Версия за печат

00530-2014-0133

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880221

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. "Аксаков" № 21, За: Биляна Пешева, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593766; 02 98593810, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

Място/места за контакт: ул. "Аксаков" № 21, ет.5, стая 10

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=337.

I.2) Вид на възлагащия орган

Национална или федерална агенция/служба

I.3) Основна дейност

Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, ул.Аксаков № 21
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София”.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39135100

Описание:

Стелажи за сортиране

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
75000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявяване на конкурентно възлагане на поръчка

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление в Официален вестник на Европейския сюъз (ОВ на ЕС) съгласно Директива 2004/18/ЕО
Няма оферти или няма подходящи оферти в отговор на:

- открита процедура

Допълнителна информация

За нуждите на ТД на НАП София, възниква необходимост от провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София””, при наличие на следните обстоятелства: Настоящата процедура се открива на основание докладна записка № 247-138/24.09.2014 г. на Емил Минчев - началник отдел "Логистика". Изборът на процедурата договаряне без обявление е направен на основание чл.90, ал.1, т.1 от ЗОП, тъй като преди това е стартирана открита процедура със същия предмет на поръчката, която е прекратена поради обстоятелството, че не е подадена нито една оферта или заявление за участие и първоначално обявените условия не са съществено променени.

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Процедурата е открита с Решение № 31 от 26.09.2014 г. на директора на ТД на НАП София.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2014/S 045 - 074869 от 05.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 90 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка по заявка на Възложителя на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП София”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

24.10.2014 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„АРТ ПАРК” ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ: 130872183, „Промишлена зона” № 1, Република България 2129, общ. Елин Пелин, с. Равно поле, Тел.: 02 4219191, E-mail: info@artpark.bg

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 75000 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Възложител на обществената поръчка е Националната агенция за приходите. Конкретната процедура е открита от упълномощено лице и за нуждите на съответната ТД и структурните звена (офиси, дирекции), попадащи в обхвата на териториалната и компетентност, както и за Дирекция ОДОП, чиито териториален обхват съвпада с този на съответната ТД. Общата стойност на обществени поръчки за доставки с този обект в рамките на Възложителя НАП е в размер на 240000,00 лв., което поражда задължението за публикуване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

„АРТ ПАРК” ЕООД, общ. Елин Пелин, с. Равно поле, „Промишлена зона” № 1.