Версия за печат

00246-2014-0186

BG-с. Ковачево: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: По технически въпроси - инж. Николай Нейчев - Началник "КИП, А и УИС, инж. Митко Кръстев - Зам. началник "КИП, А и УИС"; По въпроси относно процедурата - Диян Димитров - Специалист търговия, старши "Търговски отдел", Р. България 6260, с. Ковачево, Тел.: 042 662270; 042 662072; 042 662912, E-mail: d.dimitrov@tpp2.com

Място/места за контакт: "КИП, А и УИС "; "Търговски отдел"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tpp2.com.

Адрес на профила на купувача: http://www.tpp2.com/invitation/view/id/577.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Диян Димитров, Р. България 6260, с. Ковачево, Тел.: 042 662912, E-mail: d.dimitrov@tpp2.com, Факс: 042 662950

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД, За: Христина Димитрова – Тaнева - Завеждащ „Регистратура обществени поръчки”, Р. България 6260, с. Ковачево, Тел.: 042 662912, E-mail: h.dimitrova@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на скоростомерни тръби и датчици към тях за измерване разход на студен и горещ въздух”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: „ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, с. Ковачево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на скоростомерни тръби и датчици към тях за измерване разход на студен и горещ въздух, съгласно спецификация приложена към документацията на обществената поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31682210

Описание:

Инструменти и оборудване за управление и контрол

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификация към документацията на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
106000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие се представя в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Тази гаранция е на стойност: - 1060.00 лв. / хиляда и шестдесет лева/. 2. Гаранцията за изпълнение на договора се представя преди подписването му и се освобождава до 30 дни, след изтичане на 14 (четиринадесет) месеца от датата на сключване на договор и отправено писмено искане от страна на Изпълнителя до Възложителя, при липса на рекламации от страна на Възложителя и отправено писмено искане от изпълнителя до отговорника по договора). Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора, закръглена до лев. 3. Ако гаранциите са парична сума, се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN: BG59UBBS80021021724640, BIC: UBBSBGSF, при "ОББ" АД гр. Раднево. 4. Ако гаранциите са банкови, се представят по посочените в документацията образци и са със срок на валидност, съответно за участие - 180 дни от датата на отваряне на офертите, а за изпълнение на договора - 15 (петнадесет) месеца от датата на сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

1. Условия на финансиране: със собствени средства. 2. Условия на плащане: до 60 дни, след подписан приемо-предавателен протокол и фактура-оригинал, издадена съгласно чл.113 от ЗДДС и след документи, представени по чл. 45б, ал.3 от ЗОП при сключени договори с позипълнители; Срокът за плащане започва да тече от датата на последно представения документ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

НЕ. Преди подписване на договора определеният за Изпълнител представя документите, посочени в чл.49, ал.1 и ал.2 от Правилник за прилагане на Закона за обществени поръчки (ППЗОП).

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Офертата на Участника да е в български лева. Цената да е DDP “ТЕЦ Марица изток 2” ЕАД, съгласно INCOTERMS 2010 и включва всички разходи за изпълнението на поръчката. 2 Гаранционен срок на резервните части - 12 (дванадесет) месеца от датата на монтаж, но не по-късно от 18 (осемнадесет) месеца от датата на доставка. 3. Изисква се участникът да представи оферта за целият обем на един от вариантите за изпълнение на поръчката, като участникът по своя преценка оферира вариант 1 или вариант 2 от спецификацията към документацията на обществената поръчка. В противен случай, участникът се отстранява от процедурата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя в офертата си: 1.Посочване на единен идентификационен код по чл. 23 от Закона за търговския регистър, БУЛСТАТ и/или друга идентифицираща информация в съответствие със законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и адрес, включително електронен за кореспонденция при провеждането на процедурата. 2. Декларация по чл. 47, ал. 9 от ЗОП за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2, т. 1,2,4,5 и ал.5 от ЗОП – представя се декларация по приложен в документацията за участие образец. Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 т. 1,2,4 и 5 от ЗОП, се отстранява от участие. 3. Документите по чл.56 от ЗОП, описани в настоящото обявление и документацията за участие. Непредставяне на някой от посочените документи е основание за отстраняване на участника от процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Няма изисквания.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможности и/или квалификация, всеки участник представя в офертата си: - чл. 51, ал. 1, т. 5 - Описание на стоките, които ще се доставят – участникът представя пълно описание за типа на оферираните изделия по техническата спецификация, придружени с каталози и посочен конкретен каталожен номер - Декларация или сертификат посочващ производителя на изделията и страна на произход Непредставяне на някой от горепосочените документи е основаниe за отстраняване на участника от процедурата.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

14182

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.12.2014 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.12.2014 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 09.12.2014 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

В случай че лицата поискат документацията да им се изпрати за тяхна сметка, цената е 10 лв., без ДДС, Плащането се извършва в касата на дружеството или по банкова сметка: IBAN: BG59UBBS80021021724640, BIC: UBBSBGSF, при "ОББ" АД гр. Раднево. Документацията е публикувана на официалната интернет страница на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД - www.tpp2.com.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ