката. По този начин ще се контролира изпълнението на доставките в сроковете, предложени от участника. Изпълнителят ще бъде длъжен да потвърди получаването на писмената заявка на Възложителя на факс 056/876656. При невъзможност да изпълни заявката на Възложителя, в предложения от него срок за изпълнение на доставката, Изпълнителят ще бъде длъжен да изпрати писмен отказ. В случаите на отказ, Възложителят ще има право да закупи отказаните лекарствени продукти от друг доставчик. Разликата в цената на лекарствен продукт по настоящия договор и на другия доставчик(когато е положителна величина) ще се дължи от Изпълнителя като неустойка. Всеки участник посочва в офертата си търговското наименование на оферирания лекарствен продукт, без уточняване на конкретна готова дозирана лекарствена форма (краен продукт). При неизпълнението на задължението за доставка в заявената конкретна готова дозирана лекарствена форма(краен продукт), определеният за Изпълнител участник ще дължи неустойка на Възложителя, в размер на 30% от стойността на неизпълнението. Възложителят ще има право да извърши прихващане на неустойките от дължимите към Изпълнителя суми. Договорът ще се изпълнява на периодични доставки, по предварителна писмена заявка. Срокът на изпълнение на периодичните доставки е до 10(десет) работни дни от подаване на заявката. При възникнала необходимост извън сроковете на периодичните доставки, доставката да се осъществява в срок до 5(пет) работни дни от подаване на заявката. При неизпълнение на задължението за доставка в определените срокове, определеният за Изпълнител участник ще дължи на Възложителя неустойка, в размер на 0,7% за всеки просрочен работен ден върху стойността на неизпълненото, но не повече от 10% (десет процента) от стойността на неизпълнението, както и обезщетение за претърпените действителни вреди, в случаите когато те надхвърлят договорената неустойка. Възложителят ще има право да извърши прихващане на неустойките от дължимите към Изпълнителя суми.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Кандидатите за участие в процедурата представят ЗАЯВЛЕНИЕ по образец на Възложителя. Заявлението се представя в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от упълномощен от него представител, лично или по пощата/куриер с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика кандидатът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност факс и електронен адрес. Заявленията мога да бъдат подадени и по факс или по телефон, като кандидатите трябва да ги потвърдят писмено, в срока за получаване на заявленията на място.Към Заявлението кандидатите прилагат следните документи и информация:2.1. Представяне на кандидата, което включва: а) посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или кандидатът е установен, както и адрес, включително електронен, за кореспонденция при провеждането на процедурата – образец № 3; б) декларация по чл. 47, ал. 9 – образец № 4; в) Разрешение за производство на лекарствени продукти, или разрешение за търговия на едро с лекарствени продукти, или разрешение за внос - издадени по реда на ЗЛПХМ, по реда на чл.49, ал.1 от ЗОП;2.2. при кандидати обединения - копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява кандидатите в обединението - и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият;2.3. оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документа за внесена гаранция под формата на парична сума;2.4. доказателства за техническите възможности;2.5. декларация за липса на свързаност с друг кандидат в съответствие с чл. 55, ал. 7, както и за липса на обстоятелство по чл. 8, ал. 8, т. 2 – образец № 5;2.6. декларация за използване на подизпълнители по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП и декларация за съгласие за участие като подизпълнител, когато е приложимо – образец № 7 и № 8;2.7. декларация за приемане на условията в проекта на договор – образец № 6;2.8. Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, което прави предложението, в случай, че това не е законният представител на кандидата – оригинал или нотариално заверено копие на пълномощно; 2.9. списък на документите и информацията, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата – образец № 2;2.10. заявление за участие – образец № 1. Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по т.2.1, букви „а" и „б" се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по т.2.1, буква „в" и т.2.4 се представят само за кандидатите, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато кандидатът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, всички документи по т.2.1 се представят в официален превод(по смисъла на §1, т.16а от ДР на ЗОП), а документът по т.2.4, когато е на чужд език, се представя и в превод.Всеки кандидат може да докаже съответствието си с изискванията на Възложителя с възможностите на едно или повече трети лица, по смисъла на чл.51а, ал.2 от ЗОП. В тези случаи, освен документите, определени за доказване на съответните възможности, кандидатът представя и доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. Всеки кандидат в настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка има право да представи само една оферта. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг кандидат, не може да представя самостоятелна оферта. Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

не се изискват

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

копие на сертификат, удостоверяващ съответствието на кандидата със стандарти за системи за управление на качеството - ISO 9001, или еквивалентен, в съответствие с чл. 53 от ЗОП

Изисквано минимално/ни ниво/а:

наличие на сертификат

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Прибягване към поетапна процедура за постепенно намаляване на броя на обсъжданите решения или на договаряните оферти

НЕ

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
25.11.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията в Профила на купувача, на сайта на „КОЦ-Бургас” ЕООД – www.onkobs.bg. Закупуването на Документацията за участие в процедурата, изготвена на хартиен носител, е по желание на кандидатите. Последните следва изрично писмено да заявят желанието си да я получат, на адреса за кореспонденция на Възложителя или на факс, или по електронна поща, с посочване на данни за издаване на фактура и адрес, на който да бъде изпратена. Получаването й може да се извърши от представител на кандидата всеки работен ден от 7.30 до 15.00 часа, на адреса на Възложителя, срещу заплащане на 5 (пет) лева, внесени в касата на лечебното заведение. Документацията за участие може да се изпрати и по пощата/по куриер за сметка на кандидата, след превеждане на гореспоменатата сума по банковата сметка на Възложителя -“КОЦ-БУРГАС” ЕООД: СМЕТКА - BG88 UNCR 7630 1063983217, КОД - UNCRBGSF, УНИКРЕДИТ БУЛБАНК АД БУРГАС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
05.12.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.12.2014 г.  Час: 13:00
Място

В кабинета на управителя на „КОЦ-Бургас”ЕООД, в гр. Бургас, бул.”Стефан Стамболов” №73, Хирургичен корпус на МБАЛ-Бургас АД, етаж 7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на заявленията е публично и на него могат да присъстват кандидатите в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. За допускане до заседанието на комисията, лицата следва да представят: - лична карта или друг подобен документ, когато присъстват в качеството си на законни представители на участниците или като други правоимащи лица; - лична карта или друг подобен документ и пълномощно, когато присъстват като упълномощени представители на участниците; - лична карта или друг подобен документ и служебна карта, когато присъстват като представители на средствата за масово осведомяване.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Свързани лица или свързани предприятия не може да бъдат самостоятелни кандидати в настоящата процедура. Документите в Заявлението да се представят като оригинали или заверени от кандидата копия(ако не е посочено друго изискване), на български език и в превод. 2.11. Възложителят не предвижда ограничаване броя на кандидатите, които да бъдат поканени да участват в договарянето. 2.12. Възложителят НЕ ИЗИСКВА и кандидатите нямат ПРАВО ДА ПРЕДСТАВЯТ ОФЕРТА към Заявлението за участие в процедурата. 2.13. Кандидатите ще представят първоначална оферта по образец след получаване покана за участие в договарянето, съобразно решението на Възложителя за резултатите от предварителния подбор. В поканата ще бъдат посочени датата и мястото за провеждане на самото договаряне. На договарянето трябва да присъства надлежно упълномощен(с нотариално заверено пълномощно) представител на кандидата, когато не е представляващия го по закон. 2.14. Всеки ПОКАНЕН за договаряне кандидат подготвя и представя първоначална оферта, която съдържа: - Предложение за изпълнение на поръчката - по образец; - Ценово предложение - по образец.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно сроковете в чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Cisplatin
1) Кратко описание

L01XA01 Cisplatin парентерална форма mg

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

140000 мг

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
27837 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Fluorouracil
1) Кратко описание

L01BC02 Fluorouracil парентерална форма mg

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

8250000

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
34513 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване