Версия за печат

00551-2014-0004

BG-гр.Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 115531627

МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - Пловдив, гр.Пловдив,ул. "Иван Вазов" №59, За: юрист Тодор Кръстев, Валентина Далчева, Мария Горева, Република България 4000, гр.Пловдив, Тел.: 032 654800, E-mail: mbal_st_mina@abv.bg, Факс: 032 631320

Място/места за контакт: гр. Пловдив, ул. "иван Вазов" №59

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mbal1.eu.

Адрес на профила на купувача: http://www.mbal1.eu/public-procurement.

Електронен достъп до информация: http://www.mbal1.eu/public-procurement/127-food.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациентите на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - гр. Пловдив, ул. "Иван Вазов" №59 и ул. "Весела" №3
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на храна за пациентите на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД-Пловдив

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15894220

Описание:

Ястия за болници

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приготвяне и ежедневна доставка на храна за пациентите на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - Пловдив по заявка на Възложителя съгласно техническа спецификация на Възложителя.

Стойност, без да се включва ДДС
120000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата - парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - Пловдив или безуславно и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя съгласно чл. 60 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал със срок на валидност на офертата.Размерът на гаранцията за участие е в размер на 1000 /хиляда/ лева. Гаранция за добро изпълнение на договора - в размер на 3% от прогнозната стойност на договора без включен ДДС - парична сума, преведена по банкова сметка на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - Пловдив или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка. Банкова сметка на Възложителя за внасяне на гаранции: „СИ БАНК ЕАД” гр.Пловдив, IBAN: BG75 BUIB 9888 1031 1640 00, BIC: BUIB BG SF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията за доставката на храна ще се извършва със средства на Възложителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заявление за участие – попълва се Формуляр № 1; 2.Административни сведения – попълва се Формуляр № 2, 3.Представяне на участника, което трябва да съдържа:Единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен, адрес включително електронен, за коренспонденция при провеждането на процедурата - заверено от участника копие; Декларация за липса на задължения към държавата и общината съгласно чл.47, ал.1,т.4.; При участници обединения – копие на договора за обединение, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият.-заверено от участника копие.;Оригинал на банкова гаранция за участие или копие от документ за внесена гаранция за участие в размер на 1 000 /хиляда/ лева;Декларация за липса или за наличие на подизпълнител и за видовете работи от предмета на поръчката, които ще се предложат на подизпълнители и съответващият на тези работи дял в проценти от стойността на обществената поръчка и предвидените подизпълнители –формуляр № 11 и № 12;4.Доказателства за икономическо и финансово състояние: Възложителят поставя изискване финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът да е в размер 50 000 /петдесет хиляди/ лева, който не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка.; 5.Доказателства за технически възможности и квалификация: Документ списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършената услуга - формуляр № 6; Удостоверение за просто изпълнение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган – оригинал;Списък-декларация на техническите лица, включително и на лицата, отговарящи за качеството - формуляр № 5; Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трети лица; трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях – оригинал; Документ за регистрация на обект за производство на храни, издадено от Българска агенция по безопасност на храните /БАБХ/, по местонахождението на обекта, в който ще се приготвя храната съгласно чл. 12, ал. 2 от Закона за храните - /заверено от участника копие/ ; Удостоверение от РЗИ за регистрация на транспортно средство за превоз на хранителни продукти – нотариално заверено копие; Удостоверение за регистрация на обекта, издадено от РЗИ съгласно Закона за храните – нотариално заверено копие;Декларация за липса на свързаност,съгласно чл.55,ал.7 от ЗОП- формуляр № 9; Декларация за обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – формуляр № 3-оригинал; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд –формуляр № 13-оригинал; Декларация за приемане на условията в проекта на договор- формуляр № 15-оригинал;Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. – формуляр № 17; Списък - декларация за доказване наличието на транспортните средства - собствен формуляр, изготвен от участника в свободна форма – оригинал; Проектът на договора подписан и подпечатан от участника на всяка страница;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят поставя изискване финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът да е в размер 50 000 /петдесет хиляди/ лева, който не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка. Изискването към финансовото и икономическо състояние на кандидатите и участниците е поради факта, че за изпълнението на поръчката е необходим финансов ресурс за осигуряването на материали, консумативи, средства за работна заплата и свързаните с нея данъци и осигуровки и др. Кандидатите или участниците могат да ги докажат с един или няколко от следните документи: 1. Удостоверение от банка-оригинал; 2. Годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен - заверено от участника копие.Документ списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършената услуга - формуляр № 6 –оригинал

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Възложителят поставя изискване финансовия ресурс, с който разполага кандидатът или участникът да е в размер 50 000 /петдесет хиляди/ лева, който не надвишава 50 на сто от прогнозната стойност на обществената поръчка. Документ списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършената услуга - формуляр № 6 –оригинал

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Документ списък на услугите, еднакви или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на заявлението или на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, доказващи извършената услуга - формуляр № 6 -оригинал. Удостоверение за просто изпълнение, издадено от получателя на услугата или от компетентен орган - оригинал. Посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за услугата-оригинал. Списък-декларация на техническите лица, включително и на лицата, отговарящи за качеството - формуляр № 5. Кандидатът трябва да има назначено на трудов договор лице, което притежава висше или средно специално образование в областта на хранителната промишленост или има придобита квалификация в същата област по Закона за занаятите . Трябва да се посочат образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата и/или на ръководните му служители и да се представят доказателства за тях в заверени от участника копия. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трети лица; трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях - оригинал. Документ за регистрация на обект за производство на храни, издадено от Българска агенция по безопасност на храните /БАБХ/, по местонахождението на обекта, в който ще се приготвя храната съгласно чл. 12, ал. 2 от Закона за храните - /заверено от участника копие/, Удостоверение от РЗИ за регистрация на транспортно средство за превоз на хранителни продукти – нотариално заверено копие;.Удостоверение за регистрация на обекта, издадено от РЗИ съгласно Закона за храните – нотариално заверено копие; Декларация за липса на свързаност,съгласно чл.55,ал.7 от ЗОП- формуляр № 9. Декларация за обстоятелствата по чл.8, ал.8, т.2 от ЗОП – формуляр № 3; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минималната цена на труда и условията на труд –формуляр № 13-оригинал; Декларация за приемане на условията в проекта на договор- формуляр № 15. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. – формуляр № 17. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 букви „а” и „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението в същата форма, в която са изискани за отделния участник. Документите по чл. 56, ал. 1,т.1,буква „в” и т. 4 и 5 се представят само за участниците, чрез които в обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6. Декларацията по чл. 56, ал.1,т. 11 се представя само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности свързани с услугата- в оригинал. Когато участникът в процедура е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по чл. 56, ал. 1, т. 1 от ЗОП се представя в официален превод, а документът по чл. 56, ал. 1, т.1 се представя в официален превод, а документите по ал.1,т. 4, 5 и 11, които са на чужд език, се представят и в превод. Списък - декларация за доказване наличието на транспортните средства .- собствен формуляр, изготвен от участника в свободна форма - оригинал. Декларация, че участникът гарантира пълна подмяна на храната при констатиране на отклонения във вкусовите качества - собствен формуляр, изготвен от участника в свободна форма.Попълнен офертен формуляр – Формуляр № 7. Нотариално заверено пълномощно в случай, че офертата се подписва от упълномощен представител на участника. Декларация за срок на валидност на офертата – Формуляр № 16

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години, освен когато кандидатът или участникът е посочил в офертата си, че ще използва подизпълнител или ресурсите на трети лица; трети лица могат да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на кандидата или участника с тях – оригинал. Кандидатът трябва да има назначено на трудов договор лице, което притежава висше или средно специално образование в областта на хранителната промишленост или има придобита квалификация в същата област по Закона за занаятите . Трябва да се посочат образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на кандидата и/или на ръководните му служители и да се представят доказателства за тях в заверени от участника копия. Удостоверение от РЗИ за регистрация на транспортно средство за превоз на хранителни продукти – нотариално заверено копие;Удостоверение за регистрация на обекта, издадено от РЗИ съгласно Закона за храните – нотариално заверено копие; Списък - декларация с всички транспортни средства, с които ще превозва приготвената храна до сградата на болницата и които ще бьдат на негово разположение за срока на договора, заедно с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза, както и доказателства, че превозните средства са регистрирани по Закона за храните за превоз на прясно приготвена храна. Офертен формуляр за съгласие с поставените от Възложителя условия и приемане на условията в проекта на договор – формуляр №7. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива, както и делът на участие. Всеки от подизпълнителите трябва да предостави необходимите документи по ЗОП. Представляващият и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация за съгласие за участие като подизпълнител /оригинал/ - по образеца приложен към документацията – формуляр №12. Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника. – формуляр № 17 - оригинал

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.12.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.12.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Административната сградата на МБАЛ "Свети Мина" ЕООД - Пловдив, ул. "Иван Вазов" №59 в заседателната зала на първия етаж.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ