Версия за печат

00530-2014-0115

BG-гр. София: 06 - Финансови услуги (Застрахователни услуги, Банкови и инвестиционни услуги)

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Eлена Алексиева , главен ескперт в отдел "Административно обслужване", дирекция "Логистика", Република България 1000, гр. София, Тел.: 02 98593059, E-mail: e.aleksieva@nra.bg

Място/места за контакт: дирекция "Логистика" в ЦУ на НАП

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество (застраховка сгради и имущество)”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 6
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение: Съгласно посочените в документацията адреси на сградите и местонахождението на включените в предмета на поръчката материални активи, а именно: гр. София, ул. „Аксаков” № 29, гр. София, ул. „Коломан” № 1-3, гр. София, ул. „Врабча” № 23, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, гр. София, ул. „6-ти септември” № 10; гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 111 и гр. Банкя, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” №31 За преносимите компютри (лаптоп), мобилни принтери и GSM апаратите, предоставени за ползване на служители от всички структури на НАП – без значение от местоположението им. При промяна на местонахождението на движимите вещите, подлежащи на застраховане, с изключение на преносимите компютри (лаптоп) и GSM апаратите, възложителят уведомява писмено застрахователя, който издава съответния добавък към полицата.
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В предмета на възлаганите чрез настоящата процедура услуги по застраховане на щети и загуби на имущество са включени следните активи на НАП: 1. Сгради и имущество, съгласно Приложение №1 към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, както следва: а. Осем етажна административна сграда находяща се на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” № 29 и част от ниското тяло (пасаж), свързващо административните сгради на ул. „Аксаков” №21 и №29, предоставена за управление на ТД на НАП ГДО; б. Част от административна сграда, подземен гараж, находящ се на адрес: гр. София, ул. „Аксаков” №29, предоставена за управление на ЦУ на НАП; в. Сграда, находяща се в гр. София, ул. „Коломан” № 1-3, предоставена за управление на ЦУ на НАП; г. Част от административна сграда, находяща се на адрес: гр. София, ул. „Врабча” № 23, представляваща етаж 2 (първи надпартерен), предоставена за управление на ЦУ на НАП; 2. Материални активи, заведени по баланса на ЦУ на НАП, съгласно Приложение № 2 и № 5 към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението, разположени в административните сгради, находящи се на следните адреси: 2.1. гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” №52; 2.2. гр. София, ул. „Аксаков” № 21; 2.3. гр. София, ул. „Врабча” № 23; 2.4. гр. София, ул. „Г. С. Раковски” № 47, І-ви и ІІ-ри етаж, източно крило; 2.5. гр. София, ул. „6-ти септември” № 10; 2.6. гр. София, бул. „Цариградско шосе” № 111; 2.7. гр.София, ул. „Коломан“ 1-3; 3. Материални активи, заведени по баланса на ТД на НАП ГДО, съгласно Приложение № 2А към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. 4. Електронно оборудване (електронните системи или устройства), заведено по баланса на ЦУ на НАП и преносими компютри /лаптопи/, предоставени за ползване на служители от всички структури на НАП, независимо от местонахождението им, съгласно Приложение № 3 към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. 5. Електронно оборудване (електронните системи или устройства), заведено по баланса на ТД на НАП ГДО и преносими компютри /лаптопи/, предоставени за ползване на служители от всички структури на НАП, независимо от местонахождението им, съгласно Приложение № 4 към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението. 6. Активи, заведени по баланса на УЦ Банкя, находящи се на адрес: гр. Банкя, ул. „Св.Св. Кирил и Методий” № 31, съгласно Приложение № 6 към Пълно описание на предмета на поръчката и изисквания към изпълнението.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

66515000

Описание:

Услуги по застраховане на щети или загуби на имущество

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3951.39 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска обща стойност на застрахователната премия ; тежест: 70
Показател: Най-висок процент на участие в положителния финансов резултат ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 589341 от 04.03.2014 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 613005 от 30.06.2014 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 177 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
27.10.2014 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.09.2014 г. 
V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЗАД "ОЗК ЗАСТРАХОВАНЕ" АД, ЕИК 121265177, ж.к. "Възраждане, ул. "Света София" № 7, ет. 5, Република България 1000, София, Тел.: 02 9813122, E-mail: headoffice@ozk.bg, Факс: 02 0984351

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 31070 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3951.39 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът на действие на застрахователното покритие е от 00:00 часа на датата, следваща датата на подписване на застрахователния договор до 24:00 часа на 31.12.2015 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg..

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

31.10.2014 г. 

VI.5) Данни за лицата, които са подали оферти, а когато в процедурата са участвали обединения - и за членовете на обединението

Оферти са подадени от следните участници: 1. ЗД „Бул Инс” АД ; 2. ЗД „Армеец” АД; 3. ЗАД „ОЗК Застраховане” АД; 4. ЗАД „Виктория“; 5. ЗАД „Булстрад Виена Иншурънс Груп” АД; 6. ЗД „Евроинс” АД; 7. „ХДИ Застраховане” АД; 8. ЗК „Уника“ АД.


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор