Версия за печат

00972-2014-0006

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Университет "Проф. д-р Асен Златаров", бул. "Проф. Якимов" № 1, За: Ваня Манова, Красимир Димитров, РБ 8010, Бургас, Тел.: 056 716992, E-mail: vmanova@btu.bg, Факс: 056 880249

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.btu.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.btu.bg/index.php/bg/obsht-porachki-bg-m.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на компютърна техника за нуждите на научно- изследователския сектор при Университет "Проф. д-р Асен Златаров".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на компютърна техника за нуждите на научно- изследователския сектор при Университет "Проф. д-р Асен Златаров", разпределени в десет обособени позиции.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
12525 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Възложителят не поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата. Определеният за изпълнител участник преди сключване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 3 /три/ процента от стойността на договора за обособената позиция, без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми, по избор на участника: банкова гаранция в полза на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" или парична сума, вносима по сметка на Университет "Проф. д-р Асен Златаров" IBAN BG94STSA93003300290023. Когато гаранцията за изпълнение се представя като парична сума в нареждането за плащане се посочва "Гаранция за изпълнение по договор за обществена поръчка, обособена позиция №..., възложена след процедура, открита с решение № .......". Когато гаранцията за изпълнение се представя като банкова гаранция, тя трябва да е безусловна, неотменима, в полза на възложителя и със срок на валидност най-малко 1 месец след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора. Условията и сроковета за задържан е, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

източник на финансиране- бюджетни средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Не може да участва в процедурата и ще бъде отстранен участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, б. "а", до "д", т.2, 3 и 4, и ал. 5 от ЗОП. Не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура свързани лица по смисъла на § 1, т. 23а от Допълнителните разпоредби на ЗОП или свързани предприятия по смисъла на § 1, т. 24 от Допълнителните разпоредеби на ЗОП. Външни експерти, участвали в разработване на техническата спецификация от настоящата документация за участие не могат да участват в процедурата за възлагане на обществената поръчка самостоятелно или в обединение с други лица като участници,членове на обединения- участници,подизпълнители или чрез свързани лица, освен ако документите, в чието изработване са участвали, са променени така, че не предоставят на участника информация, която им дава предимство пред останалите участници в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: няма
Минимални изисквания: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1./ Списък на доставките, които са еднакви или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка 2./ Описание на техническото оборудване, вкл. сервизната база за гаранционно и извънгаранционно поддържане на територията на гр. Бургас 3./ Списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството.
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил поне по един договор за доставка годишно на оборудане, еднакво или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
01.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
01.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.12.2014 г.  Час: 09:00
Място

гр. Бургас, бул. "Проф. Якимов" № 1, ректорат, зала № 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при първоначално отваряне на офертите, както и при отваряне на ценовите оферти и при теглене на жребий в случай на еднакви най- ниски ценови оферти, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осмедомяване, както и други лица при спазване на установения режим за достъп в сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електренен път до документацията за участие в процедурата, като я публикува на своя профил на купувача, посочен в раздел I.1. от настоящото обявление. Чрез профила си на купувача възложителят ще обяви дадените от него писмени разяснения по документацията за участие; датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти, както и тегленето на жребий по чл. 71, ал. 5 от ЗОП, ако възникне основания за това. На основание чл. 64, ал. 3 ат ЗОП възложителят съкращава минималният 40- дневен срок за подаване на оферти при обществени поръчки на стойност по чл. 14, ал.3 от ЗОП чрез използване на предвидените в закона способи.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалби срещу решението за откриване на процедурата и / или решението за промяна, вкл. относно условия, съдържащи се в документацията за участие, е 10 дневен и започва да тече след изтичане на 14 дни от датата на публикуване на решението и обявлението за процедурата /чл. 120, ал. 5, т. 1 от ЗОП/. Жалби срещу действия или бездействия на възложителя, които възпрепятстват достъпа или участието на лица в процедурата се подават в срока, определен в чл. 120, ал. 7 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Университет "Проф. д-р Асен Златаров", бул. "Проф. Якимов" №1, РБ 8010, Бургас, Тел.: 056 716992, E-mail: vmanova@btu.bg, Факс: 056 880249

Интернет адрес/и:

URL: www.btu.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.11.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мултимедиен USB проектор
1) Кратко описание

Доставка на мултимедиен USB проектор

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 1000 лева без ДДС


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мултимедиен проектор
1) Кратко описание

Доставка на мултимедиен проектор

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30230000

Описание:

Компютърно оборудване

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация - 3 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
1590 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена - 1590 лева без ДДС


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Таблет –конфигурация № 1
1) Кратко описание

Доставка на таблет –конфигурация № 1

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213200

Описание:

Таблетен компютър

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 2 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1920 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 1920 лева без ДДС


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Преносим компютър
1) Кратко описание

Доставка на преносим компютър

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213100

Описание:

Преносими компютри (от 3 до 5 кг)

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация - 4 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
2340 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 2340 лева без ДДС


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Лазерен принтер
1) Кратко описание

Доставка на лазерен принтер

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 4 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
680 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 680 лева без ДДС


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Лазерно мултифункционално устройство /конфигурация № 1/
1) Кратко описание

Доставка на лазерно мултифункционално устройство /конфигурация № 1/

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 2 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
560 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена- 560 лева без ДДС


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Монитори 22"
1) Кратко описание

Доставка на монитори 22"

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30231300

Описание:

Дисплеи

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 8 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
1360 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 1360 лева без ДДС


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Компютърна конфигурация (без монитори)
1) Кратко описание

Доставка на компютърна конфигурация (без монитори)

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213300

Описание:

Настолен компютър

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация- 3 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
1740 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 1740 лева без ДДС


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Лазерно мултифункционално устройство /конфигурация № 2/
1) Кратко описание

Доставка на лазерно мултифункционално устройство /конфигурация № 2/

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232110

Описание:

Лазерни принтери

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация - 1 брой

Прогнозна стойност, без ДДС
420 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена- 420 лева без ДДС


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция Таблет- конфигурация № 2
1) Кратко описание

Доставка на таблет- конфигурация № 2

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30213200

Описание:

Таблетен компютър

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация - 1 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
915 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

максимално допустима цена 915 лева без ДДС