Версия за печат

00001-2014-0010

BG-Варна: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Икономически университет - Варна, бул."Княз Борис І" №77, За: инж.Александър Францев, Владимир Новаков, Р.България 9002, Варна, Тел.: 0882 164521; 0882 164755, E-mail: konkursi@ue-varna.bg, Факс: 052 643365

Място/места за контакт: инж.Александър Францев, Владимир Новаков

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http:www.ue-varna.bg.

Адрес на профила на купувача: http://ue-varna.bg/bg/article.aspx?catid=2501.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Логистично обезпечаване на семинари: по дейност 5. „Разработване на инструментариум за повишаване качеството на подготовката за академично преподаване” и по дейност 6. „Създаване, апробиране и усъвършенстване на система за кариерно израстване на преподавателите” ” във връзка с изпълнението на договор BG051PO001-3.1.09-0018 „Изграждане на устойчива система за повишаване компетенциите и кариерното израстване на академичния състав на ИУ – Варна”, финансиран с подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., съфинансирана от Евро¬пейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: Място на провеждане на семинарите - Гранд хотел "Димят", гр.Варна, бул."Княз Борис I" №111. Място на провеждане на обядите на семинарите - Гранд хотел "Димят", гр.Варна, бул."Княз Борис I" №111.
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Организация и логистично обезпечаване на две събития, както следва: 1. Провеждане на еднодневен семинар – 1 брой за 30 участника разпределени, както следва - За 15 участника - нехабилитирани преподаватели, 2 лектора и 1 член на екипа - 1 зала. - За 15 участника - хабилитирани преподаватели, 2 лектора и 1 член на екипа - 1 зала. Период на провеждане до 15 ноември 2014 г. 2. Провеждане на еднодневен семинар за 30 участника, 4 лектора и 2 член на екипа - 1 бр. в една зала. Период на провеждане до 15 ноември 2014 г. в ден различен от семинара по точка 1. Семинарите ще бъдат обезпечени с: 1.необходимата техника/оборудване за презентаций и озвучаване, наличие на безплатен високоскоростен интернет; 2.по две кафе-паузи на ден, включващи топли напитки, вода за 36 души за всеки семинар /или общо за 72 души/. 3.обяд за 36 души за всеки семинар /или общо 72 души/, включващи салата, основно ядене, десерт и минерална вода.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55120000

Описание:

Услуги по организирането на срещи и събрания в хотели

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3180 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 130 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Логистично обезпечаване на семинари: по дейност 5. „Разработване на инструментариум за повишаване качеството на подготовката за академично преподаване” и по дейност 6. „Създаване, апробиране и усъвършенстване на система за кариерно израстване на преподавателите” ” във връзка с изпълнението на договор BG051PO001-3.1.09-0018 „Изграждане на устойчива система за повишаване компетенциите и кариерното
V.1) Дата на сключване договора
04.11.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.10.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ГАЛА ТУР" ООД, 103793187, БУЛ."КНЯЗ БОРИС I" №111, АП. ОФИС 2, Р.България 9002, ВАРНА, Тел.: 052 910804, Факс: 052 910805

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3180 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Договор BG051PO001-3.1.09-0018 „Изграждане на устойчива система за повишаване компетенциите и кариерното израстване на академичния състав на ИУ – Варна”, финансиран с подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., съфинансирана от Евро¬пейския съюз чрез Европейския социален фонд.

VI.2) Допълнителна информация

Участникът е представил свидетелство за съдимост на членовете на управителния орган и декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП, че не е свързано лице с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация и не е лице по чл.21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"Гала-Тур" ООД, ЕИК по БУЛСТАТ 103793187 със седалище и адрес на управление гр.Варна, бул.”Княз Борис I” №111, ап. офис 2 представлявано от Димитър Лефтеров.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

Поръчката за услуга с предмет: „Логистично обезпечаване на семинари: по дейност 5. „Разработване на инструментариум за повишаване качеството на подготовката за академично преподаване” и по дейност 6. „Създаване, апробиране и усъвършенстване на система за кариерно израстване на преподавателите” ” във връзка с изпълнението на договор BG051PO001-3.1.09-0018 „Изграждане на устойчива система за повишаване компетенциите и кариерното израстване на академичния състав на ИУ – Варна”, финансиран с подкрепа на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд е избрана след провеждане на открита процедура с регистрационен номер в портала за обществени поръчки 620209 /00001-2014-0007/ за периода 21.08.2014г. - 23.09.2014г. и прекратена с решение РД-14-3598 от 25.09.2014 г. регистрирано в РОП с ID 625236 с мотив, че в законоопределения срок не е подадена нито една оферта.