Версия за печат

00451-2014-0002

BG-Разлог: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000022044

Многопрофилна болница за активно лечение Разлог ЕООД, Свети Свети Кирил и Методий 2, За: Магдалена Коцакова, България 2760, Разлог, Тел.: 0896 787799, E-mail: mbal_razlog@abv.bg, Факс: 0747 89282

Място/места за контакт: Свети Свети Кирил и Методий 2

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mbalrazlog.com.

Адрес на профила на купувача: www.mbalrazlog.com.

Електронен достъп до информация: www.mbalrazlog.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на медикаменти, консумативи, дезинфектанти и разтвори за нуждите на отделение по хемодиализа при МБАЛ – Разлог ЕООД”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Франко склада на МБАЛ-Разлог ЕООД
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодични доставка на медикаменти, консумативи, дезинфектанти и разтвори за нуждите на отделение по хемодиализа при МБАЛ – Разлог ЕООД за срок от 2 години.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000, 33190000, 33692800, 33631600

Описание:

Фармацевтични продукти
Различни медицински уреди и изделия
Разтвори за диализа
Антисептични средства и дезинфектанти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителна стойност на пъръчката без ДДС 400 000,00 лева

Стойност, без да се включва ДДС
400000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие се представя в една от формите, посочени в чл. 60 от ЗОП . Паричната гаранция може да се внесе по банкова сметка на МБАЛ-Разлог ЕООД в банка: „УниКредит Булбанк” АД, клон Разлог, сметка BG36UNCR75271051537116, BIC код: UNCRBGSF, или в касата на болницата. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл.62 от ЗОП.Размерът на гаранцията за участие в обществената поръчка е определен съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП и е в следните размери Обособена позиция 1 –2200,00 лева, Обособена позиция 2 – 1200,00 лева, Обособена позиция 3 – 20,00 лева, Обособена позиция 4 – 470,00 лева

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банковата сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, отложено в срок не по –малко от 60 (шестдесет) дни, след извършена доставка и след представяне на следните документи : - Доставна фактура с изрично вписан срок на отложено плащане - Приемателно-предавателни протоколи; - Писмени заявки заверени от крайните получатели;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите/за 2013/, представени пред данъчните власти, за последната отчетна година, заверени от експерт счетоводител в случаите предвидени от Закона за счетоводството. Декларация - списък на основните договори за доставка по предмета на поръчката, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването, включително стойности, дати и получатели . Участник, който е ново регистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последните три години, представя информация за дейността си за периода, през който реално е упражнявал дейност.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите/за 2013/, представени пред данъчните власти, за последната отчетна година, заверени от експерт счетоводител в случаите предвидени от Закона за счетоводството. Декларация - списък на основните договори за доставка по предмета на поръчката, изпълнени през предходните три години или от датата на учредяването, включително стойности, дати и получатели . Участник, който е ново регистриран търговец или не е упражнявал търговска дейност за период от последните три години, представя информация за дейността си за периода, през който реално е упражнявал дейност.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Декларация, съдържаща информация за персонала, склада и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.Документи, доказващи наличието на собствени или наети моторни превозни средства и складова база на територията на Р. България, разрешение/удостоверение за ползване, договори, нотариални актове, свидетелства за регистрация или други подобни /

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Декларация, съдържаща информация за персонала, склада и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.Документи, доказващи наличието на собствени или наети моторни превозни средства и складова база на територията на Р. България, разрешение/удостоверение за ползване, договори, нотариални актове, свидетелства за регистрация или други подобни /

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
10.12.2014 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащане на документация при условията на чл.28 ал.7 от ЗОП.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
10.12.2014 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.12.2014 г.  Час: 10:00
Място

кабинет 110 на административната сграда на МБАЛ-Разлог ЕООД, гр.Разлог, ул.”Свети Свети Кирил и Методий” № 2.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.68, ал.3 от ЗОП

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

2 години

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда на чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.10.2014 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция медикаменти
1) Кратко описание

Доставка на медикаменти за пациенти на хемодиализа.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

3) Количество или обем

Количества, необходими за 2 години

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
230000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция консумативи за хемодиализа
1) Кратко описание

Доставка на консумативи за хемодиализа

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33190000

Описание:

Различни медицински уреди и изделия

3) Количество или обем

консумативи за хемодиализа за период от 2 години и приблизителен брой диализи - 7000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
130000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция дезинфектанти
1) Кратко описание

Доставка на дезинфектанти за хемодиалини апарати.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33631600

Описание:

Антисептични средства и дезинфектанти

3) Количество или обем

Доставка на дезинфектанти за хемодиалини апарати за период от 2 години и приблизителен брой диализи - 7000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
2000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция разтвори за хемодиализа
1) Кратко описание

Доставка на разтвори за хемодиализа

2) Общ терминологичен речник (CPV)

33692800

Описание:

Разтвори за диализа

3) Количество или обем

Доставка на разтвори за хемодиализа за период от 2 години и приблизителен брой диализи - 7000 бр.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
38000 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24