Версия за печат

00339-2013-0012

BG-Ямбол: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000970496

Община Ямбол, ул."Г.С.Раковски" № 7, За: Мария Паспалджиева, РБългария 8600, Ямбол, Тел.: 046 681408, E-mail: yambol@yambol.bg, Факс: 046 662247

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.yambol.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.yambol.bg/profile.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Избор на изпълнител за извършване на одит по проекти на Община Ямбол, финансирани от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, Обособена позиция 1: Извършване на одит по проект "Интегриран проект за водния цикъл на гр. Ямбол – изграждане на ГПСОВ и довеждащ колектор, разширение и реконструкция на канализационната и водопроводна мрежа на гр. Ямбол"., Обособена позиция 2 :Извършване на одит по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Ямбол, Община Ямбол
Код NUTS: BG343
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договорът по Особена позиция № 2 е с наименование: „Извършване на одит по проект „Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол- първа фаза”. Проектът е одобрен за финансиране по ОП «Околна среда 2007-2013 год.» по процедура с референтен № BG161PO005/10/2.10/07/22 по Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” по ДБФП № DIR–5112122–С008 от 17.10.2012 г. Финансирането е от ЕФ за РР на ЕС и правителството на РБългария чрез ОП«Околна среда 2007 – 2013г.» Предметът на договора е осъществяване на одитни услуги. Избраният одитор (Изпълнител) ще има задължението да извършва текущ и окончателен одит по време на изпълнение на проекта с цел неговото успешно реализиране.Следвайки най-добрите практики в областта, УО на ОПОС изисква одитът да бъде непрекъснат процес, който да се изпълнява през цялото времетраене на проектите. Приложимите стандарти, по които следва да бъде извършван одита по проекта следва да са Стандартите, издавани от Межд.организация на върховните одитни институции (INTOSAI),Межд. стандарти за проф.практика по вътр. одит, издавани от Межд. институт на вътр. одитори (The IIA) и Межд.стандарт стандарт 3000 (МСАИС 3000) и включват осигуряване на увереност по отношение на: законосъобразността на проведените обществени поръчки и на извършените разходи; ефективно и ефикасно изпълнение на дейностите по проектите; осчетоводяване на разходите е извършено съгласно специфичните изисквания. Предназначението на одита е да направи обективна оценка, и одиторът да получи увереност, че проектът е реализиран с необходимите ресурси, изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проектът, е проведен в съответствие с изискванията на националното законодателство, всички декларирани разходи са действително извършени и допустими, първичните счетоводни документи (фактури, протоколи и др.) и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни, напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от бенефициента, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта, спазени са изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека, всички дейности по съответния проект са надлежно документирани, като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване, проверка на докладваните нередности, слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин, исканията за средства, подадени от бенефициента, са точни, пълни и са във формат, изискван от УО/МЗ на ОПОС, неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред, счетоводните системи и осчетоводяванията са съгласно изискванията на приложимото законодателство, извършена е проверка за двойно финансиране, проверка за спазване на законодателството в областта на държавните помощи, изпълнени са мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
24800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 100 - 171519 от 25.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 71 / Обособена позиция №: 2 / Заглавие на обособената позиция: Извършване на одит по проект "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза"
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.05.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Финанс одит консулт 2002"ООД, ЕИК 103710896, бул."Осми приморски полк" № 122, вх. Б, ет. 1, ап. 80, РБългария 9002, Варна, Тел.: 052 302747

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 100000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24800 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект "Изграждане на регионална система за управление на отпадъците в регион Ямбол - Първа фаза", ДБФП № DIR-5112122-С008/17.10.2012 г., за изпълнение на проект № DIR-5112122-5-71, финансиран по ОП «Околна среда 2007-2013 год.»

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

1. "Финанс одит консулт 2002"ООД, ЕИК 103710896, седалище и адрес на управление: гр. Варна 9002, бул."Осми приморски полк" № 122, Вх. Б, ет. 1, ап. 80; 2. ДЗЗД"Технолизинг и партньори", седалище и адрес на управление: гр. Нова Загора, кв."Индустриален, с членове: "Технолизинг"АД, ЕИК 119669757, седалище и адрес на управление: гр.Нова Загора 8900, кв."Индустриален" и Офелия Стефанова Славкова - регистриран одитор под номер 613 в списъка на рег.одитори, членове на ИДЕС