Версия за печат

00689-2014-0014

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, За: Галина Иванова - началник отдел "обществени поръчки", Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки", ет.3, стая 309

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.tundzha.net.

Адрес на профила на купувача: http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа", пл."Освобождение"№1, За: Нейка Кожухарова - деловодител, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на течни горива /бензин, дизел, газ – пропан бутан/ и смазочни материали за нуждите на автомобилният парк и друга техника на община „Тунджа”.Хипервръзката към самостоятелния раздел в профила на купувача в който се съдържат документите и информацията за обществената поръчка е следната: http://tundzha.net/profil-na-kupuvacha/149-protzeduri-za-vazlagane-na-obshtestveni-porachki/2899-dostavka-na-techni-goriva-benzin-dizel-gaz--propan-butan-i-smazochni-materiali-za-nuzhdite-na-avtomobilniya-park-i-druga-tehnika-na-obshtina-tundzha.html.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката се извършва на територията на Република България в областните центрове, в посочените от Изпълнителя бензиностанции - собствени или с които разполага за изпълнение предмета на поръчката, имащи технически възможности да зареждат с гориво чрез карти за безналично плащанеи обособено място за смяна на филтри, масла, антифриз и др.
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка има за цел доставка на течни горива /бензин, дизел, газ пропан - бутан/ и смазочни материали за служебните автомобили на община „Тунджа” в бензиностанции разположени на територията на страната, имащи технически възможности да зареждат с гориво чрез карти за безналично плащане.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09132000, 09134200, 09122000, 09211000

Описание:

Бензин
Дизелово гориво
Пропан и бутан
Смазочни масла и препарати

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозните количества на доставката са, както следва: бензин А 95 Н - 16924л.; бензин А 98 - 6784 л; дизел - 36984 л.; газ пропан - бутан -3576 л.; двигателно масло - 200 л.

Прогнозна стойност без ДДС
137817.69 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

На основание чл.59, ал.5, т.2 от ЗОП, Възложителят не изисква гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на поръчката и може да се внесе като парична сума по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция, като участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване като в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Община „Тунджа”: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р. България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG30IABG70943300435600 Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определения за Изпълнител да представи гаранция за изпълнение. Внесената гаранция за изпълнение се освобождава в срок до 30 дни след окончателно изпълнение на всички дейности по предмета на договора, като Възложителят освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за изпълнение при разваляне на договора по вина на Изпълнителя. Възложителят има право да приспадне от внесената гаранция за изпълнение всички дължими суми за неустойки по договора и за претърпени вреди в следствие виновно неизпълнение на договора от Изпълнителя.В случаите, когато участникът, определен за Изпълнител, при сключване на договора избере представяне на банкова гаранция за изпълнение, същата трябва да отговаря на условията по приложения в документацията Образец №13. * Образеца на банкова гаранция за изпълнение е примерен и в случай, че съответната банка ползва свой образец е достатъчно да отговаря на изискванията на ЗОП и условията на Възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Доставката се финансира със собствени бюджетни средства. Плащането за изпълнени доставки ще се извърши в български лева по банков път на посочена от Изпълнителя банкова сметка, както следва: - в срок от 15 /петнадесет/ работни дни след представяне на фактура с информация, включително по карти за безкасово плащане, за периода от 1- во до 30 - то число на изминалият месец, с включени във фактурата ДДС и търговска отстъпка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в откритата процедура за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на изискванията съгласно чл. 47, ал.1, б. „а” – „д” и ал.2, т.2 предложение първо и ал. 5 от ЗОП:а) Участникът да не е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран: за престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс;за подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс;за участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс;за престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс;за престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс;б) Участникът да не е обявен в несъстоятелност;в) Участникът да не е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове;г) Участникът да не е лишен от правото да упражнява професия или дейност – „доставка на стоки”, с предмета на поръчката, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението;д) Участникът да няма задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;е) Участникът да няма лица по чл. 47, ал. 4 от ЗОП, които са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;ж) Участникът да не е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес. Пликът с офертата на участника трябва да съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: •Плик №1 с надпис „Документи за подбор“, в който се поставят документите и информацията по чл.56, ал.1, т.1 - 6, 8 и 11-14 от ЗОП, изисквани от възложителя.Документите в Плик №1 се изготвят съгласно настоящите указания и по приложените в документацията образци.Плик №1 следва да съдържа документите:Списък на документите и информацията, съдържащи се в офертата, подписан от участника /оригинал/ - Образец №1; Информация по чл.56, ал.1, т.1, б. „а” от ЗОП – Образец№2;Декларация по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д”, ал.2, т.2, предложение първо и ал.5, т.1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/, подписана от всички лица, които представляват участника- Образец № 3; Декларация по чл. 47, ал. 9, удостоверяваща липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, т.1, б. ,,а”, ,б”, ,,в”, ,,г” и ,,д” т.2, т.3 и т.4 и ал. 5, т. 1 и т. 2 от ЗОП /оригинал/ - попълва се Образец № 3а, подписана от всички лица, които представляват посочения/те подизпълнител/и; ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ФИНАНСОВО И ИКОНОМИЧЕСКО СЪСТОЯНИЕ ПО ЧЛ. 50 ОТ ЗОП Възложителят на настоящата обществена поръчка не поставя изисквания към Финансовото и икономическо състояние на участниците. ДОКАЗАТЕЛСТВА ЗА ТЕХНИЧЕСКИ ВЪЗМОЖНОСТИ И КВАЛИФИКАЦИЯ ПО ЧЛ. 51 ОТ ЗОП;Всеки участник следва да представи данни, удостоверяващи наличието на необходимия капацитет за изпълнение на поръчката, както следва: Списък на доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 год.- Образец № 4;Списък-декларация за налична техническа база-Образец №5;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 6 от ЗОП-Образец №6;Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП- Образец № 7; Продължава в раздел VІ.3 ..........
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят не залага минимални изисквания за доказване на икономически и финансови възможности на участниците.
Минимални изисквания: Неприложимо.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Списък на доставки еднакви или сходни с предмета на поръчката изпълнени през последните 3 /три/ години - Образец № 4; - Списък-декларация за налично техническо оборудване попълва се Образец №5. * Съгласно разпоредбата на чл. 51а, ал.1 от ЗОП участникът може да докаже съответствието си с изискванията за технически възможности и/или квалификация с възможностите на едно или повече трети лица. В тези случаи, освен документите, определени от възложителя за доказване на съответните възможности, участникът представя доказателства, че при изпълнението на поръчката ще има на разположение ресурсите на третите лица. За целите на чл.51а, ал. 1 трети лица може да бъдат посочените подизпълнители, свързани предприятия и други лица, независимо от правната връзка на участника с тях.
Минимални изисквания: - Участникът следва да е изпълнил не по-малко от 1 /една/ доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката през последните 3 години до датата, определена за получаване на офертите, което се доказва с приложени следните документи: Удостоверение, издадено от получателя на доставката или от компетентен орган или посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за доставката. * Под „доставка еднаква или сходна с предмета на поръчката” навсякъде в настоящата документация, където е употребен този израз, следва да се разбира доставка на течни горива. Участникът следва да разполага с бензиностанции - собствени или с които разполага за изпълнение предмета на поръчката на територията на страната, във всички областни центрове, имащи възможност да зареждат с гориво чрез карти за безналично плащане и обособено място за смяна на филтри, масла, антифриз и др. * В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изброените минимални изисквания се прилагат за обединението (консорциума и др.) като цяло с изключение на посочените сертификати, които се представят от всички членове на обединението, съобразно разпределение на дейностите предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 50
Показател: Предложена търговска отстъпка ; тежест: 30
Показател: Срок за издаване/преиздаване на карта ; тежест: 10
Показател: Месечна такса за обслужване на карта ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.11.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията е публикувана в Профила на Купувача http://www.tundzha.net/profil-na-kupuvacha.html, от където може да бъде изтеглена и нейното закупуване не е задължително условие за участие в настоящата обществена поръчка. При поискване от заинтересуваното лице, възложителят е длъжен да му я предостави или изпрати за сметка на лицето, отправило искането. В тези случаи искането следва да бъде придружено от платежен документ. Цената на документацията е ....... лв. с включен ДДС. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, че е закупена. Сумата следва да бъде внесена в касата на община „Тунджа” на първи етаж или по банков път на следната сметка: Банка: ИА Банк АД – клон Ямбол, Р.България Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG83IABG70943100438300

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
27.11.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 28.11.2014 г.  Час: 10:00
Място

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателна зала на община „Тунджа”, пл. „Освобождение” № 1, гр. Ямбол.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от раздел ІІІ.2.1................................ Договор/споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - копие, а когато в договора не е посочено лицето, което представлява участниците в обединението и документ, подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващия. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал) (когато не е подписана от лицето, което представлява участника). * Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, буква „а” и буква „б” от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, а документите по чл. 56, ал. 1, т.1, б. „в” и т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. * Офертата се подписва от представляващия участника или от надлежно упълномощено (с нотариално заверено пълномощно), като в офертата се прилага оригинала на пълномощното от представляващия участника. Всички разходи по подготовката и представянето на офертата са за сметка на участниците. • Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставя техническото предложение, и ако е приложимо-декларация по чл.33, ал. 4 от ЗОП (във формат по избор на участника). Техническо предложение на участника, следва да бъде изготвено по Образец №11 от настоящата документация, в съответствие с изискванията на Възложителя към офертата и Описание предмета на поръчката и технически спецификации. • Плик № 3 с надпис „Предлагана цена“, който съдържа Ценовото предложение на участника изготвено по Образец №12. При несъответствие между предложените единична и обща цена, валидна ще бъде единичната цена на офертата. В случай, че бъде открито такова несъответствие, общата цена се привежда в съответствие с единичната цена на офертата. Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност. В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта стойност, участникът ще бъде отстранен от процедурата.Изпълнителят сключва договор за подизпълнение с подизпълнители, посочени в офертата му. Договор за подизпълнение, съответно за замяна на подизпълнител не може да се сключва с лица, които не са посочени в Образец № 7 от документация за участие в обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Тунджа", пл. "Освобождение" №1, Р.България 8600, Ямбол, Тел.: 046 684305, E-mail: contracts@tundzha.net, Факс: 046 661574

Интернет адрес/и:

URL: www.tundzha.net.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.10.2014 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ