00599-2014-0006
Технически редакции | ||
31.10.2014 17:07 ч. : | 31/10/2014 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
31.10.2014 17:07 ч. : | 31/10/2014 16:30 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Бобов дол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Бобов дол, ул. "27-ми октомври" № 2, За: Галина Антова, Р България 2670, Бобов дол, Тел.: 089 3653522, E-mail: zop@bobovdol.eu, Факс: 0702 62355
Място/места за контакт: гр. Бобов дол, ул. "27-ми октомври" № 2Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bobovdol.eu.
Адрес на профила на купувача: http://bobovdol.eu/index.php?option=com_content&task=section&id=20&Itemid=81.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Избор на изпълнител за изработване на проект за Общ устройствен план на Община Бобов дол (ОУПОБД), включително Екологична оценка (ЕО) и Оценка на съответствието (ОС)
Възлагане на обществена поръчка
Общият устройствен план на Община Бобов дол следва да бъде изработен при спазване на одобрено с решение № 65 от 28.05.2014 г. на Общински съвет – Бобов дол „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Бобов дол”. Изпълнението на поръчката следва да се осъществява: -съгласно предоставеното от възложителя „Планово задание за изработване на Общ устройствен план на Община Бобов дол”; - в съответствие с изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и с дадените становища на компетентните органи, а именно: Становище на Регионална инспекция по околната среда и водите (РИОСВ) –Перник, Становище на Националния институт за недвижимо културно наследство; - в съответствие с представеното от избраният изпълнител “Техническо предложение за изпълнение на поръчката”, одобрено от Възложителя.
71221000, 71410000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Изпълнението на поръчката ще се извърши на два етапа (фази): Първа фаза: Изготвяне на Предварителен проект, съдържащ: -Опорен план в М 1:25000 – За целта се използва Опорния план, изработен паралелно с Плановото задание, като се допълват с някои елементи, които авторският колектив изработващ ОУП счита, че трябва да бъдат допълнително включени. -Опорен план ( схема ) в М 1:25000 на собствеността на земята - Схема с нанесени действащи към момента ПУП-ве.- Обяснителна записка, изясняваща и обосноваваща проектните предложения. Същата включва и необходимите допълнителни проучвания и анализи, свързани с промените в актуалната обстановка, както и други специфични въпроси, произтичащи от проектното решение;Проект за Общ устройствен план на община Бобов дол, оформен съгласно изискванията на Наредба № 8 в М 1:25000;- Проект на Екологична оценка (ЕО) . Изготвянето на екологична оценка стартира успоредно със старта на Първа фаза „Изготвяне на предварителен проект на ОУПОБ” и приключва с края на втора фаза „Изготвяне на окончателен проект на ОУПОБ”. Екологичната оценка се съвместява изцяло с действащите процедури за изготвяне и одобряване на планове и програми.Екологичната оценка се изготвя съгласно чл. 125, ал.7 от ЗУТ в съответствие с изискванията на Закона за опазване на околната среда, чл.81, ал.3 и обхват и съдържание съобразно с изискванията на МОСВ (заложени в НАРЕДБА за условията и реда за извършване на екологична оценка на планове и програми). Тъй като при ОУП се изисква планът да включва екологична част, съгласно ЗУТ, то екологичната оценка се разработва като част от ОУП, а не като самостоятелен доклад, като в края на първата фаза от изпълнение предмета на поръчката изпълнителят следва да предаде проект на Екологична оценка (ЕО), за който да се извършат необходимите съгласувателни процедури по реда на ЗУТ. -Схеми за :Комуникационно-транспортна система;Водоснабдяване и канализация; Електроснабдяване;Газоснабдяване;Съобщителна мрежа;Зелената система;Инженерно геоложките и хидроложките условия; Други схеми и илюстративни материали; Сродните по характер и/или тематика графични материали могат да се обединяват в общи схеми или в сборна схема в подходящ мащаб, позволяващ ясен графичен израз. • Втора фаза: Изготвяне и предаване на Окончателен проект на ОУПОБ и Оценка на съответствието: По втората фаза се залага само един етап. Освен съдържанието, описано по-горе , в него се включват допълнения и нанасят корекции по предписания на общинската администрация, в следствие проведените обществени обсъждания, съгласувателни процедури със заинтересованите ведомства и други институции и отразяване на забележките и препоръките от тях. Изготвят се и всички финални документи на ОУП – текстови и графични, вкл. и съкратен доклад. Към окончателния проект се прилагат още: - Баланс на територията - Правила и нормативи за прилагане на Общия устройствен план на община Бобов дол - Екологична оценка (ЕО) - Оценка на съответствието на Общия устройствен план на община Бобов дол Договорът за възлагане на обществената поръчка започва да тече от датата на подписването му и се приема за приключен след приемане на Решение на ОбС гр. Бобов дол за одобряване на Проекта на ОУПОБ.
НЕ
160
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Възложителят ще се възползва от правото, дадено му, съгласно чл. 59, ал.5, т.2 от ЗОП и няма да поставя изискване за представяне на гаранция за участие в процедурата Гаранцията за добро изпълнение на поръчката е в размер на 4 (четири) % от стойността на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума, същата следва да е внесена с платежно нареждане по следната банкова сметка: ТБ “Юробанк– България”, клон Бобов дол; IBAN BG60BPBI79253158922500; BIC BPBIBGSF Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и че е със срок на валидност – най – малко 20 дневен срок след одобряване на проекта от Общински съвет гр. Бобов дол.
Схемата на плащане на поръчката е следната: 1.Авансово плащане- в размер на 10 (десет) % от стойността на договора и се осъществява при кумулативно изпълнени следните условия: 1. след подписване на договора; 2. в срок от 10 (десет) дни след получаване на средства по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерство на инвестиционното проектиране, и 3. представена от Изпълнителя фактура за авансово плащане. 2.Междинно плащане- в размер на 55 (петдесет и пет) %от стойността на договора и се осъществява при кумулативно изпълнени следните условия: 1. получено одобрение на решението на Националния експертен съвет по инвестиционно проектиране (НЕСИП) за приемане на представеният предварителен проект на ОУП на община Бобов дол 2. в срок от 15 (петнадесет) дни след получаване на средства по споразумение за частично финансово подпомагане със средства от държавния бюджет, чрез Министерство на инвестиционното проектиране, и 3. представена от Изпълнителя фактура за междинно плащане. 3.Окончателно плащане- в размер на 35 (тридесет и пет) % от стойността на договора се заплаща на изпълнителя в предложен от него срок, който не може да бъде по-кратък от 180 (сто и осемдесет) календарни дни след одобряване на окончателния проект на ОУП на община Бобов дол от Общински съвет във основа на представенa от Изпълнителя фактура.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
От деня на публикуване на обявлението за обществената поръчка Възложителят предоставя пълен безплатен достъп до документацията на сайта на общината - интернет адрес: http:// www.bobovdol.eu , сектор „Профил на купувача” При желание на кандидатите и по реда на чл. 28, ал.7 от ЗОП документацията за участие може да им бъде изпратена за тяхна сметка до 7 (седем) дни преди изтичане на срока за получаване на офертите, посочен в обявлението за обществената поръчка. В този случай кандидатите следва да заплатят за нея цена в размер на 10 лв. Посочената цена на документацията за участие следва да бъде внесена в брой в касата на общинска администрация Бобов дол, ул. „27-ми октомври” № 2 или по банков път, по приходната сметка на Община Бобов дол в банка - “Юробанк и еф джи България” АД клон гр. Бобов дол, IBAN: BG33BPBI79258458926744, BIC код: BPBIBGSF, код за плащане 447000, когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя
Български
180
гр. Бобов дол, сградата на Община Бобов дол, ст.109
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето. Участниците в процедурата могат да присъстват лично (в този случай представят лична карта и документ, удостоверяващ, че са законни представители на съответния участник) или чрез упълномощени представители (с изрично пълномощно). Представителите на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел представят документ, доказващ статута им. Присъстващите представители вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
Експерт 8 - висше обр. с обр.-квал.степен "магистър" или екв., инженер със спец-ст „Електроинженерство” или екв., с пълна проект.правосп., с мин. 5 години проф. опит по спец.; Експерт 9 - висше обр. с обр.кв. степен "магистър" или екв., инженер със сп-ст „Геодезия”, или екв., с пълна проект. правосп., с мин. 5 г. проф.опит по спец-стта. Експерт 10 - висше обр. с обр.-квалиф. степен "магистър" или екв. Спец. "Ландшафтен архитект " или екв., с пълна проект. правосп., с мин.3 г. проф.опит по спец.; Експерт 11 - висше обр. с обр.-квалиф.а степен "магистър" или екв., специалност „Икономика” или екв., с мин. 5 г. проф. опит по спец-стта, опит в разраб. на финансово-ик. анализи; Експерт 12 – висше обр-е с обр.-квал. степен „магистър” специалност „Право”, с пълна правосп. и минимум 5 години опит по специалността 4) Участникът следва да има въведена интегрирана система за управление на качеството, съгласно система ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството с обхват на сертификация услуги, сходни с предмета на обществената поръчка, еквивалентен или еквивалентни мерки
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"% №18, Р БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
31.10.2014 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ