Версия за печат

02724-2014-0154

BG-Радомир: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Югазападно държавно предприятие" ДП - гр. Благоевград - Териториално поделение "Държавно горско стопанство Радомир" - гр. Радомир, ул."Цар Освободител" № 4, За: ю.к.Марияна Тонева GSM 0887 75 35 13, РБългария 2400, Радомир, Тел.: 0777 82142, E-mail: dgsradomir@abv.bg

Място/места за контакт: ТП "ДГС Радомир"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uzdp.bg www.dgs-radomir.com.

Адрес на профила на купувача: www.uzdp.bg www.dgs-radomir.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Друг: териториално поделение на държавно предприятие

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управление, контрол и охрана върху гори и земи от държавния горски фондДруго (моля пояснете): управление, контрол и охрана върху гори и земи от държавния горски фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Радомир”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП "ДГС Радомир" - гр. Радомир, ул."Цар Освободител" № 4
Код NUTS: BG414
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

доставка на канцеларски материали за нуждите на ТП „ДГС Радомир”, посочени в техническото задание, като позициите от стоки не са изчерпателни по отношение на възможните видове канцеларски материали и офис-консумативи, които ще бъдат доставени въз основа на договора. Всеки от артикулите се счита за включен, но може да бъдат възложени и доставени и други разновидности на канцеларски материали от същия вид, които са необходими на Възложителя през периода на действие на договора

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1839.59 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 608722 от 16.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 14-10 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка чрез закупуване на канцеларски материали и офис консумативи за нуждите на ТП „ДГС Радомир”
V.1) Дата на сключване договора
19.08.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
31.07.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"СТЕНДЕК" ООД - София, ЕИК 131296630, ул."Джеймс Баучер" № 51, оперативен адрес 2300 Перник, ул.""Пловдив" № 64, РБългария 1407, София, Тел.: 076 673075, E-mail: to.pernik@office1.bg, Факс: 076 673375

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1839.59 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1839.59 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

03.11.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

"СТЕНДЕК" ООД - София, ЕИК 131296630; "ЗАПАДНА ОФИС КОМПАНИЯ" ООД - Перник, ЕИК 202267541


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор